The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27898506:
Ammatinvalintakysymys... Tosin mulla ei ole ammattia, ainakaan vielä tuolta alalta :p
Ei mullakaan vielä, mutta ei oo ku suunnilleen puolesta vuodesta kiinni mun valmistuminen sitten kun pääsen jatkamaan opiskeluita :)
 
kahvikirahvi
Mikas taa teidan tapaamissuunnitelma on? Multa on jaany aikas paljon lukematta kun ei aina paase nettiin taalla matkoilla.

Jos se on sun haaremin kokoontuminen nii mut on kylla kutsuttava, kun olin eka ilmottautunu tai ainaski toka :'(
Muistaakseni olit eka :)
Ja suunniteltiin että pidettäis ketjulaisten kanssa tapaamienn joskus kesällä, ajankohdasta on tarkotus sopia sitten tavattavien kesken yv.llä. Mä koitan pitää tässä vähän galluppia mikä kaupunki olis hyvä tapaamiselle ettei kenellekään tulis mitään 1000km matkaa vaikka lapista Helsinkiin tai toisin päin.
 
Muistaakseni olit eka :)
Ja suunniteltiin että pidettäis ketjulaisten kanssa tapaamienn joskus kesällä, ajankohdasta on tarkotus sopia sitten tavattavien kesken yv.llä. Mä koitan pitää tässä vähän galluppia mikä kaupunki olis hyvä tapaamiselle ettei kenellekään tulis mitään 1000km matkaa vaikka lapista Helsinkiin tai toisin päin.
vaikka hesa on täältä kaukana niin sinne on silti helpoin tulla
 
Muistaakseni olit eka :)
Ja suunniteltiin että pidettäis ketjulaisten kanssa tapaamienn joskus kesällä, ajankohdasta on tarkotus sopia sitten tavattavien kesken yv.llä. Mä koitan pitää tässä vähän galluppia mikä kaupunki olis hyvä tapaamiselle ettei kenellekään tulis mitään 1000km matkaa vaikka lapista Helsinkiin tai toisin päin.
Varmaan sitten jonnekin keskemmalle suomea asettuu, vaikken muistakaan niin tarkoin mista ihmiset on. Mina majailen Helsingissa etta ei sielta tosiaan viitsi ihan Kilpisjarvelle lahtea :D
 
Moikka, mitäs teille kuuluu ? :wave:
E oo tullu vähään aikaan kirjoiteltua tähän ketjuun.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä