The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
pistän hakemusta tulemaan jos sattuu että fru krut pistää mut kierrätykseen

näin etukäteen jo mainostan, että oon meleko perso pillulle mutta se täytyy tunnustaa että näin vanhemmiten latausaikaa tarvitaan jo enenevissä määrin eikä paksuuskaan taida täyttää sun tiukkoja kriteereitä
en pane yhtään vastaan tuolle persoudelle;) eikä se latausaika niin paha varmaan ole...saapahan enempi leikkiä :p
 
mielenkiintoinen alotus toi erilaiset seksihalut...en viitti kyllä mennä sinne sohlaamaan mutta pihtaavat miehet niin nou nou! kyllä vähintään joka toinen päivä pitäs saada. mut joo,tulipa mieleen vaan.
Silläkin uhalla, että olen tylsä, niin mun käsittääkseni erilaiset seksihalut ja ns pihtaaminen on kaksi eri asiaa. Toiseksi, kuka se sitten määrittää milloin toinen "pihtaa"? Jos nyt ei ole siitä kyse, että sanoo partnerilleen aivan selkeästi, että "Oikeasti mullakin tekis mieli seksiä, mutta ilkeyttäni en sitä sun kanssa harrasta."
 
Silläkin uhalla, että olen tylsä, niin mun käsittääkseni erilaiset seksihalut ja ns pihtaaminen on kaksi eri asiaa. Toiseksi, kuka se sitten määrittää milloin toinen "pihtaa"? Jos nyt ei ole siitä kyse, että sanoo partnerilleen aivan selkeästi, että "Oikeasti mullakin tekis mieli seksiä, mutta ilkeyttäni en sitä sun kanssa harrasta."
niin no kyllähän ne on eri asiat mut aika käsikädessä menevät. mut mulle se on ihan se ja sama sillä tavalla et jos toiselta ei saa niin ihan sama muotoileeko sen pihtaamiseksi vai haluttomuudeksi kun ilman jää kuitenkin. meikäläinen kun tarvii sen aktiivisen miehen joka haluaa ja jaksaa,muuten ei tuu mitään.
 
niin no kyllähän ne on eri asiat mut aika käsikädessä menevät. mut mulle se on ihan se ja sama sillä tavalla et jos toiselta ei saa niin ihan sama muotoileeko sen pihtaamiseksi vai haluttomuudeksi kun ilman jää kuitenkin. meikäläinen kun tarvii sen aktiivisen miehen joka haluaa ja jaksaa,muuten ei tuu mitään.
Mun mielestä ne on täysin eri asiat eikä muotoilua. Erottelisin vielä oikeastaan haluttomuuden ja eriparisen seksuaalisen draivinkin eri asioiksi.

Pihtaaminen liittyy yleensä vallankäyttöön suhteessa;
haluttomuus on lähinnä sitä, että yleensä tietyllä tapaa ilmenevä seksuaalisuus muuttuu/katoaa;
seksuaalinen tarve voi olla eri ihmisillä hyvinkin eri kokoinen ja vielä muuttua elämän aikana.

Onnellisin tilanne on tietenkin se, että löytää ja valitsee kumppanin, jonka kanssa halut kohtaavat, eikä kummallakaan tule niihin suuria muutoksia ajan kuluessa. Kuinka usein näin hyvä munkki käy onkin sitten eri juttu.
 
mielenkiintoinen alotus toi erilaiset seksihalut...en viitti kyllä mennä sinne sohlaamaan mutta pihtaavat miehet niin nou nou! kyllä vähintään joka toinen päivä pitäs saada. mut joo,tulipa mieleen vaan.
Että pitikin mennä lukemaan sitä ketjua.. :snotty:


Mulla on ollut vähemmän tai oikeastaan haluton mies. Joka on mua nuorempi. Ja yks toinen joka halusi harvoin. Ei sellasesta suhteesta tule mitään. Ero tuli kuitenkin muista syistä
 
IhQ
:wave: Iltapäiviä..4 päivää vapaata!!!:D

Mies on vuorostaan lääkärissä, hällä kans lämpöä ja ääni pois. Jotenkin taas niin tuttu juttu..lapset kun sairastuu, saapi niitä hoitaa ja kun yritän miehellekin sitä "vastuuta" lääkkeistä ja muusta siirtää niin ylläri, mies sairastuu kans...pitää sit hoitaa sitäkin.

Mythis vei sanat suusta tuossa haluttomuus/pihtausjutussa. Haluttomuudelle ei oikeastaan voi itse mitään (paitsi ehkä yrittää haluta, olla kiinnostunut enemmän) ja pihtaaminen tehdään yleensä ns.ilkeyttään.
 
Mie en niin munista piittaa. Vaikka mulla on, niin en taida niitä edes maalata. Jospa laitan vaan pannulle.

Mut jos pääsiäisnoita lehahtaisi luudallaan parvekkeelle, tai jos semmoinen söpö pääsiäispupu pomppis parvekkeen alla nurmikolla munia etsien, niin en panisi




...pahakseni.
Kauheen valikoiva maku kun pitää olla just pääsiäisnoita - ei sit tavallinen kelpaa :snotty:
 
  • Tykkää
Reactions: LIEN ja HopeaToffee
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä