Miten tulla kipeäksi nopeasti ja tehokkaasti 37 - 38c kuumeeseen

  • Viestiketjun aloittaja Miten tulla kipeäksi?
  • Ensimmäinen viesti
Vau tätä ketjua. Saat saikkua enemmän jos kerrot että olet kuolemanväsynyt kun et ole nukkunut ja tunnet olevasi vaaraksi itsellesi ja muille. Pysy totuudessa, liioittele vähän mutta pysy totuudessa kertoessasi syystä. Kuulostaa vakuuttavammalta eikä liioittelusta jää niin usein kiinni kuin silkasta valheesta.
 
Oksennustyyppi
Tee jostain litkusta mömmöä (oksennus) purkkiin ja näytä vanhemmilles (jos asut vanhempien kanssa) tai sano lääkäreille et oot oksennellu yöllä ja teko oksenna sen roskapurkkiin.
 
Hei! Minä hoidan kyselyn, kiitos.
Elikkäs, huomenna on aika pitkä päivä ja olen valvonut aika monta yötä peräkkäin, ja olen nyt aika väsynyt. Joten haluaisin vapautua työstä huomiseksi. Elikkäs, kertokaa tehokas tapa tulla kipeäksi kuumeen kanssa.
Ps. Älyttömät jutut, kuten hammastahnan syöminen ja kahvinpurujen syöminen, ja ihme sekotusten tekeminen on parasta olla toimivaa, nimittäin se on aika perseestä oksentaa ilman kuumetta.
Mitäpä jos menisit lääkäriin ja pyytäisit sairaslomaa unettomuuden vuoksi. Diagnoosi F51.0 oikeuttaa palkalliseen sairaslomaan, eikä tarvitse teeskennellä kuumeista. Lisäksi voisit lääkäriltä saada apua uniongelmiin.
 
vierailija
No mulla ainakin toimi niin, että pidät kuumemittaria swmmosessa 38-39`C asteiseen veteen ehkä 5-10 minuutiksi ja sitten mittaa. Näytti mulla ainakin 37.6 astetta kuumetta
 
Random Jonne
Mitä järkee olla oikeesti kipee? Ku pidätte vaa kuumemittarii vähä aikaa patteris kiinni joku 1-2min patteri jossai 25 astees nii sit se mittari näyttää jtn 37,5-38 astetta. Iha riippuu kaua pidätte sitä siin.
 
vierailija
Itse ainakin sain joskus vapaaksi koko seuraavan viikon imeskelemällä teepussia, juomalla ruokaöljyä, juomalla vettä johon olin sekoittanut hammastahnaa, syömällä lisäksi hammastahnaa suoraan tuubista (kahta eri laatua), syömällä paljon xylitoli pastilleja sekä purkkaa ja pitämällä paksua villapaitaa. Asuin siis kotona silloin... Suosittelen(y)
 
vierailija
1.Suosittelen täyttämään juomapullon kuumalla vedellä ja laittaa se tyynyn sisään
2.kastele hiukset ja sukat ja nuku ikkuna auki
3.ime tee pussia noin 15min
4.Syö hammastahnaa (tämä saattaa olla vaarallista jos syö liikaa! Ja omalla vastuulla)
5.en keksi enempää niin vaaratonta! Mutta jos omalla vastuulla voit sitten koittaa tupakan murujen syöntiä EN SUOSITTELE! Se on hengenvaarallisia!!
6. Paitsi täs on yks viel! Mee kauppaan ja koske eri tuotteita ja muita suosittelen joihinkin nenäliina paketteihin kokemisen ja nii.jos et sieltä bakteereja saa niin mee ihan muuten vaa sairaalaan koskettelemaan odotus huoneiden penkkejä ja muita siel sairaalassa.

ONNEE YRITYKSIIN!
KAIKKI OMALLA VASTUULLA
JOITAKIN ITSE OLEN TESTANNUT
OSASTA NOUSEE VAIN Lämpö!
 
vierailija
Lapsena n. 14 vuotiaana halusin tulla kipeäksi ettei tarvitse mennä kouluun.
Tein niin, että hain lunta vatiin ja pidin sitten jalkoja siinä n. 4 tuntia.
No tästähän nousi hirveä 40 asteen kuume, joka lopulta yltyi keuhkokuumeeksi ja jouduin sairaalaan asti vuodeosastolle. Lääkäri vain totesi, että nyt tyttö olet todella sairas ja saa nähdä miten tässä käy. Onneksi minulla ei ollut muita sairauksia, muuten todennäköisestien tässä enää kirjoittelisi..
Oikeasti kannattaa miettiä 2 kertaa, onko sairaaksi tuleminen sen arvoista, että sillä saa yhden vapaa päivän tai että voi olla tekemättä jotakin asiaa.
On hyvä välillä tehdä asioita, jotka tuntuvat rankalta ja epämielyttävältä ja se on vain se yksi päivä tai kaks.. Itse kyllä vältyin koulussa tuolta päivältä, mutta jälkeen päin kuin ajattelee, niin enemmin olisin kokenut 14 kertaa sen koulupäivän, kuin 2 viikkoa kestävän sairauden.
Ja jos nyt on ihan pakko saada päivä vapaaksi, niin eihän se ole muutakun esittää sairasta ja jos ei mene läpi niin sitten ei mene ja pitää sitten vain mennä sisulla eteenpäin.
Kyllähän työterveyslääkärillekin kelpaa selitykseksi stressi ja väsymys.. Ei ketään voi pakottaa töihin jos ei siihen oikeasti kykene.
 
vierailija
Hei! Minä hoidan kyselyn, kiitos.
Elikkäs, huomenna on aika pitkä päivä ja olen valvonut aika monta yötä peräkkäin, ja olen nyt aika väsynyt. Joten haluaisin vapautua työstä huomiseksi. Elikkäs, kertokaa tehokas tapa tulla kipeäksi kuumeen kanssa.
Ps. Älyttömät jutut, kuten hammastahnan syöminen ja kahvinpurujen syöminen, ja ihme sekotusten tekeminen on parasta olla toimivaa, nimittäin se on aika perseestä oksentaa ilman kuumetta.
Tämä tulee nyt vähän myöhään mutta oltiin pari viikkoa sitten influenssassa, olisko pitänyt mainostaa että tartutan mielelläni pientä korvausta vastaan? lol
 
vierailija
Ku söin tupakan puruja(ei ollu ensimmäinen kerta) mutt toimi ekaa kertaa ku join tuoremehua päälle tyhjään vatsaan nii tuli paha olo ja lensi laatta ja nousi kuume sen jälkee ja en tykännyt olosta se oli kamala mutt toimi tunnin sisällä!
 

Yhteistyössä