The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
mut
Lainaamatta mistään, Häyhällä oli Mosin- Nagan ja hän käytti avotähtäintä, koska kiikarin vuoksi olis tarttenu nostaa oma pää korkeammalle. Hän myös kasteli lumen edessään, että laukaus ei pölähdä ja piti lunta suussaan ettei hengitys höyryä.

Kaikkien mittapuiden mukaan ehdottomasti tehokkain koskaan missään. Ja kaikkien aikojen nopein ylennys suoraan korpraalista vänrikiksi.

Esimiehensä, "Marokon kauhu" Aarne Juutilaisen ei sit sotien jälkeen käyny olleskaan hyvin. Sotilaalle ei sotien jälkeen löytyny kierrätyshyötykäyttöä, joten ryyppäsi ittensä hengiltä.
tuo everstilunntantiks maeikan armeijas.
 
9MM
minkä ikänen sun laps on? tyär vai kolli?
tytär ja kohta 2v ja sanon näöin et 1 day one aloin ottaa sen sillain et selitän ja kerron mitä teen ilman epäloogisuuksia. tiiäkkö mitä nykyään tyyö siivoo ite jälkensä vie roskat roskiin ja istuu rauhallisesti ravintolassa about tunnion tottkait annan mennä ja touhottaa mut heti ekasta käskystä tottelee ja lopettaaa hommansa. rentoo mut on myös kurtii niin mä oon kasvattanu et on sääntöi.
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ
tytär ja kohta 2v ja sanon näöin et 1 day one aloin ottaa sen sillain et selitän ja kerron mitä teen ilman epäloogisuuksia. tiiäkkö mitä nykyään tyyö siivoo ite jälkensä vie roskat roskiin ja istuu rauhallisesti ravintolassa about tunnion tottkait annan mennä ja touhottaa mut heti ekasta käskystä tottelee ja lopettaaa hommansa. rentoo mut on myös kurtii niin mä oon kasvattanu et on sääntöi.
kuulostaa hienolta, sulla on varmaan ihana tyär
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä