The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Spencer Hastings
Tuu Kirappi mun luo syömään. Jatkojalostin ruokahaastekikhernepadasta wokin itsepoimituilla tateilla, puna- ja valkokaalilla, riisinuudeleilla ja lisäkermalla. Samalla mä saisin juttuseuraa. Soitan kohta radioon ku on niin tylsää ja en jaksais imuroida.
 
kahvikirahvi
Tuu Kirappi mun luo syömään. Jatkojalostin ruokahaastekikhernepadasta wokin itsepoimituilla tateilla, puna- ja valkokaalilla, riisinuudeleilla ja lisäkermalla. Samalla mä saisin juttuseuraa. Soitan kohta radioon ku on niin tylsää ja en jaksais imuroida.
En tiiä oonko kertonu täällä ketjussa muta yks kaveri sano taannoin että musta tulis hyvä radiotoimittaja. Sitä kuulemma ärsyttää kun niillä juontajilla on niin kova kiire lopettaa kaikki puhelut, ja mie olisin sit sen mielestä hyvä ko luultavasti sanoisin kaikille soittajille että "älä lopeta vielä, anna mie kerron vielä yhden jutun äkkiä.."

Kuulostaa hyvältä ruoka, mä ajattelin kyllä jatkaa paastoa ja juoda teetä ko tuli äkillinen flunssainen olo. Mun tuurilla tuun kipeeks ny.
 
  • Tykkää
Reactions: Spencer Hastings
IhQ
:wave: Moips!

Miekin piipahdin tänään polliisiasemalla, tosin en tiiä kelpaako tuo luvan kopio vaiko ei..autokoululla sanoivat että kelpaa, poliisilla sanoi virkailija että ei välttämättä..
Mut pitääköhän miun sit hommata passi tai henkilökortti kuitenkin vaikka tarvisin sen henkkarin vaan sitä teoriakoetta varten.

Lapsi laittoi miulle tulemaan kahvia :) ja kantoi karkkiakin tähän koneelle.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä