The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ei ollut tietokoneita yms. ja kännyilläkin pystyi lähinnä vain soittaan/tekstaan tai pelaan jotain muutamaapeliä?
Sillon ku telkkarissa oli vaan ykkönen ja kakkonen ei ollu kännyköitäkään. Oli vaan veivattava lankapuhelin eteisen nurkassa. Mä muistan semmosenkin ajan että piti soittaa keskukseen ja tilata kaukopuhelu mummolle :D

Pelitki oli Afrikan tähtee ja Dominoo ja Kimbleä, lautaversioina.
 
Sillon ku telkkarissa oli vaan ykkönen ja kakkonen ei ollu kännyköitäkään. Oli vaan veivattava lankapuhelin eteisen nurkassa. Mä muistan semmosenkin ajan että piti soittaa keskukseen ja tilata kaukopuhelu mummolle :D

Pelitki oli Afrikan tähtee ja Dominoo ja Kimbleä, lautaversioina.
Meillä muksut edelleen pelaa vain noita lautapelejä. On meillä kyllä Nintendo, mutta se on niin tympee virittää telkkariin että harvoin tulee pelattua.
 
Lettulassa on flunssa. Kyllä tää nyt vielä itsellä menis, mutta tää nelikuinen rassu röhisee ja itkee kun on hätä kun ei saa henkeä kunnolla. Vahdin ku haukka 24/7 ja sitten kun on itsekin vielä ihan pöhnäkuumeinen ja naama meinaa haljeta kivusta niin on tässä ihanat fiilikset parhaillaan.

Esikoisen synttärijuhlat oli lauantaina ja selvittiin niistäkin. Huoh. Sanoi että oli tähän astisista synttäreistä ihan parhaat. Eli ehkä jotain sitten tehty oikein.

Enon hautajaiset myöhemmin tällä viikolla. Ensi viikolla ystävän tytön kastajaiset ja muapas pyydettiin kummiksi! *pröystäilee* Eli Kuningattaresta tulee mun kummityttö. Ihanaa.

Tilasin jo likalle hopeisen ranneketjun, johon kerään hälle sitten läpi lapsuuden ja nuoruuden maskotteja - nyt alkuun nimen alkukirjain ja risti - ja jos vaikka myöhemmin tytölle esim. baletti tulee tärkeäksi niin sitten voin ostaa ballerinan ketjuun roikkuvaksi. Eli ostetaan niitä sitten sitä mukaan kun lapsi kehittyy ja mitkä asiat hälle muodostuukaan tärkeiksi. Saa sen helyn sitten aikuisuuden kynnyksellä.

No nyt täytyy taas kääntyä tuohon pojan puoleen, rassu köhii ja röhii niin että otettava syliin. :/
 
Lettulassa on flunssa. Kyllä tää nyt vielä itsellä menis, mutta tää nelikuinen rassu röhisee ja itkee kun on hätä kun ei saa henkeä kunnolla. Vahdin ku haukka 24/7 ja sitten kun on itsekin vielä ihan pöhnäkuumeinen ja naama meinaa haljeta kivusta niin on tässä ihanat fiilikset parhaillaan.

Esikoisen synttärijuhlat oli lauantaina ja selvittiin niistäkin. Huoh. Sanoi että oli tähän astisista synttäreistä ihan parhaat. Eli ehkä jotain sitten tehty oikein.

Enon hautajaiset myöhemmin tällä viikolla. Ensi viikolla ystävän tytön kastajaiset ja muapas pyydettiin kummiksi! *pröystäilee* Eli Kuningattaresta tulee mun kummityttö. Ihanaa.

Tilasin jo likalle hopeisen ranneketjun, johon kerään hälle sitten läpi lapsuuden ja nuoruuden maskotteja - nyt alkuun nimen alkukirjain ja risti - ja jos vaikka myöhemmin tytölle esim. baletti tulee tärkeäksi niin sitten voin ostaa ballerinan ketjuun roikkuvaksi. Eli ostetaan niitä sitten sitä mukaan kun lapsi kehittyy ja mitkä asiat hälle muodostuukaan tärkeiksi. Saa sen helyn sitten aikuisuuden kynnyksellä.

No nyt täytyy taas kääntyä tuohon pojan puoleen, rassu köhii ja röhii niin että otettava syliin. :/
Oi, se on hirveetä kun vauva sairastaa! Muistan kun poika oli 4-5kk ja oli oksennustaudissa. Sitä piti pitää pystyssä 24/7 ettei tukehdu. Vuoro tunnein kannettiin miehen kanssa ja pidettiin päätä kun oksensi.. Toivon teille extra pikaista paranemista!
 
Lettulassa on flunssa. Kyllä tää nyt vielä itsellä menis, mutta tää nelikuinen rassu röhisee ja itkee kun on hätä kun ei saa henkeä kunnolla. Vahdin ku haukka 24/7 ja sitten kun on itsekin vielä ihan pöhnäkuumeinen ja naama meinaa haljeta kivusta niin on tässä ihanat fiilikset parhaillaan.

Esikoisen synttärijuhlat oli lauantaina ja selvittiin niistäkin. Huoh. Sanoi että oli tähän astisista synttäreistä ihan parhaat. Eli ehkä jotain sitten tehty oikein.

Enon hautajaiset myöhemmin tällä viikolla. Ensi viikolla ystävän tytön kastajaiset ja muapas pyydettiin kummiksi! *pröystäilee* Eli Kuningattaresta tulee mun kummityttö. Ihanaa.

Tilasin jo likalle hopeisen ranneketjun, johon kerään hälle sitten läpi lapsuuden ja nuoruuden maskotteja - nyt alkuun nimen alkukirjain ja risti - ja jos vaikka myöhemmin tytölle esim. baletti tulee tärkeäksi niin sitten voin ostaa ballerinan ketjuun roikkuvaksi. Eli ostetaan niitä sitten sitä mukaan kun lapsi kehittyy ja mitkä asiat hälle muodostuukaan tärkeiksi. Saa sen helyn sitten aikuisuuden kynnyksellä.

No nyt täytyy taas kääntyä tuohon pojan puoleen, rassu köhii ja röhii niin että otettava syliin. :/
:hug: :hug:
Ihana ajatus muuten tuo hopeinen rannekoru ja siihen maskottien kerääminen :)
 
Jouduin hammaslääkäriin kipeen hampaan takia kipuajalle. Sillon ei ehi saamaan rauhottavaa, enkä sitä nyt ottaisikaan. No, vähän itkin. Odotusaulassa oli down poika joka tuijotti minua. Tuli viereen, kysyi pelkäätkö? Sanoin että joo, kyllä mua jännittää. Se otti mua kädestä kiinni ja siinä me istuttiin ja minä hiljaa itkin :D Oisin varmaan kääntynyt pois jos ei ois se poika sattunut siihen.. Hienosti meni tulehtuneen leukaluun puhdistus ja väliaikaiset jutut (en muista mitä se lääkäri puhui!). Tajukin meni vain kerran ja virkosin nopeasti oksentamaan lavuaariin (toinen kerta jo sillä lääkärillä, nolo).
Ensi viikolle on poistoaika. Hammaskammotuslääkäri soittaa äitipolille ja kysyy kumpi on riskimpi, jännitys vai pieni määrä esilääkettä. Sain penisiliinikuurin, joten nyt saan minäkin kytätä ruoka aikoja.
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee ja Kais
IhQ
:wave:Iltapäiviä..

Ja Lauralle :hug: kuulostaa kamalalta tuo h-lääkärikäynti, onneks sattui edes yksi lohduttaja :)

Lettulaan paranemisia!:hug: Etenkin nuo lasten sairastamiset on niin hanurista :(
 
Päivää...

Täällä sataa ja tuulee ihan täysillä. Ja mulla on kamala olo,kurkku entistä kipeempi ja sisäinen vilu koko ajan vaikka päällä olis monta kerrosta. Mitään pysty kunnolla edes syömään kun sattuu: / Töissäkin tuntu ettei jaksa yhtään.
Loma anomuksen laitoin että pitäs sitä lomaa sitten olla pari viikkoa edessäpäin.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä