The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä niin tarviin hartiahieronnan.Pää on niin kipee ja johtuu juurikin siitä syystä, että mulla on hartiat ihan jumissa. Saan kyllä hartiahieronnan ja selkähieronnan mutta vasta 2vkon päästä. Siihen asti pitää sinnitellä.
 
täh
Mä niin tarviin hartiahieronnan.Pää on niin kipee ja johtuu juurikin siitä syystä, että mulla on hartiat ihan jumissa. Saan kyllä hartiahieronnan ja selkähieronnan mutta vasta 2vkon päästä. Siihen asti pitää sinnitellä.
eikö siellä oo thai hierojii?? ja ennenkun tulee mitään muuta niin daami kävi siellä ja itekkin sillon kun ite olin niin joudui selittään pitkään et pelkkä hieronta mut naiselle tuli lötkö olo :) mut tinku hyvää musaa ja joku hieroo sen tahis ite diggaan siitä oon vähän ku dj ja anteeksi otan muutaman oluen 2 vuotta ollu skidin kaa ja tääläset kaks päivää vapaata on herkkua en enmpää höpötä nolottaa
 
Alkuperäinen kirjoittaja täh;30467598:
eikö siellä oo thai hierojii?? ja ennenkun tulee mitään muuta niin daami kävi siellä ja itekkin sillon kun ite olin niin joudui selittään pitkään et pelkkä hieronta mut naiselle tuli lötkö olo :) mut tinku hyvää musaa ja joku hieroo sen tahis ite diggaan siitä oon vähän ku dj ja anteeksi otan muutaman oluen 2 vuotta ollu skidin kaa ja tääläset kaks päivää vapaata on herkkua en enmpää höpötä nolottaa
täällä mitään thaikku hierojia ole...on joskus ollut mut en tiedä miks loppu..kai se siellä teki muutakin:D

Kuka mua täällä nyt hierois kun ei täällä ole muita kun minä : /
 
mut siis
täällä mitään thaikku hierojia ole...on joskus ollut mut en tiedä miks loppu..kai se siellä teki muutakin:D

Kuka mua täällä nyt hierois kun ei täällä ole muita kun minä : /
thaikku hierojat on just parhaimpii ollu tuolla ulko maillakain okei ite ei sillain tarvii kun vetää tota joogaa okei nyt oli breikki ja sen huomas heti joka päivä kannattaa venytellä sillain pikkkasen :) alota silaion varovasti ku oot pystys ja veaät päätäs lattiaa kohdden hetken päästä huomaat kuinka kroppa singahtaa taks ku jojo usko pois mä oon sentäs 95 kilonen mies ja silti se tulee sillain takas venyttele hyvä nainen tuolla vnahmpii kövellee sillä häkkyrällä ja mä oon nähny merikarhui isolla vaatsalla jotka danssaa 90 vuotiainakin :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja täh;30467598:
eikö siellä oo thai hierojii?? ja ennenkun tulee mitään muuta niin daami kävi siellä ja itekkin sillon kun ite olin niin joudui selittään pitkään et pelkkä hieronta mut naiselle tuli lötkö olo :) mut tinku hyvää musaa ja joku hieroo sen tahis ite diggaan siitä oon vähän ku dj ja anteeksi otan muutaman oluen 2 vuotta ollu skidin kaa ja tääläset kaks päivää vapaata on herkkua en enmpää höpötä nolottaa
Saako kysyä missä lapsen toinen vanhempi on?
 
"okei"
hemetti ehkä ärsyttää et lapsen äiti on ollu jo espaniassa ja saksassa mä en oo kerenny yksin viel mihkään :) ekan kerran oli ku skidi oli 7 kuukautta. me oltiin tytön kaa se aika mökillä kahestaan :)
 
mut siis
ei onglemaa mä oon itekkn sössiny tosi monta hommaa mut haluun olla isä rakkaalle lapselleni :) kun itellä ei ollu! kertokaas teinkö oikein kun sanoin lapselle tiukasti et isä ei haluu herätä meteliin tiukasti nooh mitäs tyttö tekee seuraavana aamuna sanoo rauhallisellä äänellä ikkä ralas helää voi vittu mie itkin rakkaudesta.
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
9MM
mut siis ennenkun mietitte lasu ilmotusta :) niin mä oon jutellu tytön kaa jo pitkiä stoorei ku se oli mahassa mitä isä tekee ja välillä kenkuttaa mut selitän senkin et iskäkin on joskus kiukkunen mut mun on pakko kehasta tyttöä et se on tosi fisku ja et se ymmärtää mua kerotilenhan mä sille paljoon stooria elämästä ja se on aina niin hymyileväinen ja ilonen on sillä tempperamenttia ja draamaa ja tosi herkkä keneltäköhän oppinu tähän nolotus mut mä teen ne kaikki tunne skaalat tyttäreni takii jota rakastan. oppii olee muitten kaa ja yksin jota isälle ei rauhan päivinä koskaan suotu mut tytölleni annan sen rakkauden mitä isä jäi vaille poika pimeydessä poika hymyilemässä ainiaan rakkaudessa sydämmen sotilaan kumartaen surempaa ohjelmaa seikkailua vattu kun musta piti tulla näin tunteellinen :( mut poika pimeyden voittaneena ei pelkäämässä vaan rakastamassa. tänään ladyt me puheltiin laulammalla niinku shakspeare konsanaan tunetta tunnetta. ainiin mä oon aina seurustellu vaan punapäitten kaa :)
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ
Sähän oot hulvattomalla tuulella tänään :D
Johtuu varmaan siitä et meni juttelut ihan ok pomon kans ja sain jo tietää lomanikin vaikka muut ei saa vielä tietää omiaan. Kun ei eka meinannu suostuu mut sit vaatisin ja nyt mulla on tammikuussa 6päivän vapaa:D Ja sitä ennen jouluna päivä siellä toinen täällä ja sit olen myös töissä. On jotain mitä odottaa:)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä