The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
hello :wave:

Ostin itselleni yöpaidan. Sainpahan ainakin yhden joululahjan.
:wave:

...ja se yksikin on takuuvarmasti miellyttävä :). Mä muuten unohdin itteni aivan kokonaan :O eli nyt ei olekaan - kääk! ja iik! - mulla perinteistä kirjalahjaa... No, enkähän mä saa joulun vietettyä ilmankin sitä. On mua tässä pitkin vuotta lahjusteltu muutoinkin ilman mitään aihetta, joten I'm fine :)

Jotenkin tuntuu tässä vaiheessa ja just nyt, että riittää kun on tää meidän älämölösortinsakki tässä :heart: - siinä sitä lahjaa on kerrakseen :)
 
My work here is done. Kaiken kaikkiaan mukava työpäivä, ei ollut lisää flunssapotilaita

Illalla sitten kuusi tuvan nurkkaan ja liinojen silitys ja kinkku uuniin ja tsih.
 
Iltapäivää :wave:

Halit siraffille ja pp:lle :hug:

Mää kävin noutamassa mun lentolipun, joten joulu sais olla ohi jo :D
Käytii vähä hakee sapuskaa ja alkosta pari viinipulloa. Kohta mä meen ulkoileen poikien kanssa, net meni jo edeltä ulos, sitte illalla paketoin nuo pari lahjaa kuhan nappulat nukahtaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Coeur de Glace
Moro :wave:
Kirahville :hug:n:hug: parantukaa pian.

Kinkku uunissa :p
Kyllä toi Jarkko Ahola on upea laulaja, mie oon kuunellu monta päivää Jarkon jouluklassikoita. :heart:
 
Yksi asia, johon älykkyyteni ei ole koskaan riittänyt, on kakkujen leipominen. Mutta taas yritetään. Toistaiseksi ei ole muuta tehty kuin rahka sinne väliin, ja siinä piti korvata maitorahka Viiliksellä, mutta kompensaatioksi heitin tuplamäärän kermaa. Sössö haisee pahalle. Stay tuned. Osaan pilata kakut useilla luovilla tavoilla.
Voi!!!

Mä olen ihan hirveen hyvä leipomaan. En tartte kuin tarvikkeet ja aikaa. Muilta osin sit olen toistaitoinen, mut leipomukssiani ei o moittiminen. Oikeesti.
 
Mää oon kuorinu kolme kiloo perunoita, punajuuriullan pohja on uunissa ja savulohitäyte jääkaapissa, kookospallerot tartteis vielä pyöritellä kunhan voi vähän pehmenis.
Pesin äitin keittiön kaapitkin, mikä lie siivousneuroosi iski, kun piti vaan pyyhkiä pöydät.

Sitteko rulla ja pallerot on valmiita, niin en varmaba enää tee tänään yhtään mitään.


Poikaki ollu jo monta tuntia oksentamatta, söi perunan ja nakin. Ihanaa, hopeatoffeen taikalääke saatto pelastaa meidän joulun :flower: taikajuomana kaupittelin sitä puolikkaalle, hyvin uppos ja tais vähän helpottaakin.
 
IhQ
:wave: Niin ja iltapäiviä!

Miun tartteis vielä pyöräyttää juustokakku ja pipareitakin vielä.
Just tultiin tyttöjen kans mummoni luota, vietiin joulukukka ja istuttiin hetki höpisemässä. Sit tuli miun äitikin sinne ja mentiin koko porukka ruokakaupoille vielä. Sielt ku tultiin, kävin mummon ruuat kantamassa sen kotiin, tyttö kävi veskissä (se onnistuu saamaan aina pissahädän jossain kaupassa...) ja tultiin kotiin. Huoh, väsyttää.
 
Mää oon kuorinu kolme kiloo perunoita, punajuuriullan pohja on uunissa ja savulohitäyte jääkaapissa, kookospallerot tartteis vielä pyöritellä kunhan voi vähän pehmenis.
Pesin äitin keittiön kaapitkin, mikä lie siivousneuroosi iski, kun piti vaan pyyhkiä pöydät.

Sitteko rulla ja pallerot on valmiita, niin en varmaba enää tee tänään yhtään mitään.


Poikaki ollu jo monta tuntia oksentamatta, söi perunan ja nakin. Ihanaa, hopeatoffeen taikalääke saatto pelastaa meidän joulun :flower: taikajuomana kaupittelin sitä puolikkaalle, hyvin uppos ja tais vähän helpottaakin.
Hopeatoffo on pelastanut useammankin joulun, tai elämän. Ihan tietämättään mutta on näin tehnyt.

Suuri kiitos hänelle siitä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä