The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Professional Griefer
Kahvikiraffius, mä voin palstakännätä sun kanssa. No en mä ees kännää, mulla on vain lasillinen skumppaa ja arvon, menenkö ostamaan pari sidukkaa.
 
Näin kylällä pojan rööki suussa ja yllätin takaapäin autolla... Auton ikkuna auki ja karjaisu, että nyt se rööki pois.
Menin sitten ja otin askin pois, viskasin menemään ja sanoin, että tulen tunnin päästä hakemaan, notta paras olis olla haisematta tupakille.
Ei ollut ensimmäinen kerta : /
Tuo on aina hankalaa. Tai siis itsellä ei kokemusta kuin omasta lapsuudesta tai siis nuoruudesta :D (vaikka nuori olen vieläkin :) )
Mutta siis omien lasten kohdalla.

Haisiko vielä tupakalle?
 
Viimeksi muokattu:
Professional Griefer
Näin kylällä pojan rööki suussa ja yllätin takaapäin autolla... Auton ikkuna auki ja karjaisu, että nyt se rööki pois.
Menin sitten ja otin askin pois, viskasin menemään ja sanoin, että tulen tunnin päästä hakemaan, notta paras olis olla haisematta tupakille.
Ei ollut ensimmäinen kerta : /
Minkä ikänen poika?
Etkö oo ite lopettanu tupakoinni, vai tupakoitko vielä?
Ymmärrän sun reaktion, vähän samanlainen oli mun äitillä ku veli alko 16-vuotiaana polttaa. Mutta kuten äitini sanoi, että minkäs teet, aina voi valistaa ja uhkailla, mutta ne polttaa jos ne polttaa.

Laita googleen jotain "nicotine ruined lungs" "cigarette teeth", tulosta isoina kuvina ja liimaa pojan huoneen seinään uus tapetti.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä