The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kiva kuva metis :)
Ja kivat hiuksetkin.
Luulenpa että joku lukee vielä väärin tuon muikkukuva sanan :whistle:
Juu hiukset jäi laittamatta ku lähin koulusta iltaa viettämää :D

No sitä mä kans oottelen että koska joku... lukee väärin...


Mä näin ihan kamalan kivaa unta viime yönä :ashamed: :snotty: Ja mikä ehkä parasta, oon nähny sitä samaa unta kolme päivää putkeen :saint:
 
IhanaValo
Huaah, huomenta! Äsken vasta könysin ylös sängystä..miten nää aamut on menny tämmösiksi..? Nukkumaan kuitenkin menin jo 23 maissa illalla, ja eikun vaan nukutti aamulla..vaikka lapsetkin hihkui pitkin aamua ja kattoivat huoneessa telkkaakin.
 
Juu hiukset jäi laittamatta ku lähin koulusta iltaa viettämää :D

No sitä mä kans oottelen että koska joku... lukee väärin...


Mä näin ihan kamalan kivaa unta viime yönä :ashamed: :snotty: Ja mikä ehkä parasta, oon nähny sitä samaa unta kolme päivää putkeen :saint:
Hyvät hiukset on vaikka ei olisikaan laitettu :)
Sullahan on sitten ollut kiva uni jos jatkuu ja jatkuu vaan :xmas:
 
  • Tykkää
Reactions: Metis
Huaah, huomenta! Äsken vasta könysin ylös sängystä..miten nää aamut on menny tämmösiksi..? Nukkumaan kuitenkin menin jo 23 maissa illalla, ja eikun vaan nukutti aamulla..vaikka lapsetkin hihkui pitkin aamua ja kattoivat huoneessa telkkaakin.
Mä nukuin taas seitsemän tuntia :)
Menin 01 aikaan nukkuun ja heräsin kasin aikaan ihan virkeenä :)


Mutta joskus vaan väsyttää enemmän vaikka nukkuiskin hyvin.
 
IhanaValo
Mie aloin joutessani operoimaan yhtä mekkoa..siihen pitäis vaihtaa kuminauha ku entinen on huono. Mut hmm, sain ne entiset pois mut miten tuohon saa ommeltua uudet? Ne pitäis saada siis ommeltua, ei pujotettua jälkeenpäin mikä olis ollut paljon helpompi.: /
 
Hyvvää huomenta möröt ja menninkäiset:kiss:

mikäs juttu eilen oli kun täällä oli ihan kuollutta,no toisaalta enpä menettänyt mitään kun itselläkin muuta koko illan ja välillä vaan kurkkailin joko ketjussa kujeillaan mutta hiljasta näytti olevan.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä