Suomen Terveysravinto D-vitamiini

  • Viestiketjun aloittaja "Äiti-81"
  • Ensimmäinen viesti
vitamiinikko
D-vitamiini on tosi tärkeätä talvisin Suomessa, Kaiken ikäisillä. Onneksi siitä löytyy myös muksuille maistuvia versioita. Mm. Hopottajat on jakanut salmiakin makuisia D-vitamiineja kokeiluun kampanjaan osallistuneille. Harmitti suuresti, että en ehtinyt mukaan ryhmään. Jos sinäkin haluat tuotetestaajaksi, ja kokeilemaan kaikkea kivaa ilmaiseksi, liity mukaan Hopottajiin! Tutustu, rekisteröidy ja ryhdy vastaanottamaan ilmaisia hyödykkeitä!

Kysytty rekisteröinti-/suosittelukoodi on HOP3898. http://www.hopottajat.fi/rekisteroidy?id=3898&sha=c6c4f0c06e40b717910c6ba30af3eed94c6fe654
 
Sohvi-83
tilasin d-vitamiineja 20 milligrammaa puheimessa maaliskuussa ja tuote saapui eilen. yllätyin kuinka pieniä kapselit ovat, mikä on hyvä koska lapsetkin varmasti suostuvat noita syömään. jos d-vitamiinit tehoavat niin voi olla että tilaan lisää, käsittääkseni tuote on halvempi jatkossa kun on saanut ekan paketin. eli ei mitään pahaa sanottavaa!
 
rh
19. maaliskuuta soitettiin äidillleni Suomen Terveysravinto Oy:stä. Soittaja kertoi tekevänsä terveystutkimusta D-vitamiinista. Palkkioksi eli ILMAISEKSI luvattiin vuoden D-vitamiinit. Paketti saapui 29.4 ja ohessa 39,90e lasku! En ymmärrä kuinka Suomen Terveysravinto Oy:llä on kanttia huijata näin ihmisiä, eikä näytä edes olevan ensimmäinen kerta. Laitoinpa sitten viestiä toimitusjohtajalle, kun hän täällä niin suoraselkäisesti pahoittelee ja kehottaa ottamaan yhteyttä, jos Suomen Terveysravinto Oy:n kanssa on ongelmia, mutta eipä ole toimitusjohtajalta tullut oikaisua. Ahneella on paskanen loppu, ja niin taitaa olla Suomen Terveysravinto Oy:lläkin.

Tälle 'Eilalle' tiedoksi, että kyseessä ei ole mikään epämääräinen ahvenanmaalainen firma vaan Suomen Terveysravinto Oy, jonka toimitusjohtaja on Matti Kankaanniemi!

[QUOTE="Matti Kankaanniemi";28089217]On hyvin valitettavaa, jos joku on saanut tai kokee saaneensa lähetyksen ilman varsinaisen tilauksen tekemistä. Kehotan kaikissa tällaisissa tapauksissa ottamaan suoraan yhteyttä esimerkiksi allekirjoittaneeseen, jotta voimme tarkistaa puhelinmyynnin äänikuiteista tai allekirjoitetuista sopimuksista, onko kauppaa tapahtunut. Jos esim. allekirjoitus on väärennetty, on kyse rikoksesta, josta teemme rikosilmoituksen poliisille. Mikäli joku myyjä myy yrityksemme tuotteita ilman asiakkaan (tai sellaiseksi väitetyn) tahtoa, tehdään siinä väärin sekä kuluttajaa että palkanmaksajaa kohtaan. Tähän asti selvittämissämme tapauksisa kauppa on tehty ja myyntiehdot kerrottu. Aina on tietysti erehtymisen ja epäselvän kommunikoinnin mahdollisuus. Pahoittelen kovasti, jos joku on joutunut tällaisen kohteeksi.
Mikäli olet vastaavassa tilanteessa kuin nimimerkki "carita" voit veloituksetta palauttaa tuotteen. Toisin kuin eräät muut terveysravinnemyyjät Suomen Terveysravinto Oy mahdollistaa tilauksen keskeyttämisen koska tahansa.

Matti Kankaanniemi, toimistusjohtaja Suomen Terveysravinto Oy (matti.kankaanniemi@suomenterveysravinto.fi)[/QUOTE]
 
rh
Vastaus Suomen Terveysravinto Oy:ltä alla olevaan huijaukseen tuli vihdoin. Äänikuitti kuunneltu, virhe myönnetty ja lasku mitätöity. Kiitos.

19. maaliskuuta soitettiin äidillleni Suomen Terveysravinto Oy:stä. Soittaja kertoi tekevänsä terveystutkimusta D-vitamiinista. Palkkioksi eli ILMAISEKSI luvattiin vuoden D-vitamiinit. Paketti saapui 29.4 ja ohessa 39,90e lasku! En ymmärrä kuinka Suomen Terveysravinto Oy:llä on kanttia huijata näin ihmisiä, eikä näytä edes olevan ensimmäinen kerta. Laitoinpa sitten viestiä toimitusjohtajalle, kun hän täällä niin suoraselkäisesti pahoittelee ja kehottaa ottamaan yhteyttä, jos Suomen Terveysravinto Oy:n kanssa on ongelmia, mutta eipä ole toimitusjohtajalta tullut oikaisua. Ahneella on paskanen loppu, ja niin taitaa olla Suomen Terveysravinto Oy:lläkin.

Tälle 'Eilalle' tiedoksi, että kyseessä ei ole mikään epämääräinen ahvenanmaalainen firma vaan Suomen Terveysravinto Oy, jonka toimitusjohtaja on Matti Kankaanniemi!
 
Idän ihme
Suomen Terveysravinto Oy on Suomen nopeimmin kasvava postimyyntiyritys.

http://www.mynewsdesk.com/fi/pressroom/viskan-distanshandel-system-ab/pressrelease/view/suomen-terveysravinto-oy-valitsi-viskanin-ratkaisun-894310
 
Pahoittelemme...
Minullekin soitettiin ko. kyselyn merkeissä. Periaatteeni on, etten tilaa mitään puhelimitse. Minulla on suoramarkkinointikielto (tiedän, etteivät kaikki valitettavasti ole listoilla), joten en epäillyt heti kaupustelua asiassa. Puhelun jälkeen kuitenkin soitin heti asiakaspalveluun ja ihmettelin asiaa. Minulta kyseltiin vielä yhteystietoja mahdollista yhteydenottoa varten. No, arvatkaapa otettiinko mitään yhteyttä. Laitoin kaiken varmuudeksi vielä sähköpostia asiakaspalveluun ja sain vastauksena "tilauksenne on peruutettu".

Tänään postilaatikkoon kuitenkin oli kolahtanut vitamiinit ja LASKU. Kyllä otti taas verenpaineet kierroksia. Ja eikun soittamaan asiakaspalveluun. Kovasti pahoiteltiin, että jostain syystä tilausta ei kuitenkaan ollut peruutettu. Palautan nyt lähetyksen ja jos vielä jotain pakettia tai laskua tulee niin kuluttaja-asiamieheen otan yhteyttä. Kamalasti vaivaa mokomasta "kyselystä". Ärsyttää.
 
Valtter Saarikalle
Hei!

Jos sinulla on tuote vielä kotona, niin voit lähettää tietosi niin mitätöin laskusi, eikä tuotetta tarvitse palauttaa (valtter.saarikalle@suomenterveysravinto.fi).

Kirjoituksestasi päätellen tekemäsi peruminen on tapahtunut ennen kuin itse tilaus on tullut tietokantaamme. Ennen tilausten saapumista tehtyjen perumisten käsittelyssä voi tapahtua virheitä eri tavoilla. Tämän vuoksi kaikki yritykset eivät ylipäätään vastaanota perumisia, ennen kuin asiakkaan tiedot ovat näkyvissä. Olen itse antanut asiakaspalvelulle ohjeistuksen, että perumisia otetaan vastaan näissäkin tapauksissa, mutta samalla asiakkaalle kerrotaan miten toimia, jos tilaus
silti tulee kotiin. Sinun kohdallasi tätä ei nähtävästi tuotu esille lainkaan, mistä pahoitteluni.

Yst. Terveisin Valtter Saarikalle
Kehitysjohtaja,
Suomen Terveysravinto Oy
 
"eila"
Tässä on nyt käynyt pieni moka meille mulla on 2 myyjää joten aijon ton toisen paketin palauttaa.Keväällä jo tilasin noita vita miineja ja ovat ihan hyviä.Ollin koiran kanssa lenkillä enkä muistannut mitä vitamiineja olin saanut siksi on käynyt näin .
 
eila nummelasta
Kyllä mulle ainakin vastattiin heti puhelimeen ja oli tosi ystävälinen vastaaja kun kerroin että oli käynnyt mulla ja myyjälle pieni moka että mulla on 2 myyjää.Sanoi että pistä palaute postiin ja pyydä kuitti.
 
Nainen Etelä-Pohjanmaalta
Itse vastasin myös keväällä kyselyyn ja minulle luvattiin vuoden D-vitamiinit hintaan 39,90. Nämä tulivat toukokuussa. Puhelinmyyjä sanoi, että jatkossa lähetykset tulevat vuoden välein. Mutta seuraava lähetys tulikin jo 3 kk päästä (vuoden kapselit jälleen) ja laskussa luki seuraavan lähetyksen tulevan jälleen 3 kk kuluttua. Soitin asiakaspalveluun ja sanoin, että voin pitää kapselit, koska mieheni alkaa syödä niitä myös. Asiakaspalvelun henkilö lupasi lähetyksen hintaan 15,00 e, koska virhe oli heidän. Varmistin vielä, että voinko maksaa tämän summan lähetyksessä tulleella laskulla, vaikka summa onkin eri. Tämä oli OK. Nyt kuitenkin tuli maksumuistutus loppusummasta, plus 5 e laskun lähettämisestä. Taas soitto asiakaspalveluun, missä käskettiin repimään lasku (tietenkin). Sanoin, että olisi ollut mukava, jos lasku olisi korjattu myös heidän tiedostoihin. Sanoin myös, että yhtään maksumuistutusta eikä myöskään D-vitamiinilähetystä tästä firmasta tarvitse minulle enää koskaan lähettää. Tilaan jatkossa D-vitamiinini sellaisesta paikasta, mistä ne tulee silloin, kun on sovittu ja turhia maksumuistutuksia ei tarvitse lähettää. Laskuni maksan ajallaan ja sellaisena kuin ne on sovittu! Olen todella pettynyt firman toimintaan! Tämä vain varoitukseksi muille.
 
Annukka2
Suomen terveysravinnon asiakas reilun vuoden ajan ja ollut erittäin tyytyväinen. Tilasin vuoden paketin d-vitamiinia, joka melkeen puolet halvempaa mitä apteekeissa ja sovin että kerran vuodessa paketti tipahtaa postiluukusta. Ei kannata tosiaan sekoittaa suomen terveysravintoa ja suomen terveysravinnetta keskenään, jälkimmäinen perustuu asiakkaan huijaukseen mutta terveysravinto täysin luotetettava ja ennenkaikkea edullinen. PS. LUKEKAA/KUUNNELKAA SE YHTIÖN NIMI TARKKAAN, JOTKUT TOSIAAN NIIN TÖRKEITÄ ETTÄ OTTAA MELKEEN SAMAN NIMEN KUIN JOKU MUU MENESTYVÄ JA LUOTETTAVA YHTIÖ.
 
"Minde"
Tekeekö tämä "huijausfirma" siis myös näitä kyselyjä aluksi ja sitten myy D-vitamiinia? Samaan hintaanko? Onpas kiva että kaksi melkein samannimista firmaa joista toinen tuollainen... ihmiset sekoittavat helposti :( itse voisin kyllä oikeasti ostaa edullista ja laadukasta D-vitamiinia, mutta tiedäppä sitten aina että kuka soittaa ja mistä soittaa. Puhelinmyyjilläkin pitäisi olla maalaisjärkeä ja osata kertoa tuotteesta, itse ainakin saanut joskus tosi huonoja puheluja joissa vaan kehotetaan ostamaan eikä tuotteesta kerrota lähestulkoon mitään...
 
Annukka2
[QUOTE="Minde";29341022]Tekeekö tämä "huijausfirma" siis myös näitä kyselyjä aluksi ja sitten myy D-vitamiinia? Samaan hintaanko? Onpas kiva että kaksi melkein samannimista firmaa joista toinen tuollainen... ihmiset sekoittavat helposti :( itse voisin kyllä oikeasti ostaa edullista ja laadukasta D-vitamiinia, mutta tiedäppä sitten aina että kuka soittaa ja mistä soittaa. Puhelinmyyjilläkin pitäisi olla maalaisjärkeä ja osata kertoa tuotteesta, itse ainakin saanut joskus tosi huonoja puheluja joissa vaan kehotetaan ostamaan eikä tuotteesta kerrota lähestulkoon mitään...[/QUOTE]

En ole tietoinen millainen systeemi Suomen terveysravinteella on kaupata vitamiineja, mutta luulisin että Suomen terveysravinto oy ainoastaan tekee d-vitamiinin myynnin ohella noita haastatteluja. Ja ne kyselyt kyllä ihan asiallisia ja näköjään julkasevat nuo kyselyn tuloksetkin mitä asiakkaille tehdään.
 
pyh ja pah
Varmaan ihan ookoo valmiste, mutta ei erityisen edullinen edes. Tai no joo, jos vertaa apteekki-hintoihin, mutta lukekaa ihmiset niiden purkkien kylkiä, että MITÄ sillä rahalla oikein saa. Yllättävän moni on valmis maksamaan enemmän vain koska tuote maksaa enemmän... Vitamiini- hivenaine ja terveysmarkkinoilla jos missä osataan myydä ihmisille ilmaa! ''Luotettava firma'' ei ole muuta kuin mielikuva, eikä kerro itse tuotteen sopivuudesta mitään. Ei oo muuten hirveen kova vaiva myöskään esim. googlata kuinka paljon vaikka d-vitamiinia todella kannataisi itse kunkin syödä.

Ruokakaupassa jo on halvemmat vitamiinit kuin apteekissa, ja kun kaivelee sieltä brändien ja myyntilauseiden seasta tarvittan informaation, niin tietää mitä ostaa. ...25 µg ei muuten riitä päiväannokseksi juuri kellekkään. Yliannostuksen riski on olemassa vasta kymmenkertaisen annostuksen jälkeen, itse vedän mm. Tohtori Tolosen suosittelemaa 100 µg :aa.
 
Vit....aaaa!
Tästä firmasta ei kukaan ole koskaan soittanut vaimolleni eikä hän ole täältä mitään tilannutkaan. Tänään tuli D-vitamiinipaketti ja lasku 39.90. Yritämme palauttaa paketin takaisin. Laitan viestin tänne jos ei onnistu. Kas kun eivät kaikki firmat rupea lähettämään mitä tahansa tavaraa ja pakkolaskuttamaan ihmisiä tavaroista joita he eivät ole tilanneet. Jos tämä on näin helppoa saatte jokainen oman lentokoneen halusitte tai ette. Lasku ainakin tulee hehe.
 
"Matti Kankaanniemi"
Periaatteenamme on, ettei kenellekään lähetetä tuotteita, jos tilaussopimusta ei ole tehty. Ilmoittaisitko minulle sähköpostilla vaimosi nimen, niin pyrimme selvittämään, millä perusteella tuote on lähetetty. Olemme tarkistelleet joitakin tällaisia tapauksia, jossa meidän on kerrottu lähettäneen tuotteita ilman tilausta ja kuitenkin äänikuiteista on käynyt selvästi ilmi, että tilaus on tehty. Toisaalta on tietysti mahdollista, että joku myyjä on väärentänyt tilauksen eikä ole jäänyt asiasta kiinni. Tässä tapauksessa kyse on rikoksesta ja asia on tärkeää selvittää.

Matti Kankaanniemi, toimitusjohtaja Suomen Terveysravinto Oy
 
Vitt...aaaa!
Kiitos vastauksesta. Lähetän sinulle pyytämäsi tiedot antamaasi osoitteeseen. Vaimoni soitti yritykseenne ja pyysi heiltä äänitallennetta. Tänään olisi pitänyt tulla soitto mutta ei kuulunut. Se nyt on vaan niin että sitä ei ole koska vaimoni ei ole teille soittanut tilatakseen yhtään mitään. Nyt hän on soittanut teille siksi että laskutatte häntä aiheetta. Tässä on kyse rikoksesta. Mutta saat tiedot jotta voit selvitellä asiaa. Vaimokin haluaisi kuulla sen äänitallenteen puhelusta jota ei ole koskaan soittanut.
 
Vit....aaaa!
Lähetin juuri Matti Kankaanniemelle vaimoni yhteystidot. Nyt odottelemme mielenkiinolla vastausta! Haluasisimme niin kovasti kuulla sen äänitallenteen puhelusta jota ei ole koskaan soitettu. Vaimo ei ole tilannut mutta vitamiinit tuli ja kaikki tilaukset äänitetään. Eilen vaimoni soitti yritykseen ja he kysyivät vaimoni puhelinnumeroa, joka on salainen. Kauppa oli kuulema tehty siten että myyjä oli ensin soittanut vaimolleni. Mutta kun eivät he eivät tienneet puhelinnumero kuin vasta eilen. Eivät ole voineet siis soittaakaan vaikka niin väittävät.
 
Vit....aaaa!
Kannattaa lukea ensin aikaisemmat kirjoitukseni tällä palstalla. Tänään vaimolle soitettiin Suomen Terveysravinto Oy:stä. Mitään äänitallennetta ei löytynyt, vaimoni äänellä. Sitävastoin löytyi joku vanhanhan mummon äänellä tehty tilaus. Jostain syystä tämä mummon tilaus ja puhelinnumero olivat menneet sekaisin vaimoni osoitetietojen kanssa. Tämä oikea tilaaja ei saanut tuotetta vaan tuote toimitettiin väärään osoitteeseen, meille. Tämä oli myyjän selitys. Minua jäi vain askarruttamaan se että miksi vaimoni osoite oli heidän asiakasrekisterissä, ilman puhelinnumeroa (se on salainen). Hän ei ole koskaan täältä mitään tilannut eikä tule tilaamaankaan. Hän on ilmoittanut tämän, näiden kokemuksien jälkeen myös Suomen Terveysravinto Oy:lle. Laskussa, jota ei kuulema tarvitse maksaa, on pahaenteisesti mainittu seuraava toimitus joulukuussa 2014. Jos ne Perk....t vielä sitten alkaa laskuttaa niin käännyt poliisin puoleen. Minä taidan kohta lähettää laskun Suomen Terveysravinto Oy:lle tähän soppaan käyttämästäni ajasta. Lopputulos on toistaiseksi se että vaimo saa pitää lähetetyt D-vitamiinit veloituksetta. Kirjoitan tarinan lopputekstit sitten jos tämä ei jatku kuten vaimolleni on luvattu. Nyt vain toivon että emme enään joudu olemaan tekemisissä yrityksen kanssa.
 
"Kaneli"
Eikö ole ihan normaalia, että yritykset, joissa on töissä oikeita ihmisiä, tekevät joskus virheitä? Tänne on sattunut löytämään vain ne, joilla on huonoja kokemuksia kyseisestä firmasta. Itsekin toivoisin toki kotisivuille vaikka tuoteselosteet tuotteista, sopivatko allergikoille jne. Siinä mielessä hieman puutteellista tietoa.

Itse tilasin 100mikrog. D-vitamiinit heidän kauttaan. Luotan tuotteeseen ja mielestäni hintalaatusuhde on kohdallaan. Tälle yritykselle tekee vain huonoa se, että sitä markkinoidaan mm. puhelinmyyntiyritysten kautta, sillä ihmiset eivät luota puhelinmyyjiin. Ei voi koskaan tietää, mitä tilaa. Ystäväni on töissä myymässä kyseistä vitamiinia, ja ihmisten reaktiot ovat hätkähdyttäviä, vaikka kyse on D-vitamiinista. MUTTA kuten sanoin: tosi harva luottaa puhelinmyyntiin, toisaalta, miten ihmiset saisivat tietää esimerkiksi juuri tästä tuotteesta, ellei heille kotiin soiteta? Olisiko mainostaminen ehkä postitse parempi vaihtoehto?

Itse tosiaan olen tyytyväinen siihen, että vitamiinit tulevat vuoden välein kotiin suoraan, ei tarvitse miettiä, koska ne loppuvat ja mistä hakea lisää. Luotan siihen, että tuote on hyvä ja D-vitamiinit imeytyy. Itse kävin terveyskeskuksessa mittauttamassa arvoni ennen kuin aloitin syömään näinkin suurta annosta, ja vuoden päästä aion käydä uudelleen.

Matti Kankaanniemi: kehittäkää ihmeessä kotisivujanne! Voisitte antaa myös puhelinmyyntifirmoille tiedon, että suosittelisivat ilkeille asiakkaille kotisivujanne, josta voi käydä itse katsomassa lisätietoa tuotteesta. Monet ihmiset lyövät luurin korvaan ja naureskelevat jälkeenpäin, että "saipahan myyjä nenilleen"... ystäväni on entinen lähihoitaja, ja hän vielä tietää mistä puhuu. D-vitamiinia tarvitsee jokainen suomalainen!
 
repeli
En tiedä, mitä tämä D-vitamiini on, mutta olen nyt syönyt sitä yli vuoden ja minulla on ollut flunssia enemmän kuin aikaisempina vuosina, jolloin käytin apteekin D-vitamiinivalmisteita. lisäksi hampaitani on korjattu kiihtyvällä tahdilla tähän mennessä jo noin 1000 eurolla ja taas on vastaanottoaika tilattuna ja hammas halki. Vaimoni on tilannut ja valmistetta tulee alle vuoden välein, eikä meillä kulu sitä niin paljoa. Vaikuttaa täysin hyödyttömältä tuotteelta. nytkin makaan kotona flunssassa.
 
dalkökf
En tiedä, mitä tämä D-vitamiini on, mutta olen nyt syönyt sitä yli vuoden ja minulla on ollut flunssia enemmän kuin aikaisempina vuosina, jolloin käytin apteekin D-vitamiinivalmisteita. lisäksi hampaitani on korjattu kiihtyvällä tahdilla tähän mennessä jo noin 1000 eurolla ja taas on vastaanottoaika tilattuna ja hammas halki. Vaimoni on tilannut ja valmistetta tulee alle vuoden välein, eikä meillä kulu sitä niin paljoa. Vaikuttaa täysin hyödyttömältä tuotteelta. nytkin makaan kotona flunssassa.
Idiootti ei se d-vitamiini estä flunssia, ihan normaalisti joudut sairastelemaan välillä.
 

Yhteistyössä