The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Iltaa.

Kiitti Ketju. Hirvee suklaanhimo iski.
Tumma chilisuklaa tai Fazerin pähkinä olis hyvää.
Tai Routakisun mainitsema tumma jossa on merisuolaa.

Popparisuklaa ja popparijäätelö oli kamalaa.
Popparit ja suklaa erikseen nautittuna toimii kyllä.
Mut yhteen ympättyinä, yäh :x
 
:hug:

Päivä kerrallaan eteenpäin :).
Kerron vaikka ei pitäisi. Sanotaanko, että selvittyäni luen mitä minun ei pitänyt sanoa?

Viinan kanssa ikävä juttu on se, että on ittensä kanssa mentävä päivä kerrallaan.
Kenellekään ei voi luvata tuntia, päivää, viikkoa, kuukautta tai vuotta.
Vaikka kuinka itse tahtoisi ja vaikka kuinka rakastaisi.

Milloin päässä on ferrarin kierrokset, mutta vaihdelaatikossa vikaa, niin mitään ei tapahdu paitsi että kone leikkaa lopulta kiinni. Viina kääntää voimansiirron sillai, että saapahan neuvotella ittensä kanssa omista ajatuksistaan kaikessa rauhassa.

Ryyppääminen on hyvin surullista ja hyvin yksinäistä touhua.

Mielikuva alkoholisteista on puistopultsari tai ostarin rähinäveikko. Se ei pidä paikkaansa. Puistopultsareita ei tartte pelätä. Näyttävät rumilta ja haisevat pahalta, mut heitä ny ei tartte pelätä. Ostarin rähinäveikkoa taas on syytä pelätäkin, koska hän on arvaamaton, ja juovuksissa. Hän taas on maanantaina töissä ja ihmettelee kuinka taas juopot ovat viikonloppuna riehuneet.

Mut sit on vaikkapa mä. Juoppo mikä juoppo. Siistit vaatteet päällä, ei riehu eikä räyhää. Vaikeampi tunnistaa. Mut jos sinulla on joku ongelma, niin se olen mä joka pysähtyy kysyäkseen, että voinko auttaa. Jos olet selvinpäin niin häädät minut pois, mutta jos olet kaatunut ojaan, niin mä en piittaa siitä mitä olet ottanut, vaikka sitä kysynkin.

Mä olen sillai kiltti ja siisti alkoholisti, että et semmoista tunnista kuin korkeintaan vanhan viinan hajusta, etkä silloinkaan. Vaatii juopon tunnistaakseen toisen samanmoisen. Tai ammattilaisen.

Mä olen niin monta kantanut/raahannut/taluttanut kotiinsa, ja soittanut hätänumeroon, että nyt tai joskus kun mulla on putki päällä ja löydyn kaatuneena ojasta, niin pahaa pelkään, että siinä kymmenen pelkäävää ehtii kulkea ohi, ennenkuin yhdestoista soittaa edes poliisille.

Juominen on yksinäistä ja surullista puuhaa. Mut juoppoudestani huolimatta ja senhetkisistäni promilleistani piittaamatta mä en ole koskaan olettanut olevani se yhdestoista.

Anteeksi känni.
 
IhQ
Huomenta!

Huh hui mitä unta näin.
Olin ensin jossain ihme tivolihärpättimessä, johon en kyl ikinä menis hereillä ollessani..siinä keikuttiin pää alaspäin ja pelotti ihan hitosti.
No, sitten olinkin pian jo parkkiksella, pakkasin jotain isoa kangashommelia autoon..en tiiä mikä se oli mutta hankala sitä oli saada lappoilleen mitenkään päin.
Kun lopulta pääsin käynnistää auton, olin lähössä parkkiksella liikkeelle, huomasin et miulla oli autossa avonainen vesipullo siinä pelkääjän penkillä. Alan tietty siihen laittaa korkkia, kun auto vaan jatkaa valumista vaikka jalka on olevinaan jarrulla.

Korkki ei tietenkään meinaa millään mennä kiinni ja auto vaan valuu ja valuu takaperin parkkipaikalla, juurikin niin läheltä toista autoa että se tekee oikein soman pitkän naarmun sen auton kylkeen. Autoni jatkaa silti peruutusta ajautuen tuon em.auton taakse. Siihen saan autoni lopulta pysähtymään, jatkan pullon korkin kiinnitystä kun autoni yhtäkkiä syöksähtää eteenpäin, sen edessä olevan auton perään, tyrkäten sen matkaan kohti lähellä olevaa pientä metsäntapaista. Edessä ollut auto valuu hiljalleen sinne metsikköön ja mie saan lopulta sen hemmetin korkin kiinni.
Mietin pitäsikö miun jättää lappu sen auton tuulilasiin vai paeta äkkiä paikalta :ashamed:

Sit heräsin.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä