Miten tämä kääntyi niin, että Minä pilaan joulun?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Minä olen se joka kyseli vähän aikaa sitten mitä tehdä kun lapset eivät halua enää joulupukin vierailua.
Tilanne nyt on se, että minulla keuhkoputkentulehdus (lääkkeet sain tänään). Kolme lasta on myös kipeänä, korvatulehdus ja keuhkoputkentulehdus, kuumettakin on ollut sekä lapsilla että minulla. Mies 24.-26. päivät työssä. Itselläni nämä päivät vapaana.
Mies puhui anopin kanssa ja sanoi, että katsotaan miten vierailun kanssa.

Anopin mielipide on se, että minä aiheutin oman ja lasten sairaudet. Ja taas minä yritän pilata hänen joulua...
En vasta anopin soittoihin, en vaan halua tapella siitä, miten minä muka aiheutin sairaudet.
 
"vieras"
Anoppi kiukkuttelee sitä, että ollaan kipeänä eikä välttämättä tulla kylään. Enemmän kiukkuttelee sitä, että on suunnittelut "jouluohjelman" ja ohjelma menee pilalle jos ei tulla. Ja kun kerran on ollut aiemmin puhe siitä, ettei joulupukkia tänä vuonna niin sen mielestä minä tahallaan sairastutin lapsia ettei tarvitse mennä sinne.
Meille hän ei halua tulla, koska aemmin mies ilmoitti ettei meidän asuntoon tule joulupukkia, kun lapset eivät halua enään joulupukin vierailua. Minä en ollut se, joka mainitsi anoppille ettei joulupukkia tänä vuonna, olin miehen kanssa anoppilassa kun mies mainitsi tätä joulupukkiasia.
 

Yhteistyössä