The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ja voi perse sanon minä...nyt ne sitten alotti.AMPPARIT! Tossa se pyöri partsilla siinä viimekesän pesän kohdalla...kävin heittää myrkkyä siihen kohtaan.Ei se varmaan mitään auta mutta tuskin siitä haittaakaan on.
 
Moikka moi:wave: Tirppa päästettiin eskariluokalta. Suvivirsi, kyyneleet tuli silmään. Oon ihan naurettava, kun pillitän tuollai joka paikassa.
Mulle tuli kyyneleet silmiin kaupassa kun valitsin korttia sukulaisylioppilaalle ja lueskelin niitä korteissa olevia "onnea elämäsi tielle, sinulla on kaikki mahdollisuudet edessäsi ja tie on vapaa tehdä omat polkusi ja valintasi"- tekstejä :ashamed:

Ne nuoret vastavalmistuneet, oli sitten lukiosta tai amiksesta, on niin onnellisia, elämä edessä ja maailma auki
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Mulle tuli kyyneleet silmiin kaupassa kun valitsin korttia sukulaisylioppilaalle ja lueskelin niitä korteissa olevia "onnea elämäsi tielle, sinulla on kaikki mahdollisuudet edessäsi ja tie on vapaa tehdä omat polkusi ja valintasi"- tekstejä :ashamed:

Ne nuoret vastavalmistuneet, oli sitten lukiosta tai amiksesta, on niin onnellisia, elämä edessä ja maailma auki
Kuudesluokkalaiset sai kaikki ihanat ruusut ja tulivat juhlaan viimeisinä yhtenä jonona. Siinä kohtaa oli jo pakko kaivaa nessut esille. Ja se yhdessä laulettu suvivirsi. Opetkin pyyhki silmäkulmiaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
IhQ
Tää päivä on ihan persukkeesta. Itellä väsy ja semmonen ärsyyntynyt olo, lapset kitskahtaa nekin vähän yhestä sun toisesta syystä. No, ajattelin että kun mies istuu koneellaan niin voisin ite käydä hetkeks lepäilee, nukkua vaikka pienet unet. Kissanviikset, eikös tuo ukko kömmi siihen ja ala ite kuorsaamaan.
Mie en tykkää että kaikki aikuiset nukkuu kun lapset on hereillä, tuntuu vaan väärältä..vaikka nuo onkin jo noin isoja, voivat silti keksiä vaikka mitä.

Joten, keittelen tässä kahvia ja tuo yks korisko ottaa unta palloon.
 
Boobabe
Tää päivä on ihan persukkeesta. Itellä väsy ja semmonen ärsyyntynyt olo, lapset kitskahtaa nekin vähän yhestä sun toisesta syystä. No, ajattelin että kun mies istuu koneellaan niin voisin ite käydä hetkeks lepäilee, nukkua vaikka pienet unet. Kissanviikset, eikös tuo ukko kömmi siihen ja ala ite kuorsaamaan.
Mie en tykkää että kaikki aikuiset nukkuu kun lapset on hereillä, tuntuu vaan väärältä..vaikka nuo onkin jo noin isoja, voivat silti keksiä vaikka mitä.

Joten, keittelen tässä kahvia ja tuo yks korisko ottaa unta palloon.
:hug:

Nuku sitten kun mies herää?
 
Mää heräsin jo puoli yhdeksältä. Sit keittelin aamukahvit ja -puurot ja urheana lunastin lupaukseni viedä jälkeläinen shoppailemaan. Kiva että sillä oli kivaa, mut mulla oli palaa hermot. Tommonen pätkä menee potkulaudan kans melkein yhtä lujaa ko fillarilla ja sillä se ei edes osaa jarruttaa. Ja vaatekaupoissa on paljon hyviä piilopaikkoja.. Jäätelöäkin kelpas hurjat viis lusikallista, sit mä jouduin hotkimaan sen lopun koittaen samalla valvoa, ettei karata pöydän äärestä.
Mut olin kiva äiti kuitenkin, enkä koittanu puuttua toisen leluvalintoihin vaikka kaikki ostokset herätti mussa semmosen "no ei vittu nyt tommosta"-fiiliksen. Mut vaatteet sentään valitsin mielivaltaisesti ja kysyin mielipidettä vain väreihin, ettei auktoriteetti unohdu ihan kokonaan. Nyt kelpais päiväunet, semmoset viikon mittaset.
 
Boobabe
Kuudesluokkalaiset sai kaikki ihanat ruusut ja tulivat juhlaan viimeisinä yhtenä jonona. Siinä kohtaa oli jo pakko kaivaa nessut esille. Ja se yhdessä laulettu suvivirsi. Opetkin pyyhki silmäkulmiaan.
Mulle ehkä pahin padonavaaja on ollut nuorimmaisen eskarin kevätjuhla. Ne pienet totiset pallopäät seisoi päiväkodin pihalla ruusut kädessä laulamassa Peppi Pitkätossun jäähyväislaulua. Tädit, jotka oli niitä hoitaneet 3 tai 4 vuotta oli niin maan viimesen päälle liikuttuneita ja niin oli suurin osa vanhemmistakin
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä