The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kuuntelen Evan & Manun biisejä ja kirjotan niitten sanat ylös ko niitä ei löydy interwebistä.
No niinhän se olikin, vastahan sä eilen mulle sitä höpötit luurissa, mutta ko mä olin vähän sekasin, mitä nyt ajelin väärän suuntaan sun muuta :LOL:

Mut oli kyllä ihanaa :heart:


*muoks*

Mä just päätin, etten mä jaksa angstaa, mä elän niissä hyvissä hetkissä, mitä tässä on ollu viime aikoina :p
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: krut
kahvikirahvi
Itekään en tykkää olla kipeenä, mutta kyllä nyt ottaisin mielummin itelleni flunssan kun tommosen räkäsen pikkudemonin. Äitiys ottaa päähän just nyt aika huolella.
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30230926:
No niinhän se olikin, vastahan sä eilen mulle sitä höpötit luurissa, mutta ko mä olin vähän sekasin, mitä nyt ajelin väärän suuntaan sun muuta :LOL:

Mut oli kyllä ihanaa :heart:


*muoks*

Mä just päätin, etten mä jaksa angstaa, mä elän niissä hyvissä hetkissä, mitä tässä on ollu viime aikoina :p
aika loistava ratekia, pitäisköhän itekki ottaa käyttöön
 
aika loistava ratekia, pitäisköhän itekki ottaa käyttöön
En tiedä. Aina sanotaan, ettei sais elää menneisyydessä, mutta mun on pakko, mä en jaksa muuten. Yhdestä vuorokaudesta voi saada mielihyvää pitkäksi aikaa, jos sen vaan osaa taltioida muistiinsa mahdollisimman hyvin.

Mut ehkä tässä pitäis oikeesti jossain vaiheessa keksiä jotakin muitakin ratkaisuja, vielä musta ei siihen ole, niin tehdään sitte poikkeuksellisesti näin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30230993:
En tiedä. Aina sanotaan, ettei sais elää menneisyydessä, mutta mun on pakko, mä en jaksa muuten. Yhdestä vuorokaudesta voi saada mielihyvää pitkäksi aikaa, jos sen vaan osaa taltioida muistiinsa mahdollisimman hyvin.

Mut ehkä tässä pitäis oikeesti jossain vaiheessa keksiä jotakin muitakin ratkaisuja, vielä musta ei siihen ole, niin tehdään sitte poikkeuksellisesti näin.
mun käsityksen mukaan tuo "ei saa elää menneisyydessä" tarkoittais sitä että ei saa jäädä piehtaroimaan menneisyyden ongelmiin

hetki sitten tapahtuneissa kivoissa jutskissa leijuminen on mun mielestä ihan eri juttu
 
kahvikirahvi
Mie elän hetkessä, joskus on kurjaa mut ei se ikuisesti kestä. Ajattelee vaan et kyllä se siitä ja life's good.


Mitähän hankkisin ystävälle synttärilahjaks, merkkipäivä olis parin viikon kuluttua.
 
Päivää, pää pökkyräisenä torkkunut aamupäivän olen ja nyt sain vasta syötyä. Kyllä se tästä. Meikäläistä ei lannisteta, tämä päivä on vain hetkellinen takaisku. Olen sitkeä kuin pihka saunanlauteissa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä