The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Huomenta muruset!

Mää oon ammuskellu vaan ilmapistoolilla ja - kiväärillä. Ja jousipyssyllä toki, se oli helvetin kivaa ja olin vielä hyväkin siinä :) Häätyskin alkaa selvittelemään onko meillä päin mahdollistuutta harrastaa ja onko kallista.

Näin viime yönä jotain unta, en muista mitä siinä oli tapahtunu, vissiin olin tehny positiivisen raskaustestin ja tulin ihan järkyttyneenä päivittelemään sitä tänne :D Muistan unesta niin selvästä että palsta oli ihan samanlainen mitä se on oikeastikin, ja monien avattaretkin näkyi siinä selvästi. Ainakin ruutis, aries ja sangria.
 
Aries 78
Radalla ampuminen on mukava harrastus kiväärillä, mie olen aina tykännyt kiikarikiväärillä ampua hieman pidempiä matkoja tauluihin :) Mettästin enne paljon ja nykyään sinne mettään menen kameran kanssa. Tuolla tuntureille kun riekkoja pyysi 22 magnumilla niin piti oppia ampumaan kauas niitä elukoita kun lähelle eivät päästäneet :)
 
Radalla ampuminen on mukava harrastus kiväärillä, mie olen aina tykännyt kiikarikiväärillä ampua hieman pidempiä matkoja tauluihin :) Mettästin enne paljon ja nykyään sinne mettään menen kameran kanssa. Tuolla tuntureille kun riekkoja pyysi 22 magnumilla niin piti oppia ampumaan kauas niitä elukoita kun lähelle eivät päästäneet :)
Luonnosta saisi kyllä kauniita kuvia :)
aseista en sano mitään kun en niistä tiedä :D
 
Sangria, mä kävin eilen parturissa. Ehkä jotain 5-7cm lähti pituudesta pois. Nyt johonkin kainalokuoppaan.
Mietin pitäiskö seuraavan kerran leikkauttaa otsis :)
En vaan tiedä miten ne asettuu kun vuosia ollut pitkät sivuista ja pitänyt korvien takana :D
Voi olla etten silti leikkauta :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä