The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tulipa syötyä. Röyh.

Isäukko ja setämies oli päättäneet, et viikko pärjätään syämällä pottua ja silliä.
Mie duunasin salaatin. Jäävuorisalaattia, lehtisalaattia, kirsikkatomaatteja, goudaa ja fetaa ja ripaus sitruunapippuria. Pupuruoaksi haukkuivat, mutta pistelivät ison kulhollisen poskiinsa. Sillikin korvattiin savulohella.

Ny jälkiruokatsih ja piipullinen.

Isäukko läks sinne shakkiturnaukseen. Palaa sunnuntai- iltana. Eli sunnuntaipäivä mulla menee mukavasti savusaunaa lämmittäessä.
 
Olen elämäni ensimmäistä kertaa Linux Mintillä internetissä!!!!!

Mun nettitikkuni kun ei suostu toimimaan linuxin kans. Mut tääl möksällä kun on toi valokuitu ja langaton, niin tää pelaa kuin unelma.
Otin tän vanhan miniläppärin (Acer Aspire One Atom n450, 1GB, 160GB Hdd) mukaan, ja täs mulla on tää mintti ladattuna. Meinaan antaa tän setämiehelle lahjaksi. Uskokaa pois, äijällä ei ole minkäänlaista nettipäätettä, vaik on valokuitu seinässä. No, kohta on. Sit voipi setä jättää lotot ja totot tarttematta ajaa kymmentä kilsaa kioskille.

Ny on hyvä testailla ko setämies on kyytimässä isäukkoa Seinäjoelle junaan.

Ja samalla ottaa huikat kaivokylmää jekkua.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Kävin siivoomassa auton,nyt kelpaa taas:) Pitäs vielä ulkoa pestä. Kävin kotona sen siivoomassa ja huudatin samalla autonradiosta city kanavaa ihan täysillä :D Mahto naapurit olla ihmeissään kun ei siellä yleensä mitään kuulu. Mutta sain siellä metelissä sitten sipulisten silmieni kanssa olla ihan rauhassa. Pitäs syödä mutta ei jaksa...ihana äiti teki jauhelihapihvejä ja anto mukaan mutta harmi vaan kun ei nyt maistu vaikka kauhee nälkä onkin.Säästän myöhemmäksi.
 
voi prkl, ruokaa tässä pitäs alkaa tekemään itellähi

kuopus tilasi kannaa ja pottua niin kai sitä on sitte pakko tehä (vaikken siitä ite niin hirveesti perusta)

meillä on nääs ton kuopuksen kanssa semmonen kahenkeskinen päivä käynnissä
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Tuli isäukolta viestiä, et junaliikenne hiukkasen tökkii. Juna jolla piti menemän taitaa vieläkin seistä Hämeenlinnassa. Mut oli johonkin junaan päässy nousemaan.

Hämeenlinnasta tuli mieleeni... tiesittekö, että keskiajalla sotilaalle kuuluva päiväannos oli 15 litraa olutta.
 
Ihan tuntuu et migge olis iskemässä...johtuuko ilmasta vai onko alkamassa naistenvaivat vai johtuuko siitä et sain sen asian jota pähkäillyt tänään selvitettyä niin jos siitä johtuva stressi laukasee nyt migreenin. En tiedä mut toivottavasti pysyy tavis päänsärkynä eikä menis miggeen asti.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä