The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huaaah |O

Onko tää päivä maanantai vai mikätähäh : /

Ompelukset meni pyllylleen heti alkumetreillä - mulla on väärää lankaa. Pyh. Ja ei, kylältä, täältä jumalanselän ja kukonpiäremän takaa, ei semmosia saa, vaan pitäs mennä ihmisten ilmoille. Eli joskus ens viikolla sitten. Jos sillonkaan.

No. Intouduin sitten pesseen pyykkiä. Ei ois kannattanu. En ollu värjärimuijana vaan olin sitten karvurimuijana :headwall:. Miten lie olin menny laittamaan koneeseen ton yhden minkäliesekotevillapuserontekeleen :kieh:. Nyt on sitten mun koneessa olleissa kaikissa puseroissa sitten semmonen ärsyttävä syheröllinen karvakerroksellisuus. Että kiitosta vaan itelleni itseltäni.

Ja - esikoinen sitten lähti pyytämään meikäläistä lenkkikaveriksi :) :O. Ihan otettu olin tämän päiväsen tiimoilta ja muutenkin, että kelpaan vielä kirittäjäksi. Kivaa kyllä olikin, maisemat vaihtuivat rivakasti ja kielen kannatkin lauloivat - ihana on päästä kurkkaamaan sisälle pojan sielun maisemaan :heart:. Paitti että - joko arvaatte? Osasin sitten tietämättäni päästää suustani vissiin jonkun kumman sammakon, ja - loppumatkan sainkin sitten jolokotella torpalle itekseni häntä koipien välissä ja poika tullee sitten kohta kotio omia polkujaan....


Paska äiti. Paska minä. Paskapaska.







:D - heiiiii, mähän taisin tehdä ihan kunnon valivaliuliuli- jutun! Jei :D

Ja alkuiltoja koko köörille vaan :wave:
 
Toi mun glögi on ihan siwasta ostettu, vissiin ihan alkoholitonta.
FreezeCat, halaus.

Hö kukaan ei muista mainita eikä imarrella mua :( mokomat.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30372279:
Myttynen |O. Muista tilata sitten viinaa ja paljon, että selviät tästä :|.
:D - eikäku, mai pääd :ashamed:

Hoi - täsähän se oliskin oikein mäts meid in heven - meillähän on kolme ekaa kirjaintakin ihan samoja :O :rolleyes: - Frederikillä ja mulla.....

...taijankin tietää meikäläisen unikuvatuksetkin jo etukätteen :snotty: :D
 
  • Tykkää
Reactions: poika
Asiainkannattaja, no voi hitsi. Kai sitä keksii jotain mukavaa, mikä ei kuulosta iskuyritykseltä :) En mie ainakaan ota kaikkia kohteliaisuuksia iskuyrityksenä miehiltä. :D

Vitsillä tosin heitin, ettei kukaan muista tai imartele. :)
 
Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30372288:
:O :O :O |O |O

:LOL:
Melko viehkoa settiä pukkaa, vai mitä luulet :rolleyes: :D

On ihan taatusti hulvatonta hjuumoripläjäytystä, raamankaartakin, musikaalia - duetto :O :D - äksöntsäksöniä, kauhua ja rimakauhua ja skifiäkin

Huomista aamua en ajattelekaan.
 
Oon mie vissiin jotakin kertonut itestäni, en tietenkään kaikkee :)
Pittää jotain jättää mysteeriksi. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30372301:
Todellakin pukkaa settiä. Viehkoudesta en ihan ole vakuuttunut :D. Vaan tiiä miten Reetu yllättää ja panee parastaan :rolleyes:.
..ja ihan varmasti panee :rolleyes:....:O :$ no nih - näissä tunnelmissa ja mielikuvaverkkokalvoille poltetuissa kuvatuksissa poistunkin todella matkoihini...ja taijan jesaroida tuon turpavärkkini tötterölle sekä samalla tämän näppiksenkin

:ashamed:
 
Asiainkannattaja, no voi hitsi. Kai sitä keksii jotain mukavaa, mikä ei kuulosta iskuyritykseltä :) En mie ainakaan ota kaikkia kohteliaisuuksia iskuyrityksenä miehiltä. :D

Vitsillä tosin heitin, ettei kukaan muista tai imartele. :)
No voin sanoa yhdeksön kaunista ja kymenen hyvää. Seittemäs taitoni on kyky runoilla. Hirveen huonosti, mut uskallan väittää osaavani.

Jokos Tinkuliini on poikalassa? Jos ei, niin miksi ei?

Noi kaks kuuluu varmemmin yhteen kuin mulla on munat ja mulla on munat jos en väärin muista.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä