The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kun on juonut päivän mittaan 3l vettä ja muutaman mukin kahvia, tunnin fillarimatka kotiin on vähintään mielenkiintoinen
Mä muistan kans ko asuin vanhalla tönöllä ja joskus kuljin bussilla. Vuoroväli oli tunti, niin yhdestä ko myöhästy, niin eipä siin muuta kuin linkkuaseman baariin ottamaan pari. Seuraavassa onnikassa ei tietenkään ollu vessaa. Ja tommonen tunti matkaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
Mä muistan kans ko asuin vanhalla tönöllä ja joskus kuljin bussilla. Vuoroväli oli tunti, niin yhdestä ko myöhästy, niin eipä siin muuta kuin linkkuaseman baariin ottamaan pari. Seuraavassa onnikassa ei tietenkään ollu vessaa. Ja tommonen tunti matkaa.
Kyllä tuossaki vikassa ylämäessä alko jo takahampaat kellua keltasessa. Eikä kisakireitä hikisiä pyöräilyhousuja ihan hetkessä riisuta.
 
Phuuh!

Aamu seitsemältä oltiin liikkeellä, likan kanssa kaupoilla ja leikkipuistossa lettuaamiaisella, siitä suunnattiin kaverille jossa pihailtiin koko päivä muksujen kanssa.

Kuumuus, äksöni tai joku on tehnyt niin helvatan kipeitä supistuksia koko päivän.
Ja vittu, minähän EN vielä synnytä!!!! :kieh:

Jalat kohti kattoa, Muumipeikko ja pyrstötähti pyörimään, kylmää juotavaa...
Onneks meillä on viilee sisällä!

Koska minä ENENEN vielä tahdo synnyttää!
EN! Tuliko selväksi :D
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Rannalla oli muuten ihan kivasti silmänruokaa :p
Yhden saman tyypin näin kolmannen tai neljännen kerran, oliskohan huomennakin ja pe ja la ja su ja ja ja :snotty: :rolleyes: :D

Menenpä hakeen jääpalapusseja :D
Se rantajellona kuule kävi näytillä!!!

Tommoisessa tapauksessa tarttee huhuilla ja kysäistä, että et viittis hakea mulle jäätelöä, kun en voi poistua tästä mihinkään kun tarttee vahtia uimariiviöiden kamoja.
 
Inanna, tuli selväksi ettet halua vielä synnyttää :D

AK, tuolla rannalla ei ole kioskia :(
Mutta täytyy varmaan ottaa seuraavan kerran varuiksi joku voidetuubi :xmas:
Tai pyytää puhaltaan ilmapatjoihin ilmaa :xmas:
Tai kiristään bikinin naruja :snotty:
Ai niin mutta ei niissä ole naruja :headwall:
Mutta onhan mulla useammat kuin yhdet bikinit (kahdet) ja parit ylimääräiset yläosat joissa on narut :D
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Inanna, tuli selväksi ettet halua vielä synnyttää :D

AK, tuolla rannalla ei ole kioskia :(
Mutta täytyy varmaan ottaa seuraavan kerran varuiksi joku voidetuubi :xmas:
Tai pyytää puhaltaan ilmapatjoihin ilmaa :xmas:
Tai kiristään bikinin naruja :snotty:
Ai niin mutta ei niissä ole naruja :headwall:
Mutta onhan mulla useammat kuin yhdet bikinit (kahdet) ja parit ylimääräiset yläosat joissa on narut :D
Ei kun otat mukaan säilykepurkin. Vaik suolakurkkuja tms. Etkä tieteskään saa purkinkantta itte auki. Niih.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Juu, kyllähän niitä kaikenlaisia syitä keksisi :)
Mun mielipiteeni on se, et kandee kokeilla tota säilykepurkki- ideaa ensin. Jos siis uhrilammas ei o ihan parikymppinen. Aikuisempia miehiä kandee lähestyä vatsan kautta.

Eli kun purkki on auki voi sanoa kiitos ja että olen täs tekemässä vesipedoille voileipiä, maistuisiko yksi? Jos maistuu, niin aurinkorasvoja voi levittää syönnin jälkeen.

Päinvastaisessa järjestyksessä taas joutuu voikkarin syömään rasvaisin näpein.

(Puhumattakaan siitä, et niil rasvanäpeillä se uljas uroskaan ei saa sitä purkkia auki, mikä olis sit nolostuttavaa.)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä