The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ettei mahikset menny siinä sitte :D

Ja mistäs mie mitään tiedän. En ainakaan sen vertaa että voisin muita neuvoa ;) Ei muuta kuin sopimaan tiukkahuulen kanssa treffejä, mistäsä sitä voi muuten tietää.
Voi olla. Jos mahikset on menny, niin ne meni samana päivänä kuin soitto lähti sormista. Mut mä olen se panssarintorjuntakessu, jonka elinikä on viis sekuntia tai hieman alle.

Joten uskallan, kehtaan ja rohkenen jokseenkin mitä vaan pysyäkseni hengissä. Edes hieman kauemmin kuin sen viis sekuntia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Asiankannattaja;30373390Mut mä olen se panssarintorjuntakessu:
Aina olen ihmetellyt näitä vanhoja "elinikäennustuksia" sodan aikana. Mihin ne perustuu? Niiden perusteella koko Suomen puolustusvoimat tuhoutuisivat kaikki viimeistä miestä myöten kymmenen sekunnin sisällä.
 
Onhan ne, jos elävät synnittömästi. Mutta ootko tosiaan homo? Kai tiesit, että Jumalan armosta eheytyminen on mahdollista?
Muslimit tai juutalaiset ei tunnusta Jeesusta Jumalan pojaksi joten miten umpikristittynä edes voit noin sanoa?

Kun nyt on saatu todistettua että olet valehtelija niin enpä yllättyisi että olet valehdellut myös siitä millä puolen kaapin ovia tällähetkellä seisoskelet.
 
Aina olen ihmetellyt näitä vanhoja "elinikäennustuksia" sodan aikana. Mihin ne perustuu? Niiden perusteella koko Suomen puolustusvoimat tuhoutuisivat kaikki viimeistä miestä myöten kymmenen sekunnin sisällä.
Ei kaikki. Vain harvat ja valitut.

Toi viis sekuntia oikeesti perustuu siihen et vaunu huomaa milloin häntä ammutaan, kääntää putken alle sekunnissa, kranaatti lähtee noin kaks kilsaa sekunnissa ja kun etäisyyttä on vajaat neljä kilsaa, niin elinaika on jokseenkin viisi sekuntia.

Mut pitäiskö mun pyytää Jehnnyä treffeille?
 
Muslimit tai juutalaiset ei tunnusta Jeesusta Jumalan pojaksi joten miten umpikristittynä edes voit noin sanoa?

Kun nyt on saatu todistettua että olet valehtelija niin enpä yllättyisi että olet valehdellut myös siitä millä puolen kaapin ovia tällähetkellä seisoskelet.
Muslimit ja juutalaiset ovat kunnon kansalaisia, JOS tunnustavat syntinsä ja noudattavat Jeesuksen oppeja. Sinunkin kannattaisi vaihtaa homoutesi Jeesuksen armoon ja puhtauteen.
 
Ei kaikki. Vain harvat ja valitut.

Toi viis sekuntia oikeesti perustuu siihen et vaunu huomaa milloin häntä ammutaan, kääntää putken alle sekunnissa, kranaatti lähtee noin kaks kilsaa sekunnissa ja kun etäisyyttä on vajaat neljä kilsaa, niin elinaika on jokseenkin viisi sekuntia.

Mut pitäiskö mun pyytää Jehnnyä treffeille?
blaa blaa blaa.. sitten huomasin ton viimisen, ainuan missä oli järkeä. Tietenkin pitäisi pyytää :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä