The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
:wave:hellou täältä juhlahumun keskeltä..tai no, just läks vieraat. Vielä ainakin yksiä vieraita odotellaan.

On tullut taas syötyä. Miehen tekemät kinkku-yrttituorejuustorullat on jotain niin hyvää..ja mokkapalat..täytekakkua en oo vielä jaksanu ees maistaa, on ollu maha niin täynnä :)
 
:wave:hellou täältä juhlahumun keskeltä..tai no, just läks vieraat. Vielä ainakin yksiä vieraita odotellaan.

On tullut taas syötyä. Miehen tekemät kinkku-yrttituorejuustorullat on jotain niin hyvää..ja mokkapalat..täytekakkua en oo vielä jaksanu ees maistaa, on ollu maha niin täynnä :)
:wave:

...eli kuulostaa siltä että pirskeet ovat olleet onnistuneet ja riemu on ollut katossa :)

Onneksi olkoon niin päivänsankarittarelle kuin vanhemmillekin :) :flower:

..ja juhlissa saa ja pitää herkutella, niin että napa rutsaa :D...kerrankos teillä esikoinen täyttää sen kymmenen vuotta :)
 
IhQ
Ja se aamun kaverisynttäririehakin meni hyvin, päästiin ehjänä perille ja poiskin, siellä lapset mussutti vaikka mitä, hattarasta lähtien :D Ja nyt kotona lisää..

Tyttö odotti synttäreitä kovasti, on kyl ollut tyytyväinen päivän kulkuun ja lahjoihin.
Huomenna vielä yllärinä leffaan, meinattiin Me rosvolat käydä kattoo.
 
Mää aattelin käydä tilaa itelleni kampaajalle ajanpitää mennä jo ajoissa tilaa kun kohta ne on täynnä noita juhlijoita jotka haluaa nätit kampaukset.Mulla mitään juhlia tulossa mut mulla on tapana toukokuun lopui yleensä käydä laittaa kesätukka. Nyt kun vaan tietäs et leikkaako lyhyeks vai antaako kasvaa....väri nyt päähän lätätään mutta muuten viel vähän auki.
 
Mää aattelin käydä tilaa itelleni kampaajalle ajanpitää mennä jo ajoissa tilaa kun kohta ne on täynnä noita juhlijoita jotka haluaa nätit kampaukset.Mulla mitään juhlia tulossa mut mulla on tapana toukokuun lopui yleensä käydä laittaa kesätukka. Nyt kun vaan tietäs et leikkaako lyhyeks vai antaako kasvaa....väri nyt päähän lätätään mutta muuten viel vähän auki.
Kasvata kaikessa rauhassa pitemmäksi hiuksesi :). Annat niitten sitten liehua vapaana kesäisessä tuulessa....
 
Tuli sitten toisenkin kerran käytyä kirmailemassa tuolla sateessa :).

Sain mukaani houkutelluksi noi vellokset, ja sitten paineltiin sateessa. Nauramiseksihan se meinas mennä ja ihan tärviölle - toisaalta ihan hyvä vaan, kun meno meinas olla aika....sähköistä näillä pojilla toistensa kanssa :D

Sisarusrakkaus parhaimmillaan :rolleyes:...
 
Siinähän se just kun en pysty pitää pitkii hiuksia auki,vedän ne ponnarille heti kun pituutta niin paljon et kiinni saa. Ne menee aika hampuiks kun kasvavat pituutta.
...tota, älä pidä useasti ponnarilla, koska noi donitsit sun muut syövyttää/katkeiluttaa aika helposti hiuksia...Mutta jos sua kiinnostaa kasvattaa hiuksias pitemmäksi, niin sullahan on siinä kampaaja eli ammattilainen, jolta kannattaa kysyä kikkakolmosia, että mitä tehdä, jotta eivät hamppuuntuisi...
 
Ei mun kaverit ja tutut tunne sitä joten ei voi kukaan auttaa. Voe kökkö.
Eihän tää just nyt ole mitään tärkeetä tietää mut tajusin vaan et hitto,en muista sen nimee ja jos nään joskus niin kiva siinä sit kun ei muista. Tietty jos höpisis jotain ja sit kysyis et minkä näkönen sä oot ajokortissa ja tsadam! Mut ehkä liian läpinäkyvää :D
Just tämän takia facebook on olemassa :D. Nyt jos koskaan on hyvä aika liittyä sinne.
 
...tota, älä pidä useasti ponnarilla, koska noi donitsit sun muut syövyttää/katkeiluttaa aika helposti hiuksia...Mutta jos sua kiinnostaa kasvattaa hiuksias pitemmäksi, niin sullahan on siinä kampaaja eli ammattilainen, jolta kannattaa kysyä kikkakolmosia, että mitä tehdä, jotta eivät hamppuuntuisi...
No joka päivä pidän kyllä kun töissä on "pakko" ja kotonakin..nytkin on kii. Kutittaa inhottavasti naamaa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä