The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
:D :whistle:

En suoraan sinuun lapikkaita ja pussihousuja yhdistänyt vaan siihen kun eikös niitä pohjoisessa ole enemmän käytetty?
Ja etkös sinä ole jostain pohjoisesta?
lapikkaat oli mäyssuksiajan hiihtokengät ja uskoisin että ovat olleet käytössä koko maaseudulla, pussihousut oli ihan kansainvälinen trendi

että ei meitä pohjosen asukkaita pitäis noihin sen kummemmin yhdistää
 
meni vähän ohi tämä mutta haittaakse
Nii siis, jos vaan kerran on tavannu miehen, jonka kanssa voi keskustella....

Huomenta mussukat :kiss: Väsyttää, mut ei auta.. Kohta tarvis mennä tota vanhempaa poikaa herätteleen aamupalalle, tosin kuulostaa vähän siltä, että herää näillä hetkillä itekin.. Kova yskä on toisella :/

Antibioottikuuri korvatulehdukseen loppu eilen aamulla, eikä kyllä korva tainnu parantua :/ Mut olikos Ditrim Dublo sellanen ab, ku vaikuttaa vielä jälkeenkipäin? Muistaako kukaan?
 
IhanaValo
mä keksin hilpasta ostarille hetkeksi kun poika on puistossa. Jos olis ilmestynyt jotain kivoja lehtiä joita vois ostaa...en mä muuta meinaa...
Esikoinen on kipeenä niin ollaan vaan kotona, iltapäivästä tosin pitää ruokakauppaan sulloutua. Onks siulle muuten tullu/ootko tutustunut Novitan lehtiin? Onko hintansa arvoisia? Oon koittanut niitä uusimpia/viime vuoden lehtiä katella huutiksesta..yhen löysin kirppikseltä sattumalta.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä