The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Eih, awwwwww ja tuitui nyt sitten. Antakaa jotain rauhottavia, en kestä tommosta söpöstelyä yhtään.


Vois itekin harkita kyllä nukkumaan kohta, mut tekis ihan sikana mieli syödä jotain. Muttaku oon syöny tänään jo niin mahoton ja oon pessy hampaatki ja kaikkee. First world problems.
 
Eih, awwwwww ja tuitui nyt sitten. Antakaa jotain rauhottavia, en kestä tommosta söpöstelyä yhtään.


Vois itekin harkita kyllä nukkumaan kohta, mut tekis ihan sikana mieli syödä jotain. Muttaku oon syöny tänään jo niin mahoton ja oon pessy hampaatki ja kaikkee. First world problems.
Syö vähän ja pese sit hampaat uudestaan.

Hö, jään sitten kai tänne yksin bilettään |O
 
Huomenta!

Puolentoista tunnin terapiasessio tiedossa neuvolan suunnalla ja sitten kaupan kautta kotia ja toivottavasti saisin itsekin nukkua päiväunet. Tossa kadulla jonkun auton varashälytin kiljunut läpi yön, pitäis hirttää munista tollanen k*rpä joka ei hiljennä autonsa ujellusta. Eikä akkukaan tunnu siitä loppuvan, stana. :kieh:

Pikkulettu heräsi juuri äsken ja ensimmäinen asia mitä se sanoo on, "Mennään Alkoon ja kerrotaan että viinaa ei saa enää antaa." En täysin tiedä mistä tää kumpuaa, mutta veikkaisin että asuinalueella ja naapurustolla on jotain tekemistä asian kanssa. Ihan siis näin villi veikkaus.

Iki-ihana Itä-Helsinki. :heart:

Lisäys: Ahahaha hyvä hyvä, hankkeen onnistumisprosentti tuleepi lienee olemaan samaa luokkaa kuin tällä tienoolla.
 
IhQ
Huomenta!
Mie näin unta tämänpäiväsestä koulupäivästä. Jostain syystä siel koulussa vaan oli myös uimahalli ja joku vanhojen flipperi- jne. pelien näyttely..
Joku opettajatyyppinen henkilö valitti kun siel menee hirveesti kopiopaperia, sitä pitäis jotenkin alkaa säännöstelemään ja sit näin yhen tosi ärsyttävän tyypin ala-asteajoilta.
Ja auditorion sijaan lähettiinkin lopulta linja-autolla jonnekin.

Että niinkin selkeää tällä kertaa..:D
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä