*

Voiko s-kortilla maksaa kaupassa/nostaa rahaa kassalla, jos ei muista tunnuslukua..?
+ Vastaa ketjuun
Näytetään tulokset 1 - 13. Osumia 13

Ketju: Voiko s-kortilla maksaa kaupassa/nostaa rahaa kassalla, jos ei muista tunnuslukua..?

dgfghjhjhj
    Vierailija

Question Voiko s-kortilla maksaa kaupassa/nostaa rahaa kassalla, jos ei muista tunnuslukua..?

Muuton takia talous tiukilla ja olisi kiva siellä olevat rahat käytää, ilman että lapsen kanssa raahautuu s-pankkiin..
    Tietääkö joku?? Yleensähän kassalla voi kai maksaa ilman pin-koodia jos näyttää henkkärit.

"vieras"
    Vierailija
    Todellista raahautumista se s-pankkiin meneminen kun ne on yleensä näiden kauppojen yhteydessä.

ap.
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja "vieras" Näytä viesti
    Todellista raahautumista se s-pankkiin meneminen kun ne on yleensä näiden kauppojen yhteydessä.
    Kiva jos sinulla on. Kaikilla ei ole.
    Pitikö tulla kuittailemaan tällaisesta aiheesta?

En viitsisi työpäivän/hoitopäivän jälkeen lähteä julkisilla lapsen kanssa kauemmas, jotta pääsen s-pankkiin.

Onko sulla sirukortti siis? Rahaa nostaessa kysytään aina henkkarit ja allekirjoitetaan, että se nyt ainakin onnistuu. Maksaessa kai sitä pin-koodia odotetaan, mutta henkkareilla luulis onnistuvan. Ilman tuskin onnistuu... Ainakaan ei pitäis onnistua!

Eisk allekirjottamalla saa? Tai rahaa en oo koskaan nostanu ku automaatista mut ostokset oon maksanu niin et oon allekirjottanu kuitin

ap.
    Vierailija
    On sirullinen kortti Eli voin luultavasti henkkareilla nostaa kassalta rahaa, tai maksaa ilman pin-koodia.

Kiitos! Nyt ei tarvitse kävellä kun 100m kauppaan.
    (On minulla muutenkin rahaa, mutta säästelen niitä vielä)

"noh"
    Vierailija
    mun kokemuksella voit maksaa kunhan on henkkarit mutta et voi nostaa rahaa ilman pin koodia, näin ainakin oli mulla.

ap.
    Vierailija
    Ok, hyvä tiettää! Maksan sitten ruokaostokset kortilla, käy yhtä hyvin niin.

"vieras"
    Vierailija
    Mulla on yksi kortti (Mastercard) , jonka pin-koodia en muista. Maksut ovat onnistuneet allekirjoituksen avulla, kun olen ilmoittanut, etten muista pin-koodia. Automaateilla tosin joutuu käyttämään muuta korttia.

"sasa"
    Vierailija
    Pin-koodin voi ohittaa. Siihen tarvitaan AINA henkkarit.
    Rahaakin voit nostaa ilman pin-koodia.

terveisin: kaupantäti.

Multa taas nimenomaan rahaa nostaessa kysyttiin ne henkkarit ja allekirjoitukset. En muista, että oisin pin-koodia siinä näpytelly. Mutta tämä on tapahtunut vain kerran ja voi olla että en vaan muista.

voiolla
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja himpatti Näytä viesti
    Multa taas nimenomaan rahaa nostaessa kysyttiin ne henkkarit ja allekirjoitukset. En muista, että oisin pin-koodia siinä näpytelly. Mutta tämä on tapahtunut vain kerran ja voi olla että en vaan muista.
    voi olla että kassaneidit meidän tapauksissa saaneet eri ohjeistukset? itse en ole ollut s-ryhmällä töissä että tietäsiin nyky ohjeistuksen. mutta se on varmasti ainakin niin että kortilla voi maksaa mutta rahan nostamisesta en menisi takuuseen . ja todellakin prismoissa on s-pankki ja sieltä saa nostettua sitä rahaa. ps silloin tällöin n jtn asiakasomistajia kuukausia jolloin voi tilata uuden pin koodin ilmatteeks

"vieras"
    Vierailija
    Juuri tein näin, kun en muistanut kaupassa tunnuslukua :-(
    Kassatäti laittoi kortin väärinpäin lukijaan ja sen jälkeen kuitti allekirjoitettiin, no problem. Rahannostoa en ole kokeillut, mutta maksaminen siis onnistuu ihan näppärästi.

Pikavastaus Pikavastaus

Asiakaspalvelut

Lehtiesittely
Tilaa lehti
Osoitteenmuutos
Tilausmuutokset

Mediatiedot

Lehti
Ilmestymis-ja aineistoaikataulu
Ilmoitushinnat
Verkkopalvelu
Ilmoitushinnat ja mainosmuodot