The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Näin jotain unta et puolikkalle kävi jotain ja se kuoli. Heräsin sitte, ja hoksasin et se nukku mun vieressä jotenkin tosi omituisessa asennossa liikkumatta. Herätin sen sitten ihan paniikissa aamuyöllä. Poika totes kiukkusesti et "äiti, miksi sinä herätit minut", eikä juurikaan antanu mun nukkua sen jälkeen.


Kahvia saatana, mua väsyttää :mad:
 
Jaa, vähä lisää sairaslomaa ja lääkkeitä. No ei se määränny ku sanoin, että mulla on kaapit täynnä erinnäköisia ja kokoisia kipulääkkeitä.

Fysioterapiaan laitto lähetteen ja sitte lohdutti mua kertomalla, että mä vaikutan niin hyväkuntoiselta, eikä toi selkäkipu vaikuta miltään vakavalta, niin kyllä se paranee seuraavan kahen viikon aikana, ku normaalisti ne menee ohi siinä 2-3 viikossa.


Oli kuuuuuma nuorimieslääkäri :p Tietääpähän kelle seuraavaksiki varaa ajan :rolleyes:
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30695825:
Jaa, vähä lisää sairaslomaa ja lääkkeitä. No ei se määränny ku sanoin, että mulla on kaapit täynnä erinnäköisia ja kokoisia kipulääkkeitä.

Fysioterapiaan laitto lähetteen ja sitte lohdutti mua kertomalla, että mä vaikutan niin hyväkuntoiselta, eikä toi selkäkipu vaikuta miltään vakavalta, niin kyllä se paranee seuraavan kahen viikon aikana, ku normaalisti ne menee ohi siinä 2-3 viikossa.


Oli kuuuuuma nuorimieslääkäri :p Tietääpähän kelle seuraavaksiki varaa ajan :rolleyes:

Mullekin tuli tossa oliko se viime vai sitä edeltäneellä viikolla vähän lisää sairauslomaa, tonne heinäkuun loppuun asti. Johan tässä on sairaslomailtu syyskuun alusta lähtien
 
Pidin puolikkaalle puhuttelua kaupassa miten siellä käyttäydytään, ja joku mummo tuli sanomaan miten ihanaa on kun lapsille puhutaan nykyään kauniisti ja kasvatusasenne on paljon myönteisempää kun ennen. Sit se kerto et omassa lapsuudessan lapset oli vaan näkymättömiä, ja toivois että olis osannut olla omille lapsilleen yhtä lempeän asiallinen ko mä. Sit se toivotteli meille siunausta ja kaikkea hyvää. Meinas päästä itku.

Ja löydettiin tokmannilta ihana vihree sadetakki jossa oli valaan kuvia. Ja keltaset minioni-kuvioiset uikkarit.
+ sain laitettua puolikkaan pyörän renkaisiin ilmaan ja hoidettiin kauppareissu fillarilla, eipä oo aikoihin ollu yhtä onnellinen ja kiukuton lapsi.
Olen myös pyykännyt pieneks käyneet talvivarusteet valmiiks eteenpäin luovutettavaks ja imuroinut. Läksyjä, ehkä päikkärit ja sit kouluun. Ei hullumpi päivä.
 
  • Tykkää
Reactions: TiiBii
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30696388:
:hug:

Meillä on Majurin kanssa niin tylsää jo saikulla, että tapellaan täällä syömisistä :LOL:
Ikävää ja tylsää olla sairaslomalla, pikkutappelu piristää =)
Toivottavasti olo parantuu teillä.


Isäntä ahkeroi imurin kanssa, imuroi jopa sohvat. :heart:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä