The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
Huomenta..en sit saanu ees nukuttua kunnolla ku stressaan sitä tän päivästä ajomatkaa/pysäköintiä/koulupäivää.:ashamed:
Heräilin pitkin yötä eikä uni meinannu tulla millään takas.

Kahvia nyt ja äkkiä naamariin, sais silmät auki ees..
Saitko poika keitettyy itelles kahvia vai kaadanko siullekin?:)
 
huomenta :flower:

kaikille löytyy ennenpitkää voittaja olipa kyseessä laji mikä hyvänsä, vaikka sitten shakki
Huomenta.

Toi yllämainittu on totta. Mutta olipahan perhanan hyvät pelit. Mikä on baarishakin pääasia. Ei mua hävetä tippaakaan hävitä itteäni paremmalle.

Mut tommoiset illat vaan käy kukkaron päälle. Jouduin oman kännini lisäksi maksamaan kolme tuoppia.
 
Ai nii.

Jos mä olisin Ihku... niin mä tarttuisin miestä kauluksesta kiinni ja ravistaisin vähän. Ja sanoisin, et herää pahvi.

Mä olen tietty hiton huono sanomaan, koska jos itte keskityn johonkin, esim. lukemiseen niin kolmas maailmansota saa ihan rauhassa alkaa ympärilläni enkä mä huomaa mitn.

Vaik sinänsä peliharrastus johon ei me rahaa on melkoisen viatonta touhua, mut jos siinä menee rakkaan vaimon hermot, niin sit se harrastus on pian turhankin kallis.

Tolla menolla äijäs on pian eromiehenä mun nurkkabaarissani opettelemassa shakkia.
 
IhQ
AK, :hug:

En usko että mies lähtis nurkkabaariin shakkia pelaamaan (mikä sekin olis varmasti terveellisempää) vaan homehtuis varmaan lopullisesti tuohon koneensa ääreen. Jos siis yksinään jäis.
 
Eikä ilmeisesti peppiäkään löytynyt. Maanantait...
En millään muotoa edes oleta, että Peppini eksyisi nurkkabaariini. Toivoisin, että hän ei eksyisi sinne, koska joku olohuoneen jatke minullakin on oltava johon voin mennä ihan vaan kaljalle murehtimatta mitään monimutkaisia asioita kuten naisia.

Peppini kyllä tunnistan tuhansien joukosta oitis ja hän minut, joten kohtaamispaikka sinänsä voi olla vaikka Alepan kassajono.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä