Satuhäät 2013!!! Kommenttia tänne!!

  • Viestiketjun aloittaja "dodii"
  • Ensimmäinen viesti
Susanna Tuovinen
[QUOTE="vieras";27848062]Miksi te mässytitte sitä purkkaa koko ajan? Onko miehesi bi?[/QUOTE]

Joh, naurettiin itsekkin sille purkka kohtaukselle kun tultiin vihkimisen jälkeen ulos, kieltämättä, varmaan jännitys tekis sen kun unohdettiin..me ollaan aika Jenkki kumoikin ja purkkaa tulee jauhettua :D

Rauno ei ole bi, eikä todellakaan homo niin kun tuolla vauvalla spekuloidan. niin umpi hetero kun voi vaan olla...Rakastan Raunon tapaa olla oma itsensä siitä huolimatta että jotkut todellä hänessä näkee nuo piirteet...Rauno tykkää huolehtia itsestään, ja kodista ja olen siihen oikein tyytyväinen. ja ei ole ainut tämän maailman mies joka käyttää kasvorasvaa ja olisihan hölmöä jättää sellainen etu kun kasvojen ilmainen hoito käyttämättä jos sen saa perhe etuna. mun oma siloposkeni <3
 
"moi"
paljon onnea hääparille. en ole vielä katsonut jaksoa mutta katson kun kerkeän rauhassa. hyvä että onni kukoistaa edelleen sehän on se jokaisen toive elämässä :) .

itse toivon jotain edellisien vuosien tapauksia hääpareista. vaikka niin että on tälläinen upea rakkaustarina kuin nyt ja joka toinen on vaikka tälläinen pari joka on hyvin räväkkä joka tietysti aiheuttaisin puimista jälkeenpäin. mutta..onhan nekin niitä todellisia häätarinoita. mun mielestä 'karsiminen ja ohjelmien siistiminen' on vääränlaisen kuvan antamista
 
"vieras"
Heh, joo, niin varmaan. Ei syy ainakaan voi olla se, ettei kysessä ollut niin kummoinen esitys, että sitä kannattaisi eetteriin tunkea?
Eikö sua ole koskaan pyydetty laulamaan missään tilaisuudessa? :hug: Älä välitä, ei muakaan. Ei ne kato pyydä meitä tämmösiä joilla ei oo lauluääntä. Mutta silti mä ainakin tykkään kuunnella ja katsella hyviä laulajia :)
 
kauheeta
Ihana pari? Nainen ainakin 20 vuotta vanhemman näköinen, oikea lihava matami ja häneen nuori alaikäinen poika retkahti. Tosi surullista:( Eikös ole rikos sotkeutua alaikäiseen?
 
besser
oliko tämä se sossupari, jolle oli tulossa 5.kersa, kuka maksaa ruokot. tuo muijahan oli persaukinen, ettei sillä ollu ees vakuutusta, kun asunto paloi, että oli sitten alettu säästämään oikeassa paikassa.
Joku köyhien keräys piti järjestää tällekin noin 5 lapsen tyhjäntoimittajalle ,että penskat sai vaatetta päälle.
Ei taida kestää tämäkään yritys- säälittävää.
 
"nuppu"
paras ja koskettavin satuhäät ikinä....saisipa tommosen rakastavan ja huolehtivan miehen.....hänestä välittyi suunnaton lämpö ruudunkin takaa.....onnea elämäänne <3 <3
 

Yhteistyössä