Kellään kokemuksia Fitline tuotteista ?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"Käyttäjä"
Hei, olen käyttänyt FitLine tuotteita yli vuoden ja pois en vaihda. Flunssakierre on historiaa, vatsavaivat helpottaneet ja energiaa löytyy jokaiseen päivään. Kolmesta tuotteesta saan kaikki vitamiinit, antioksidantit, kivennäiset ja maitohappobakteerit, joihin aiemmin tarvitsin hirveän määrän purkkeja. Tykkään :)
 
"Heh"
[QUOTE="Käyttäjä";28124736]Hei, olen käyttänyt FitLine tuotteita yli vuoden ja pois en vaihda. Flunssakierre on historiaa, vatsavaivat helpottaneet ja energiaa löytyy jokaiseen päivään. Kolmesta tuotteesta saan kaikki vitamiinit, antioksidantit, kivennäiset ja maitohappobakteerit, joihin aiemmin tarvitsin hirveän määrän purkkeja. Tykkään :)[/QUOTE]

Sponsored by Fitline :D

Älkää hyvät ihmiset lähtekö humpuukiin... Tiedättekö oikeasti yhtään hyvää ja toimivaa verkostomarkkinointituotetta? Jos aineet toimisivat ihan aikuisten oikeasti niin niitä ei todellakaan myytäisi verkostomarkkinoinnilla.
 
  • Tykkää
Reactions: Ambrosia85
infit
[QUOTE="Heh";28197186]Sponsored by Fitline :D

Älkää hyvät ihmiset lähtekö humpuukiin... Tiedättekö oikeasti yhtään hyvää ja toimivaa verkostomarkkinointituotetta? Jos aineet toimisivat ihan aikuisten oikeasti niin niitä ei todellakaan myytäisi verkostomarkkinoinnilla.[/QUOTE]

Miten niitä sitten myytäisiin? Anttilan alelaarissa, josta niitä ostettaisiin ilman että tiedettäisiin miten oikein käyttää? Kokemukseni aika monesta verkostomarkkinointituotteesta on juuri päinvastainen, siellä myydään oikeasti laadukkaita tuotteita. Onkin paljon kannattavampaa syödä huuhaa-vitamiinipillereitä, joiden imeytyneisyys on 30-40% kuin Sveitsin instituutissa testattuja aineita, joiden imeytyneisyys on 90%.

Kyllä, vuosi takana ja en ikinä enää vaihda pillereihin. Vahvat kynnet, taudit poissa, iso tasaisempi kuin koskaan, aineenvaihdunta hyrrää, jne jne. Tuotteiden tukemana tiputin painosta 12kiloa pois ja voin paremmin kuin koskaan. Joten kyllä, suosittelen erittäin lämpimästi.
 
"Johanna"
[QUOTE="Heh";28197186]Sponsored by Fitline :D

Älkää hyvät ihmiset lähtekö humpuukiin... Tiedättekö oikeasti yhtään hyvää ja toimivaa verkostomarkkinointituotetta? Jos aineet toimisivat ihan aikuisten oikeasti niin niitä ei todellakaan myytäisi verkostomarkkinoinnilla.[/QUOTE]

Moikka,

kuulen tosi usein tätä samaa läpänderiä että jos ne toimis niin niitä ei myytäis verkostomarkkinointina. Hmmmm miksi ei? Itse olen saanut tuotteista paljon apua ja hintaakin pidän suht edullisena. Vähemmän mulla niihin menee ku päivittäin Robets Coffeehen :D Peruspillereihin en enää koskis mutta jos niitä joku haluaa käyttää niin onneksi on vapaus valita.

No anyways, monen mielestä tuote vaikuttaa hyvältä mutta ei haluta ostaa koska kyseessä on verkostomarkkinointi. Eli siis jos ottaisin paikallisesta kauppakeskuksesta liiketilan, palkkaisin työntekijöitä, tilaisin hillittömät varastot purnukoita jotka myisin asiakashintaan ihmisille niin sittenkö voisitte niitä ostaa? :)

Edellisessä tilanteessa mulla olisi iso laina ja olisin lähtötilanteessa kivasti miinuksella. Oon katsonut tässä mitä tahtia yrittäjät joutuvat lopettaa kun kauppa ei käy ja mietin vaan että onneksi mulla on näin huikea tuote ja onneks sitä myydään verkostomarkkinointina. Oon siis saanut itselleni uuden ammatin ja lisäksi voin tarjota samaa muillekin, mun mielestä huippua! :)

No tää ei ollu sponsored by fitline vaan tekstin takana seison ihan minä itse ^^
 
"vieras"
[QUOTE="Heh";28197186]
Älkää hyvät ihmiset lähtekö humpuukiin... Tiedättekö oikeasti yhtään hyvää ja toimivaa verkostomarkkinointituotetta? Jos aineet toimisivat ihan aikuisten oikeasti niin niitä ei todellakaan myytäisi verkostomarkkinoinnilla.[/QUOTE]

Tää tosiaan on jännä kommentti... Melkein jokainen, joka sanoo näin, omistaa kuitenkin esim. tupperin kipan, jonka on perinyt äidiltään tai muuta vastaavaa. Esim. juuri tupperi on todettu hyväksi ja toimivaksi, mutta silti sitä ei myydä, kuin verkoston kautta. ;) Ja kuinkahan monella arvostelijalla on kaapissaan esim. oriflamen tai avonin kosmetiikkaa tai vaikkapa "miikkarin" vaatteita? Joo, eivät ole tyypillisiä pyramidiverkoston tuotteita ja kuuluvat sinne suoramyynnin / -markkinoinnin puolelle, mutta ihan vaan huomioksi, että kyllä ohi perinteisen "kivijalkakaupan" myytävä tuote voi olla ihan laadukas ja hyväksi havaittu.
 
"Herkuttelija"
Jos näistä teollisista moskista joku avun saa niin onneksi olkoon! Ette todennäköisesti tiedä oikeasta ravinnosta mitään. Tiedän 4 ihmistä jotka kokeilivat näitä moskia ja kaikki saivat samankaltaisia oireita ja sairastuivat. Kurkkukipu, lievä kuume. räkä lentää, voimattomuutta, pää humisee. Aineet sisältävät paljon eri kemikaaleja tässä FAKTAA

Sakeuttamisaine, stabilointiaine,sidontaaine, makeutusaine, sokeri, väriaine, paakkuuntumisen estoaine, happamuuden säätöaine, säilöntäaine, hapettumisen estoaine ja vaahtoaimisen estoaine.

Nämä kaikki on piilotettu kauniimmalta kuulostavien sanojen taakse!

Onnea avun saaneille! kehomme ei tarvitse näitä moskia. Luonnollista ravintoa on mailma täynnä. Ja HYVÄÄ sellaista.
 
"Touho"
jokaisesta purkista löytyy tuotteen koostumusta parantavia ainesosia, ihan vaan jo siksi, että laki näitä tiettyjä vaatii mitkä liittyy tuotteen säilymiseen yms. Olen varma, että jopa apteekin vitamiinipurkeista nämä samat lisäaineet löytyy. Myös ravinnossa on paljon ympäristömyrkkyjä, näitä saamme, halusimmepa taikka emme. Tietysti luomuruoka on parempaa, kun siinä on käytetty myrkkyjä vain se tietty sallittu määrä alkuvaiheessa.
 
"Atsalea"
Mää tilaan maailmalt rajalla sädetettyjä superruokia, ei suomalainen ruoka, mut noi supergoijit on in, eik kukkaa ol sairastun räkätauteihin. Ja sit mää syän lapstyävoimal tuotettuja suklaapatukoj. On terveellisii. Mittää ette tiärä kuulkaa oikkeest ruuast, ellette näit koita.
 
"Kokeilija"
Terve,

Otin nyt kokeeksi yhden 3-purkin satsin ja harrastan juoksua. Sen olen huomannut että 2 kk aikana olen juoksulenkkiä pidentänyt " huomaamatta" 15 km:iin pvä entisen 9 km sijaan kun virtaa riittää. Kun selvitin viime viikolla tavalliseen tapaan laktaatit niin laktaattitoleranssi oli parantunut. Ei nyt ainakaan huonompaan suuntaan menty tuotteiden käytön aloittamisen jälkeen.
 
Suomalainen Mies
Täytyy suuresti ihmetellä tätä suhtautumista verkostomarkkinointiin. Se on ala joka työllistää eniten ihmisiä maailmassa. Kyllä: tälläkin alalla on huijareita mutta hyvät ystävät... Esim sähköposti huijareita on olemassa. Oliko se sitten niin,, että sen perusteella jokainen saamanne sähköposti on valhetta? Itse olen kolmen eri verkostoyrityksen suurkuluttaja asiakkaana. Huom! Aivan helvetin tyytyväinen jokaiseen tuotteeseen. Herätkää todellisuuteen narisijat. Verkostomarkkinointi on yksi kaupankäynnin muoto, joka on työtätekevälle tuottoisa niinkuin pitääkin. Normaali kaupassa myyjä tooteuttaa omistajan unelmaa, tässä kaupanteko muodossa myyjä toteuttaa omaa unelmaansa. Itse en ole alalla koska en taloudellisesti tarvitse uutta liiketoimintaa omani sijaan, jossa nimenomaan työntekijäni saavat kiinteää palkkaa ja toteuttavat minun nelmaani. Nuorille suosittelisin mielummin verkosto alaa. Jos et ole kitisijä vaan työntekijä, niin vain taivas on rajana. Mutta muista selvittää yrityksen taustat. Selvitin huvikseen fitlinen takana olevan yrityksen taustan. Yksi saksan suurimpia yrityksiä. Tuotteilla 9 patenttia, ollut alalla lähemmäs 20 vuotta, toimii maailmanlaajuisesti. Maailman suurimpia verkostomarkkinojia Tuskin noilla meriiteillä paskaa voi myydä? Itse käytän 4 heidän tuotetta nyt viidettä vuotta ja en ainakaan itse maksaisi sahajauhosta 150e kk. Tai voisin maksaa mutten sekottaisi sitä veteen ja joisi päivittäin.
 
TyyneXL
kauheasti joku yrittää lobata noita fitlinen kamoja. googletin noita ja onhan se kumma kun lisäravinteita ovat myyvinään, mutta auta armias jos haluaa tietää mitä ne kalliit jauhot sisältää.... monen mutkan takaa löytyy aineluettelo, mutta vitamiinien määristä ei mitään tietoa missään. ja aika paljon sanoo sekin, jos tuoteluettelossa on ensimmäiseksi mainittu hedelmäsokeri. sitä saa alepasta kilon parilla eurolla.ja melkein kaikissa tuotteissa mitkä kävin läpi oli makeutuksena asesulfaami K, joka aiheuttaa hiirilläkin syöpää. lisäksi kukaan ei ole niille kertonut että esim. magnesium pitäisi ottaa erillään kalsiumista. nuo ovat pakanneet samaan hedelmäsokeriin ja kertovat olevan oiva yömyssy. PAH!

http://www.pm-international.com/shop/?action=product&p_id=23059&cid=72&c_id=4995&s_id=158
 
"vieras"
Se joka oli laihtunut fitlinen tuotteilla, laihduitko oikeasti tuotteilla vai sillä ruokavaliolla? Se ruokavaliohan yksistään laihduttaa jos vain jaksat sitä noudattaa.
 
"Krïssë"
Ei kai sokeria syömällä laihdu! Ja jos näillä laihtuisi oikeasti kai sitä olis toitotettu joka puolella. On kuitenkin olleet nuo sokerijauhot markkinoilla jo vuodesta 1995.
 
Esa Armas
Moikka. Sain tänään tuollaisen kuukauden kuurin Fitline -paketin koekäyttöön. Erittäin fiksun tuntuinen tuotteen edustaja kävi kanssani pitkät keskustelut, koska olin melkoisen skeptinen tällaisten lisäainetuotteiden suhteen. Minulla on monia sairauksia; mm. nivelsairauksia, astmaa, verenpainetauti, korkea kolesteroli,vatsaongelmia, allergioita, jne, joihin minulla on melkoinen tukku lääkkeitä.
Pitkään mietin alanko koekaniiniksi, mutta koska monet lääkkeet aiheuttavat pahoja sivuvaikutuksia, ajattelin kokeilla miten tuotteet auttavat. Olen jo vuosia käyttänyt muutenkin monia lisäaineita, kuten monivitamiinia, berberiiniä, magnesiumia, kalaöljykapseleita (Q10, Omegat) lääkkeitten sivuvaikutusten avuksi. Teen verikokeet ennen kuurin aloittamista ja Vamos a ver (eli katsotaan, mitä tapahtuu). Kirjoitan kuukauden tai kahden päästä, missä mennään.
 
"Juoksija"
Kokeilija kirjoitti :"Otin nyt kokeeksi yhden 3-purkin satsin ja harrastan juoksua. Sen olen huomannut että 2 kk aikana olen juoksulenkkiä pidentänyt " huomaamatta" 15 km:iin pvä entisen 9 km sijaan kun virtaa riittää."

Minä harrastan juoksua kanssa ja kyllä 2 kk juoksumäärät kasvaa itsekseen muutenkin, jos käy säännöllisesti lenkillä. Hyvää perusruokaa ja unta tarpeeksi, niin ei tarvita noita "aineita"
 
Normipallero
Kokeilin ja seuraus oli mieletön huimaus, vintti sekaisin, tärinää ym... Purkki täynnä makeutusainetta ja kofeiinia. Tulin tulokseen ettei terve ihminen tarvi purkista mitään jos syö monipuolisesti. Kukaan ei ole noilla pelkästään laihduttanut vaan mukana liikuntaa joten aivan samallalailla ilman noita lisiä kilot lähtee, kun katsoo mitä syö. Lapsilleni en ikinä antais!! Tässä minun kokemukseni näistä!
 
"Kiia"
Samoin kokeilin puolisen vuotta. Ei moitteita muttei kehujakaan. Turhaksi rahanmenoksi koin ja lopetin. Yhtä kokemusta rikkaampana. En suosittele enkä missän nimessä hyväksy, et lapsille doupataan välipaloina yms. perusruoan sijaan.
 
"Mymmeli"
Minulla ja ukolla on fitskut käytössä ja ei todellakaan ole mitään negatiivista sanottavaa. Virtaa riittää ihan älyttömästi, lihaskrampit ja närästykset on mennyttä elämää. Kaikillehan nämä ei välttämättä sovi,mutta ei sovi buranakaan...
 
"miracle"
Koklasin testikuurin läpi, ja mulla alkoi heti flunssakierre ja lapsilla korvatulehdukset. Lisäksi virtsatessa rupesi kirvelemään aika lailla. Kävin lääkärissä ja olin saanut näistä fitline -mömmöistä klamydian. KIVA! Ukolta se ei ole voinut tulla, koska hän sanoi ettei se voi olla häneltä peräisin. Itse en ole pariin viikkoon harrastanut avioliiton ulkopuolisia salarakas-suhteita, joten mitään muuta vaihtoehtoa ei klamydian lähteeksi jää kuin nämä lisäaine-mömmöt. Mikäköhän lisäaine aiheuttaa klamydiaa ja nuhaa?
 

Yhteistyössä