The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kahviin kuuluu laittaa maitoa vaan sen verran että väri juur ja juur muuttuu. :attn:
Muuten ei maistu kahville.

Niin huomenta vaan Ketjuun :)
Huomenta huomenta kaikille.:flower:

Kahviin ei kuulu laittaa maitoa, muuten se ei ole enää kahvia vaan maitokahvia.:snotty:

Ihmiset vaivalla paahtaa niitä papusia siellä omin pienin kätösin että kahvinjuojat saisivat makunautintoja. Sitten joku menee pilaamaan sen kaiken maidolla, sehän on ihan mielenköyhää.:D;) *räyh*
 
  • Tykkää
Reactions: krut
Noh,katotaan mitä tolla työkaverilla on mielessä.Kuten sanottu niin musta ei ole yksin siihen.
Ottakaa härkää sarvista vaan, se kannattaa!
Miksi antaa jonkun tyrannin pilata teidän työyhteisöä ja
aiheuttaa teille ahdistusta.
Eikä se urpo lopeta kun on tottunut tuollaiseen,
eikä kukaan ole edes näpäyttänyt.

Tästä voima:hug:

Siis luottamusmieshän on se nastatyyppi siellä joka pitää teidän tt:n puolia.
Kyllähän sille ny voi mennä puhumaan yksinkin. Muista että luottamusmies
on myös vaitiolovelvollinen, joten olet ihan turvassa.:)
 
Joskus saa nauraa isojenkin lasten sanavalinnoille. Tulin kotiin ja kysyin tytöltä onko toiveita päivän ruuasta.

- joo!! Tee sitä hienoo kalaa mitä et oo tehny pitkään aikaan!!
- :confused:

Aikani selvittelin ja selvisihän se. Hieno gourmet-kala = ruisjauhoilla leivitetyt, voissa paistetut muikut pottumuusilla.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti ja IhQ
tämmönen käsitys mullaki on että kyseessä olis aika tuore tapaus

serkkulikka ei kauaa viihdy sinkkuna
Mulla taas on käyny niin, että mitä kauemmin olen yksin, sitä paremmin viihdyn yksin.

Jos viittisin, niin pitäis lähteä nurkkabaaria kauemmas kalaan, mutta en viitti. Osaisin kyllä.
Jos olisin oikeen innokas, niin laittaisin deittinettiin profiilin, mutta en viitsi.

Sitäpaitti rehellinen profiili ei kiinnostais ketään:

Hei. Olen mies vuosimallia -67. Eronnut kolme vuotta sitten. Neljä lasta, jotka asuvat äidillään. Ulkoiset mitat 170/70. Komeaksi ei ole haukuttu, mutta peili ei säry jos siihen vilkaisen.

Aloitetaan huonoista puolista, joiden lista on pitkä kuin nälkävuosi.
Talous on niin kuralla kuin mitä se eromiehellä vain voi olla. Minusta ei ole elättämään ketään, mutta en myöskään kaipaa elättäjää. Enkä ole ihan ensimmäiseksi laittamassa lusikoita samaan laatikkoon.

Tupakanpolton olen lopettanut varmasti parikymmentä kertaa, aina yhtä huonolla menestyksellä.

Alko on ongelma. Tai se olisi sitä, jos en asiaa tietäisi ja tunnustaisi. Pystyn silti mainiosti piipahtamaan terassilla yhdellä, mutta jokaviikonloppuista terassi- tai ravintolaseuraa minusta ei saa, koska en viitsi kerjätä itselleni ongelmia.

Olen taipuvainen masennukseen ja erakkouteen, joten jos en viikkoon vastaa puhelimeen, niin syy ei ole sinussa.

Säikähditkö? En ihmettele. Minua ei kuitenkaan tarvitse pelätä. Olen kiltti ja hyvin rauhallinen. Fiksuksikin sanottu. Omaan kelvolliset käytöstavat ja jonkinmoisen yleissivistyksen. Omistan useamman kuin yhden kravatin ja osaan solmia sen ihan itse. Osaan myös pestä vessan.

En ole mestarikokki, mutta pysyn hengissä omilla keitoksillani. Leffanaposteltavaksi mielummin dippikasviksia kuin perunalastuja.

Niin, pidän hyvistä kirjoista, elokuvista, rauhallisista koti- illoista, lämpöisistä villasukista, aamukahvista, iltateestä, leikatun nurmen tuoksusta, lakusta ja salmiakista, saunanlämmityksestä, hartioiden hieromisesta, Beatlesista ja ihmettelen miksi television kaukosäätimen keksijälle ei ole myönnetty Nobelia.

En etsi seksiseuraa tai kymmeniä treffikumppaneita. Parikymmenvuotinen avioliitto opetti, että sänkyleikeissä vietetty aika on murto- osa siitä ajasta mitä täytyy tulla toimeen sängyn ulkopuolella. En oleta enkä toivo, että tämä ilmoitus poikisi kymmeniä vastauksia. Sinun vastauksesi riittää, jos osaat herättää mielenkiintoni.

Lapsilukusi, raskausarpesi tai muutama kilo sinne tänne eivät ole oleellinen asia. Lemmikeillekään en ole allerginen. Olet iältäsi neljänkympin paremmalla puolella, tai ainakin lapsilukusi on täynnä. Minä en ole täydellinen, joten älä sinäkään edes yritä olla. Voit silti hyvinkin olla juuri hän, jonka viereltä minulla ei ole kiire karkuun.
 
Aakoo: Ihana ilmoitus.:heart:
En ole pitkään aikaan lukenut rehvi-ilmoja.
Kaverille joskus etsittiin sieltä....jotakin, silloin pisti silmään miten hemmetin mielenkiinnottomia (tosi tylsiä, tai muka hauskoja/fiksuja) ne imot ovat. Sun ilmo on tosi mielenkiintoinen ja saa sellaisen käsityksen että olet mielenkiintoinen ja fiksu ihminen.:)
 
Jos minä oisin deittimarkkinoilla, juuri tuollainen ilmoitus oisi semmonen pakko vastata ja katsoa minkälainen tyyppi tekstin takana on
Samma här.

Yleensä treffi ilmot on niin puunattuja ja puleerattuja että kerrankin rehellinen, avoin ja hyvin kirjotettu teksti uppoais.

Mä en muutenkaan tykkää täydellisistä ihmisistä,
sellasia ei meinaan ole olemassakaan.
 
Tulipahan harjoteltua likan kanssa hiihtoa.
Mahottoman hyvin se oppi. Sauvat huitos missä sattu, mutta jalat liikkui kutakuinkin oikein ja oppi kääntämään ihan itte.

Likka ois halunnut heti mennä mäkeä laskemaan, mutta sain toppuuteltua :D
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ
Samma här.

Yleensä treffi ilmot on niin puunattuja ja puleerattuja että kerrankin rehellinen, avoin ja hyvin kirjotettu teksti uppoais.

Mä en muutenkaan tykkää täydellisistä ihmisistä,
sellasia ei meinaan ole olemassakaan.
Liika rehellisyyskin voi olla huonosta...mutta niin myös se liika kaunistelukin.Sopivan keskitien löytäminen voi olla vaikea tehtävä. Mutta sellanen joka vastaa siihen rehelliseen ilmoon niin voipi olla juuri se jota ilmon tekijä on etsinytkin.
 
Tulipahan harjoteltua likan kanssa hiihtoa.
Mahottoman hyvin se oppi. Sauvat huitos missä sattu, mutta jalat liikkui kutakuinkin oikein ja oppi kääntämään ihan itte.

Likka ois halunnut heti mennä mäkeä laskemaan, mutta sain toppuuteltua :D
Mä muistan tarinan armeija- ajaltani. Kokelas opetti kauheesti hiihtoa. Alokas asiankannattajaa ei toi opetus hirveesti kiinnostanut. Kun ei yleensäkään mikään joltain joka ei osaa.

Hieman vittuunnuin kumminkin ja ton opetuksen päätteeksi oli luvassa kilpailuna kymmenen kilsan lenkki. Tulin maaliin, pakkasin sukset, vedin röökin ja ennenkuin seuraava oli näköpiirissä, niin kysyin kantapeikolta, että saanko lähteä sotkuun?

Vastaus kuului, että sä lähdet ilmoittautumaan kapteeni äksälle pataljoonan hiihtojoukkueeseen. Menin kun käskettiin. Hän vilkaisi minua ja sanoi SINÄ ja että hiihtojoukkue on jo valittu. Sanoin että kiitos.

Isäukolla tai äitikullalla on varmasti vieläkin tallessa jokainen ennen rippikoulua tienaamani hiihtolusikka tai -mitali.
 
Spencer Hastings
Mitäs koko poppoolle kuuluu sillein yleisesti?

Jossan toisessa ketjussa kyselin ruokahaasteen perään, mut se taitaa olla vähän död ainakin tältä vuodelta..?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä