Miehen raiskaaminen

  • Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"Vieras"
Voiko teidän mielestä nainen raiskata miehen? Siis sillai normaalilla yhdynnällä, pakottamalla ja siten että nai miehen nousevaa kalua vasten miehen tahtoa ja sit mies laukeaakin. Raiskaus?
 
paperinukke
Hyvä kysymys! Mun mielestä nainen voi raiskata miehen, koska kaikenlainen alistaminen ja päälle käyminen on väärin toista kohtaan. Raiskaus ei tarkoita pelkästään fyysistä ylivoimaa, vaan yhtä lailla voi manipuloida henkisellä tasolla ja ajaa toisen tilanteeseen, jossa ei lopulta haluakaan olla. Toki vois sanoa niin kuin naisten kohdalla, että jos kerran päästää pöksyille asti on turha enää väittää olevansa eri mieltä. Tässä jutussa vois olla yhtä ilkeä ja todeta, että mitäs ant stondata.
 
lkjlf
Voi. Olen itsekin syyllistynyt seksiin painostamiseen. En ymmärtänyt tilannetta (siis että kundi olisi halunnut vain nukkua mun vieressä sängyssä ja jutella). Jälkeenpäin tajusin kyllä, että seksi oli tapahtunut vastoin miehen tahtoa, vaikka hän sitä kanssani päätyikin harrastamaan. Olen toki ollut ''nukutaan vaan''-tilanteissa aikaisemminkin, mutta niistä on puhuttu suoraan, tai jos ei nyt ihan suoraan, niin ainakin räikeästi vihjailtu. Lisäksi tämä mies vaikutti todella ihastuneelta muhun. Kyse ei nyt varmaan kuitenkaan ole raiskauksesta, mies ei ollut pakotettu mihinkään, eikä häntä uhattu. Painostusta kuitenkin oli osaltani, ja syystä tai toisesta mies ei saanut sanottua ''ei''.

Hyi miten inhottava olo tulee kun ajatteleekin asiaa. Toivon ettei sitä olisi tapahtunut.
 
....
Kai se jotenkin on mahdollista.
Vaikka kuvittelis kyllä että kalu kutistuis viimeistään siinä vaiheessa kun nainen oikeasti alkaa väkisin makaamaan miehen kanssa.

Itse olen huomannut että aika helposti alan yöllä hipelöimään sitä kovaa kankea, vaikka mies ei ehkä ollenkaan haluais, hänhän nukkuu. Sitten välillä kun hän havahtuu unesta, niin heti olen hänen kimpussaan. Kyllähän hän tietysti voisi komentaa minut lopettamaan jos oikeasti haluaisi, mutta kai hänkin siitä "raiskauksesta" jollain tavalla tykkää :rolleyes:
Minusta se vain on yli-ihanaa kun ensin on siinä puol tuntia kiimoissani jahkaillut että herätänkö vai enkö :D
 
"no."
Esim. tilanne jossa on kaunis nainen mutta mies on varattu eikä haluaisi pettää vaimoaan niin raiskaus onnistuu kyllä. Siis miehellä seisoo koska nainen on haluttava mutta haluaisi silti pidättäytyä seksistä. Ja uhkauksen avulla miehen on suostuttava, väkivalloinhan se ei onnistuisi. Näin siis luulen.
 
"Vieras"
Tyhmät. Ei raiskaukseen tarvita raiskattavan kiihottumista tai orgasmia. Raiskaus on väkivaltaa. Raiskaajan ulkonäkö ei liity asiaan. Menkää pois pervot täältä kertomasta niitä päiväunianne.
 
[QUOTE="Vieras";27426549]Tyhmät. Ei raiskaukseen tarvita raiskattavan kiihottumista tai orgasmia. Raiskaus on väkivaltaa. Raiskaajan ulkonäkö ei liity asiaan. Menkää pois pervot täältä kertomasta niitä päiväunianne.[/QUOTE]

Sit kun joskus harrastat seksiä miehen kanssa niin voit ymmärtää tämän keskustelun :)
 
kyllä
Mun miehellä on ihme vehje, vaikka olisi sammunut tai nukkuisi tai mitä vain niin sillä seisoo silti kun alkaa hiplaamaan. Olen monta kertaa hankkinut itselleni orgasmin hänen avullaan, ihan hänen luvallaan tosin, mutta siten ettei hän ole siihen herännyt. (viinalla osuutta asiaan noilla kerroilla).
Siitä on tullut meillä jo vitsi, että oliko mulla kivaa hänen nukahdettuaan. :D
 
[QUOTE="Vieras";27426670]Niin tai sitten kun sut joskus joku raiskaa, voit ymmärtää, miten tyhmiä juttus olivatkaan.[/QUOTE]

Tajusitkohan että tässä kysyttiin miten nainen voi raiskata miehen? Ei se vehje naisen tahdolla nouse eikä velton kanssa voi panna.
 
Kepsis
[QUOTE="Vieras";27426707]Ei tartte kiristää. Riittää kun hakkaa miehen ja tunkee sen peppuun vaikka jotain tai kajoaa sukuelimiin. Onko teillä ameeboilla luulo, että miehellä täytyy seistä että hänet voi raiskata?[/QUOTE]

Onko sulla joku sairaus mikä estää verenkierron aivoihin? Esimerkki on esimerkki, ei mustavalkoinen absoluuttinen ainoa totuus.
 
[QUOTE="Vieras";27426707]Ei tartte kiristää. Riittää kun hakkaa miehen ja tunkee sen peppuun vaikka jotain tai kajoaa sukuelimiin. Onko teillä ameeboilla luulo, että miehellä täytyy seistä että hänet voi raiskata?[/QUOTE]

Aloituksessa kysyttiin nimenomaan NORMAALILLA tavalla raiskausta:

"Siis sillai normaalilla yhdynnällä,"

Kuka olikaan tyhmä??
 
"vieras"
Seksuaalista väkivaltaa voi tehdä, mutta jos raiskauksella tarkoitetaan sukupuoliyhteyttä, niin silloin ei voi. Tai ehkä jos velton pippelin pyörittää kauttaaltaan vaikka ilmastointiteipillä, niin että siitä saa kovan.. kai se vois teoriassa onnistua. Aika vaikeeks menee joka tapauksessa...
 
"Vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja hö;27426719:
Aloituksessa kysyttiin nimenomaan NORMAALILLA tavalla raiskausta:

"Siis sillai normaalilla yhdynnällä,"

Kuka olikaan tyhmä??
Raiskaus nirmaalilla tavalla. Normaali raiskaus. Jep jep. Sama henkilö vaihtelee nimimerkkiään ja käy kertomassa kokemuksiaan siitä, kuinka on raiskannut miehen tämän nukkuessa ja sitten hihitellään sille. Jonkun sairaan ukon fantasia, jolla ei ole mitään tekemistä raiskaamisen, väkivallan kanssa. On raiskattuja kohtaan epäkunnioittavaa puhua tällästä paskaa!
 
RSTRI
Olen samaa mieltä näiden kanssa, jotka haluavat tuoda ilmi sen, ettei miehen kiihottumista tarvita. Haluaisin tuoda esiin myös sen seikan, että miehellä voi seistä, vaikkei hän haluaisi seksiä. Miehen seisokki ei myöskään ole naisen omaisuutta, ja kaikilla on oikeus sanoa ei, missä tilanteessa tahansa.

Tietysti parisuhteessa voi tämän asian suhteen liiallisen varovaisuuden ehkä unohtaa.
 
[QUOTE="Vieras";27426743]Raiskaus nirmaalilla tavalla. Normaali raiskaus. Jep jep. Sama henkilö vaihtelee nimimerkkiään ja käy kertomassa kokemuksiaan siitä, kuinka on raiskannut miehen tämän nukkuessa ja sitten hihitellään sille. Jonkun sairaan ukon fantasia, jolla ei ole mitään tekemistä raiskaamisen, väkivallan kanssa. On raiskattuja kohtaan epäkunnioittavaa puhua tällästä paskaa![/QUOTE]

Niin aloituksessa luki "normaalilla yhdynnällä". Mutta ei, älä edes yritä ymmärtää, luot kovin fiksun kuvan itsestäsi =)

Ja jos tässä puhutaan onko se mahdollista niin miten se tarkoittaa että sitä kukaan pitäisi hyväksyttävänä?? En minä ainakaan pidä. Mutta se ei ollut aloittajan pointti.
 
Mies..
Haluaisin tuoda esiin myös sen seikan, että miehellä voi seistä, vaikkei hän haluaisi seksiä.
Periaatteessa olet oikeassa. Esimerkiksi yöllä stondis voi olla ilman mitään eroottisia unia. Mutta miesten ikiaikainen poppakonsti saada seisokki laskemaan on ajatella jotain mahdollisimman epäseksikästä. Eli vaikka stondis olisikin tullut mistä hyvänsä, se kuitenkin katoaa nopeasti jos mies kokee tai ajattelee jotain kuvottavaa (Tuksua).

Summa summarum: mikäli nainen on seksikäs ja saa siten ylläpidettyä miehen stondista, niin homma onnistuu. Mutta mikäli mies kokee naisen hyvin epäseksikkäänä, niin seisokista on jäljellä vain muisto.
 
"Vieras"
[QUOTE="vieras";27426740]Seksuaalista väkivaltaa voi tehdä, mutta jos raiskauksella tarkoitetaan sukupuoliyhteyttä, niin silloin ei voi. Tai ehkä jos velton pippelin pyörittää kauttaaltaan vaikka ilmastointiteipillä, niin että siitä saa kovan.. kai se vois teoriassa onnistua. Aika vaikeeks menee joka tapauksessa...[/QUOTE]

Taas paikalle pamahtaa yksi ameeba. Eli oot sitä mieltä, että jos nainen puoliväkisin pakottaa miehen yhdyntään, miehellä jollain konstilla nousee ja lopuksi vielä laukeaakin, niin nainen on silloin suurin piirtein antanut ihanaa pesää miehelle ja mies saanut nautintonsa?
 
[QUOTE="Vieras";27426795]Taas paikalle pamahtaa yksi ameeba. Eli oot sitä mieltä, että jos nainen puoliväkisin pakottaa miehen yhdyntään, miehellä jollain konstilla nousee ja lopuksi vielä laukeaakin, niin nainen on silloin suurin piirtein antanut ihanaa pesää miehelle ja mies saanut nautintonsa?[/QUOTE]

:D ootko jostain laitoksesta karannut??
 
....
Summa summarum: mikäli nainen on seksikäs ja saa siten ylläpidettyä miehen stondista, niin homma onnistuu. Mutta mikäli mies kokee naisen hyvin epäseksikkäänä, niin seisokista on jäljellä vain muisto.
Toimiiko tämä ihan kaikissa tilanteissa?

Exälläni oli ihan mieletön lentopelko, ja kerran sitten pitkällä lennolla kone joutui rajuun turbulenssiin. Itse olin ihan innoissani, tykkään niistä :D
Mutta mies oli ihan kalmankalpea ja kylmä hiki puski pintaan. Ja elin oli kovempi kuin koskaan!! Eikä todellakaan laskenut kuin vasta kun turbulenssi oli ohi ja olin häntä rauhoitellut sekä sanoin, että käsin ;)

Joku ihme kuolemanpelko iski, ja sen takia tuo hurja seisokki??
 

Yhteistyössä