The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
"ihq"
Ei o lunta enää..sanoin että viskaan tuon tietsikan partsille mutten jaksa.
Hankala tuon on olla mölyämättä ku pelaa ja pelikaverit on mikin päässä. Könysin tähä kuopuksen viereen,osaakin olla suloinen tuo lapsi ku nukkuu:D on ne muutenkin,aina välillä.
 
IhQ
Huomenta!

Olipa yö..meijän lapset ei oo niitä maailman rauhallisimpia nukkujia. Jatkuvaan oli kuopuksen joku koipi tai käsi kurottelemassa naamalle tai miun yli. Lisäks näin ihan hirveetä untakin vielä, itkin varmaan yli puolet unesta, siis siinä unessa enkä ihme kyllä oikeesti.

Suihkussa käväsin ja kahvia naamariin ny..
 
Huomenta.

Näköjään palstalle pesiytynyt homofoobikko on yöllä ollu vauhdissa.
Kansalaisaloite käsiteltyä kansalaisaloitetta vastaan trollauksen estämiseksi vois tehdä palsta- aloitteen siitä, että kuukauden kirjoittamatta ollut ketju lukkiutuu.
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
Huomenta!

Olipa yö..meijän lapset ei oo niitä maailman rauhallisimpia nukkujia. Jatkuvaan oli kuopuksen joku koipi tai käsi kurottelemassa naamalle tai miun yli. Lisäks näin ihan hirveetä untakin vielä, itkin varmaan yli puolet unesta, siis siinä unessa enkä ihme kyllä oikeesti.

Suihkussa käväsin ja kahvia naamariin ny..
Oliko kaupan päällisenä kaljaölinää?

Tsemppiä päivään!
 
Kukkuluuruu ja ärsyttävän hersyväisen kimpilevaa huOmentapäivää jokaiselle :kiss: :wave:

Ja heti alkuun pitää pyydellä nöyränä anteeksiantamusta :snotty:...mie oon tainnu siepata nyt jonkun ja varmaan jonkun toisenkin Masan varaamat kassit...oon nukkunut tässä ihan törkeen hyvin viime päivinä :O :). Mutta mä vähän veikkaan että eilen illalla ja yön yli kestänyt vienokaino sateenropotuskin tekin somaa tehtäväänsä...

Aamu oli säpäkkää, kuinkas muutenkaan, mutta kuitenkin ihan rentoa töhötystä. Yhden varustin sukkelavikkelästi päivän naamiasriekkumisiin kasvomaalauksien kera, kuvitelkaa vaan sitä "mulla on muurahaisia pöksyissä"- kiemurtelua tuolilla ja kikatelua kun yritin jotain sutaista sinne päin pieniin kasvoihin :D....ihanaa pirskahtelua tuolla yhdellä suloisuudella :heart:

Tästä se vapun nostattamisfiilis sitten lähti tarttumaan, kevään suuri juhla siintää edessä ja joo - hankin jo eilettäin ekan satsin ilmapalloja mutta eihän se nyt riitä mihinkään :D. Katotaan nyt miten täällä vielä viikon edetessä pompitaan ;)...

Nautitaanpas tästä päivästä, kelikin on kohdallaan tämän päivän - huomenna (jos ennusteisiin on uskomista) sataa sitten kunnolla mutta se ei päivää piloille pistä kun pukeutuu kunnolla lätäkköpomppimisiin ja pistää asennetta kohdalleen! Sitä tiiä, jos niitä miehiäkin sataisi :D...

Roxette - Milk and Toast and Honey
https://youtu.be/nxWyAtA7-OY
:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta :wave:

Tuli nukuttua, kuin tukki siihen saakka, kunnes kello herätti, kutakuinkin lähemmäs 7,5h. Se on ihan hyvä määrä näin yövuoron päälle.
Sopiva yhteensattuma naapurinteinin kanssa, kun juur ko olin saanu kahvikupin käteen alko soittaa musiikkia, onneks ei silloin popitellu ku nukuin vielä..

IHQ:lle jaksuja :hug:
 
9mmm
Kukkuluuruu ja ärsyttävän hersyväisen kimpilevaa huOmentapäivää jokaiselle :kiss: :wave:

Ja heti alkuun pitää pyydellä nöyränä anteeksiantamusta :snotty:...mie oon tainnu siepata nyt jonkun ja varmaan jonkun toisenkin Masan varaamat kassit...oon nukkunut tässä ihan törkeen hyvin viime päivinä :O :). Mutta mä vähän veikkaan että eilen illalla ja yön yli kestänyt vienokaino sateenropotuskin tekin somaa tehtäväänsä...

Aamu oli säpäkkää, kuinkas muutenkaan, mutta kuitenkin ihan rentoa töhötystä. Yhden varustin sukkelavikkelästi päivän naamiasriekkumisiin kasvomaalauksien kera, kuvitelkaa vaan sitä "mulla on muurahaisia pöksyissä"- kiemurtelua tuolilla ja kikatelua kun yritin jotain sutaista sinne päin pieniin kasvoihin :D....ihanaa pirskahtelua tuolla yhdellä suloisuudella :heart:

Tästä se vapun nostattamisfiilis sitten lähti tarttumaan, kevään suuri juhla siintää edessä ja joo - hankin jo eilettäin ekan satsin ilmapalloja mutta eihän se nyt riitä mihinkään :D. Katotaan nyt miten täällä vielä viikon edetessä pompitaan ;)...

Nautitaanpas tästä päivästä, kelikin on kohdallaan tämän päivän - huomenna (jos ennusteisiin on uskomista) sataa sitten kunnolla mutta se ei päivää piloille pistä kun pukeutuu kunnolla lätäkköpomppimisiin ja pistää asennetta kohdalleen! Sitä tiiä, jos niitä miehiäkin sataisi :D...

Roxette - Milk and Toast and Honey
https://youtu.be/nxWyAtA7-OY
:heart:
minne pomppimaan mekin tänään jo tybyn kaa musapuistossa soittelemassa rumpuja ja sitä sellasta triiiuuul vehjettä :) tiiäkkö vaikka on nukkunu pitkään väsyttää enempi sellaannen töttöröö olo käytiin syömässäkin ja sitten metsässä keräilemässä oksia ja unohdin ne oksat kärryyn ja nyt on joka paikassa multaa taidan soittaa siivoojalle ;)
joo mut lähetään tonne stadiin viettään vappua kehtaiskohan lintsillä käydä onkohan siel laitteita kaks vuotiaille menee siihen et soitan jonkun au pairin ni pääsen itekkin laitteisiin :)

tarkotikko että pojat tulis kotiin tolla mies sateella?
 
Voi morjens taas :D...ettepä tiiäkään mikä on fiilis, kun puhelimesta kuuluu "...äkkiä kotiin, täällä on tapahtunut hirveitä!!!"

Oli muuten jännäkakkamomenttia kohdallansa runsain mitoin ja päässä veteli vaikka ja mitä :snotty:...

...vaan - ihan iisipiisinä talo ja pihamaa...oven aukaisee niin messevänmellevässä hymyaallokossa kylpevä poijankoijari :heart:. Vetää mut huoneeseensa ja...näyttää mulle kirjettä.

Ja oi!!! Nyt se sitten tuli!!

Ensimmäinen ihka oikea rakkauskirje :heart:....ja voi tota poikaa ja sen olotilaa...

Tässä pakahtuu ihan itekin :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch ja IhQ
minne pomppimaan mekin tänään jo tybyn kaa musapuistossa soittelemassa rumpuja ja sitä sellasta triiiuuul vehjettä :) tiiäkkö vaikka on nukkunu pitkään väsyttää enempi sellaannen töttöröö olo käytiin syömässäkin ja sitten metsässä keräilemässä oksia ja unohdin ne oksat kärryyn ja nyt on joka paikassa multaa taidan soittaa siivoojalle ;)
joo mut lähetään tonne stadiin viettään vappua kehtaiskohan lintsillä käydä onkohan siel laitteita kaks vuotiaille menee siihen et soitan jonkun au pairin ni pääsen itekkin laitteisiin :)

tarkotikko että pojat tulis kotiin tolla mies sateella?
Muikka mui :) :wave:!

Hei joo, eikö ookin toisaalta vähän ärsyttävää ja semmosta epämääräistä tahmatassuolotilaa, kun on nukkunut tosi hyvin :)? Mulla ainakin mutta - hyvin tää päivä on kuitenkin rullannut iloisissa tunnelmissa.

Jep, ei muuta kuin kuumaa puhelua säpäkälle siivoojalle ;)...ja ite kattelet vaan piällysmiehenä homman sujumista :p :D...

Meidän vappu on vielä levällänsä, varaudun siihen että luultavasti ollaan näissä leveysasteissa ja piireissä..tosin ex tempore- ylläritkin voivat tulla ohjelmistokuvioihin. Lintsi kuulostaa aivan huipulta, nappaa mukaan joku kaveri niin pääset itekin riekkumaan - ja voimaan pahoin :snotty: :D - johonkin ihan karmeen ihanaan kieputushässäkkään. Ja kyllä siellä on laitteita pienillekin, niin pääsee tyttökin nauraa kikattamaan vauhdin hurmassa :)

...ja mitähän mä tarkotin tolla miessateella aamuseltaan, hahaa...oisko ihan vapaasti tulkittavaa heittoa vaan...:)
 
Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä