Kellään kokemuksia Fitline tuotteista ?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Pippiu
Moro. Olen aloittanut fitlinen kuurin 28pv joista jäljellä 9 pvää vielä. Nyt on painoa lähtenyt 7 kiloa ja olo on oikeasti tosi hyvä, voin suositella. Rytmihäiriöt häipynyt, iho oireet pois, selluliitti vähentynyt jne.
 
amelieamanhde
Aika sairasta että joku voi kertoa saaneensa klamydian lisäravinteesta. HUH huh : D
En ole kokeillut mömmöjä, kun juurikin luen näitä ja mietin alanko kokeileen.
 
TOIMII
Meillä on aika iso porukka joka on lähtenyt näitä kokeilemaan tämän vuoden puolella.
Lähes kaikille on tullut aluksi jotain ikäviä oireita, mutta ne on jääneet ja tilalle on tullut esim. toimiva vatsa, energiaa, parempi iho, kynnet ja hiukset kasvaa, treeneissä jaksaa paremmin ja palautuu huomattavasti nopeammin jne.

Kyllähän se keho aluksi varmaan ihmettelee kun saa yht äkkiä kaikki tarpeelliset ainekset niin helposti käytettävässä muodossa. Ja kehon täytyy tottua uuteen.

Oon hyvin skeptinen ja siksi olen tutkinut tuotteita aika paljon ja ainakaan perussetissä, jogurtissa eikä teessä ole mitään muuta kuin luonnollisia ainesosia. Kannattaa vaikka googlata jos ei tiedä mikä joku aine on.

Oon tyytyväinen kun enään ei tarvii miettiä saako kaiken tarvitsemansa kun voi olla varma.
 
"minä vaan"
Olin muutama päivä sitten kuuntelemassa luentoa fitlinesta ja sen erinomaisuudesta. Meinasin itsekin siihen sortua, mutta jätin lopulta väliin kuitenkin. Varmasti toimii joillakin joilla on monenlaista vaivaa, mulla ei kuitenkaan sen kummempaa kuin 10 kiloa haluaisin painoa pois. Luento oli hyvä ja laittoi miettimään kehon hyvinvoinnin vaikutuksia ihmiseen. Ehkä omalla kohdallani kuitenkin jo pelkkä veden juonnin huima lisääminen, liikunnan lisääminen ja ruokavalion tarkistaminen muuttaa elämää. :)
 
Kehokuuri
Moro. Olen aloittanut fitlinen kuurin 28pv joista jäljellä 9 pvää vielä. Nyt on painoa lähtenyt 7 kiloa ja olo on oikeasti tosi hyvä, voin suositella. Rytmihäiriöt häipynyt, iho oireet pois, selluliitti vähentynyt jne.
Puhut varmaan Cell reset - kehokuurista?
Itsekin kokeilin tuota ja oli ihan loistava!

Mulla oli jo ennen kuuria fitlinen perussetti käytössä ja en aio koskaan luopua siitä.
Kun aloin käyttää perusjauhoja:
Ekaksi huomasin että näpyt naamasta alkoi kadota, sitten kynnet ja hiukset alkoi kasvaa huimaa vauhtia (nykyään ei tarvitse rakennekynsiä kun omat kynnet on niin vahvat). Sitten väsymys vaihtui energiaan ja muutenkin freesimpään oloon. Vatsa alkoi toimimaan ihan eri tavalla. Alussa oli myös muutamana päivänä päänsärkyä ja ummetustakin, mutta ne meni ohi. Activize on nykyään mun päänsärkylääke. En tarvii buranaa tai muuta kun se vie säryn.

Nukun paremmin kuin koskaan. Resto on on ehdoton lempparijuoma :)

Olin oikea herkku-addikti, mutta pikkuhiljaa mieliteot väheni ja nykyään ei tarvitse taistella jatkuvasti herkkuja vastaan.

Sillon kun alotin jauheet, en pystynyt juurikaan liikkumaan. Siitä huolimatta paino tippui pari kiloa ilman mitään elämäntapamuutoksia. Otin vain jauheet käyttöön ja humps, noin 2,5 kk käytön jälkeen vaakalukema näytti -3kg. Johtui ilmeisesti siitä, kun keho oli pikkuhiljaa puhdistunut kuana-aineista. Ja tietysti kun herkkujen syönti oli jäänyt kun ei enään tehnyt mieli.

Nyt kun herkkupäivänä syön vaikka karkkipussin, en pysty syömään sitä kokonaan ja seuraavana päivänä on jotenkin krapulainen olo. :D Kroppa ei ilmeisesti enään tykkää sellaisesta kakasta. :)
 
"Käyttäjä"
Rypälesokeria tarvitaan, aina vitamiineissa jonkin verran se on fakta. Vitamiinit tarvitsevat kuljetuslaustakseen aina sokeria, muuten ne eivät pääse elimistöön, kaikissa kasviksissa ja hedelmissä ja marjoissa on "sokeria" sillä on merkitystä minkälaisessa muodossa se sokeri on kemiallisesti siis lähinnä kaavamainen muoto, Kaikki luonnollinen voidaan purkaa kemiallisikis kaavoiksi on kysymys koostumuksesta. Itse en lähtisi käyttämään mitään apteekkien enkä luontaisutotekauppojen vitamiinivalmisteita, koska ne eivät ole tutkittuja, ja niissä on hurjan paljon käytetty täyteaineita, selluloossaa, jne, jne, jotka elimistön täytyy prosessoida saadakseen vitamiinit käyttöön, ja silloinkin nämä täyteaineet kertyvät elimistöömme, Nestemäisissä ravintoaineissa on se hyvä puoli että ne imeytyy, ja ylimäärä tulee virtsan mukana pois, joten se minkä elimistö tarvii sen se otttaa ja kaikki muu tulee ulos, näin se vain on ja jos ei käytä tuotteita ei voi sanoa kokemuksia muutaman kokeilun perusteella koska kaikissa tuotteissa on oma vaikutusaikansa ei ne tavanomaiset pilleritkään heti tehoa. Jos elimistössä on paljon epäpuhtuksia ne yleensä alkavat ilmenemään sairasteluina, ja silloin kun puhdistusprosessi alkaa elimistömme "purkaa" epäpuhauksia ulos ihooireina, flunssina jne .... se on vain puolustusjärjestelmämme luonnollinen keino,
 
Utelijas?
[QUOTE="miracle";29920040]Koklasin testikuurin läpi, ja mulla alkoi heti flunssakierre ja lapsilla korvatulehdukset. Lisäksi virtsatessa rupesi kirvelemään aika lailla. Kävin lääkärissä ja olin saanut näistä fitline -mömmöistä klamydian. KIVA! Ukolta se ei ole voinut tulla, koska hän sanoi ettei se voi olla häneltä peräisin. Itse en ole pariin viikkoon harrastanut avioliiton ulkopuolisia salarakas-suhteita, joten mitään muuta vaihtoehtoa ei klamydian lähteeksi jää kuin nämä lisäaine-mömmöt. Mikäköhän lisäaine aiheuttaa klamydiaa ja nuhaa?[/QUOTE]

Mikä on testikuuri Fitline jutuissa?
Mikä on klamydian itämisaika? Et ollut kahteen viikkoon ollut vieraissa??? Hmmm.. :/
Käyttikö lapsesi myös näitä tuotteita?
Tiesitkö että kaikkien solujen uusiutumiseen menee kolme kolmekuukautta...joten sen aikaa olisi testi pitänyt tehdä jotta lopputulos olisi näkynyt uusissa soluissa!
Mietin vain..ainahanhelpompaa syyttää muuta kuin itseään :D
 
"Ihana olo"
Yllättäen minä jäin koukkuun näihin upeisiin tuotteisiin, vaikka aluksi en todellakaan uskonut niihin. Muutokset itsessäni ovat olleet mahtavia. Olen ensinnäkin laihtunut selvästi, mikä on hienoa. Mutta, vielä hienompaa on se, että energiaa riittää. Olen jopa saanut hoidettua sellaisia kotisiivouksia, joita en ole jaksanut tai halunnut parina edellisvuotena tehdä ollenkaan. Aiemmin söin purkkivitamiineja ja niillä ei ollut mitään vaikutusta ja tuntui ennemminkin, että huonompaan suuntaan on menossa. Sairaanhoitajana tiedän, että mistään ruoasta ei saa riittävästi vitamiineja, vaikka kuinka terveellisesti söisin. Mutta nyt on ihana olo, kannattaa itse kokeilla.

IHANA OLO!
 
"Pettynyt"
Fit-Line ! Ei merkittävää apua minulle kahden kuukauden kuurista. Perustelut:
1) Ruokavalion muutos: paino tippuu muös karpaamalla, verenpaine laskee painon myötä samoin kolesteroli -> johtopäätös: ei tähän 100 ekee kuussa maksavaa Fit Linea tarvita, olen kokeillut ennenkin.
2) Fit Line Tee: saman tekee vihreä teekin ja pirun paljon halvempaa
3) Fitl Line probiaatit jugurtin tekoon: Oikeasti kalliita, saman tekee turkkilainen tai kreikkalainen maustamaton jugurtti ja puolet halvemmalla
3) Activicer yms jauheet: samat saat luontaistuotekaupoista ja säästät rahaa
Mulla ei muutoksia hiuksissa, kynnissä yms. ... ei mitään. Ja mikä "parasta", tällä kuurilla EI JUOSTA pitkiä matkoja. Niihin tarvitaan hiilihydraatteja - se on varma !!!!!
 
"Pettynyt"
Moro,

Ihme palsta, sanoin kuin vauvalehden palsta. Törnään ensimmäistä kertaa palstaan, jossa omat kirjoitukset ilmestyvät heti luettavaksi kun vain "nappia" on painettu. Ei siis minkäänlaista moderointia?
 
Hyvät naurut!
Aina täällä seassaon joku hauskuuttaja! Nyt sain todella hyvät naurut tuosta klamydia kirjoituksesta! Toivottavasti sen kirjoittaja on oikeasti saanut itsekkin hyvät naurut jutun keksiessään!!! Buhhahhhaaaa!
 
gdgdrtege
[QUOTE="mimmikkä";30061941]facebookista fitline sieltä saatte asiallista tietoa : )[/QUOTE]

Ei kai kukaan ole, niin idiootti että luottaa ikinä firmaan, joka tuotteita myy. Kyllä se tieto pitää hakea käyttäjäkokemuksista ja puolueettomista testeistä, jos puolueettomia testejä eikä vertaisarviointia ole saatavilla jättäisin väliin...
 
Huijattu
Mä olin puoli vuotta sitten niin idiootti, että menin uskomaan kaikki FitLine-höpötykset... Pelkkää rahanmenoa. Nekin olisin voinut laittaa terveelliseen ruokaan. No tyhmyydestä sakotetaan. Huijausta ja rahastusta koko homma!
 
endis
Mielestäni ainoa hyvä asia on se n. 20 eur maksava jogurttiastia. Muuten esittelyssä ainakin touhu vaikutti todella epätieteelliseltä ja suorastaan huijaamiselta. Heidän jogurttinsa maistuu pahalta ja on aika lirua. Parempaa saa kun tilaa eBaysta kefiirin ja probioottien yhdistelmää. Maksaakin noin euron per satsi, Fitlinen sotku maksaa n. 4 euroa per pussi (joista litra jogurttia). Probioottijogurtin näen hyväksi immuunipuolustuksen lisäksi myös laihdutuksessa. Tunnettu fakta on se, että lihavien suolistobakteerikanta on köyhä.

CellReset jne hömpötyksissä on taustalla oikea ajatus, mutta ratkaisu väärä. Lihavuus voidaan nähdä hormonaalisena epätasapainona ja mikäli hormoni-reseptori-askeli saadaan toimimaan, ihminen laihtuu itsekseen (koska ei ihminenkään syö yli tarpeensa jos ei ole tarvetta). Korjaaminen lähtee siitä, että syö sellaista ruokaa, joka geeneille sopii (ns. nutrigenomiikka). Siihen eivät kuulu mitkään viimeisen 100. vuoden aikana kehitetyt aineet, eikä mikään luonnollinen järjettömän suurina määrinä.
 
Kippa
Neljäntenä päivänä tuotteiden aloituksesta sain Activizesta voimakkaan punoituksen (joka kuulunee asiaan) lisäksi urticarian eli nokkosrokkotyyppisen koko kehon ihottuman, En aio enää ottaa tuotetta. Ongelmahan näissä tuotteissa on se, ettei niitä ole tutkittu riittävillä tutkimustavoille eikä niitä mm siksi saa myydä apteekissa siellä missä muita ravintolisiä ja vitamiineja. Käyttäjän on vaikea löytää asianmukaista objektiivista tietoa ja ymmärtää ainesosat ja valmistusmenetelmät. Yleensä suhtaudun tällaisiin tuotteisiin kiertäen ne tutkimusnäytön puuttuessa kaukaa, nyt kokeilin, mutta en voi suositella käyttämään, vaikka tiedän, että moni on laihtunut hyvin tuotteiden avulla tai ainakin niiden ohessa annettavilla dieettiohjeilla. Se mitä laittaa kaloreina suusta sisään ja kuluttaa liikunnalla tai perusaineenvaihdunnalla tai jättää kuluttamatta, määrää kropan painon, ei erilaiset kaupalliset tuotteet.
 
endis
Neljäntenä päivänä tuotteiden aloituksesta sain Activizesta voimakkaan punoituksen (joka kuulunee asiaan) lisäksi urticarian eli nokkosrokkotyyppisen koko kehon ihottuman, En aio enää ottaa tuotetta. Ongelmahan näissä tuotteissa on se, ettei niitä ole tutkittu riittävillä tutkimustavoille eikä niitä mm siksi saa myydä apteekissa siellä missä muita ravintolisiä ja vitamiineja. Käyttäjän on vaikea löytää asianmukaista objektiivista tietoa ja ymmärtää ainesosat ja valmistusmenetelmät. Yleensä suhtaudun tällaisiin tuotteisiin kiertäen ne tutkimusnäytön puuttuessa kaukaa, nyt kokeilin, mutta en voi suositella käyttämään, vaikka tiedän, että moni on laihtunut hyvin tuotteiden avulla tai ainakin niiden ohessa annettavilla dieettiohjeilla. Se mitä laittaa kaloreina suusta sisään ja kuluttaa liikunnalla tai perusaineenvaihdunnalla tai jättää kuluttamatta, määrää kropan painon, ei erilaiset kaupalliset tuotteet.
Tämä hieman huumorilla: THL:n mukaan eläinrasvat, sokeri ja proteiinit ovat tutkitusti vaarallisia, mutta lisäaineet ovat tutkitusti terveellisiä. Näin ollen ihmisen pitäisi syödä pelkkiä lisäaineita :)

Kaloriteoria on kumottu ajat sitten. Totta on se, että jos haluaa laihtua, pitää kuluttaa enemmän kuin syö. Ongelma on se, että ihmisten biokemia on sekaisin. Hyvä esimerkki on sokeri (fruktoosi), joka sekoittaa sekä kylläisyyteen liittyviä asioita kuin myös hormonaalisia toimintoja. Ihmisten pitäisi ensin opiskella miten mikäkin ruoka-aine - ja lisäaine - ihmisessä toimii ja etsiä nutrigenomisesti se ruoka, joka kullekin sopii (mukaanlukien suolistobakteereiden tarvitsemat ravinto-aineet).
 
"vieraana"
Siksi näitä tuotteita ei myydä apteekissa, koska fitlinellä on tuotteisiin patentti, eivätkä he myy tuotteita apteekille.
Väärin! Apteekki ei ota myyntiin verkostohömppää, millä ei ole mitään puoleueettomia tutkimuksia tehostaan takanaan. Onkohan edes tullilabra mahtanut tutkia ko. lafkan tuotteita, että mitä ne OIKEESTI sisältää... ;) Purkin kyljessä ja puheissa voi väittää lehmienkin lentävän, mutta totuus voi olla toinen, kun alettas penkomaan... Ja onkos sulla mustaa valkoisella tästä "patentista"? Ja mihin se on haettu? Koostumukseen, valmistusmenetelmään vai mihin?

Muistakaamme herbalifen maksavauriokohu ja miettikäämme, mitä verkostomoskaa uskaltaa suuhunsa laittaa...
 
"Muori"
Laitanpa minäkin vielä muutaman vuoden takaisiin keskusteluihin oman näkemykseni ja kokemukseni näistä Fit Line - tuotteista, jotka tuntuvat taas pulpahtaneen pinnalle.

Itse olen ko. tuotteita käyttänyt reilut 10 v. enkä jättäisi mistään hinnasta pois. Kun tarkastelen ennen ja jälkeen Fit Linen, voin verrata kuin ennen ja jälkeen kuoleman rajan. Lääketieteellisesti minulle annettiin viikko elinaikaa, olin todella kuolemansairas, hoidossa teholla. Pääsin toivomuksestani kuitenkin kotiin, elimme hetken kerrallaan. Olin jo jokin aika sitten kokeillut noita ravintolisiä, mutta jättänyt tauolle hintansa vuoksi. Kotiuduttuani menin puolisoni kanssa silloin Oulussa sijainneeseen Saravyöhykkeeseen, jossa sain minun tilanteeseeni räätälöidyn ohjeen ravintolisien käyttöön, mitä ja millä annostuksella. Minulle ei tuputettu koko arsenaalia, vaan nimenomaan parilla, toisiaan täydentävillä tuotteilla aloitimme. Tuosta alkoi myös elämän jatkoaika, josta saan yhä nauttia terveen kehon ja mielen hyvässä tasapainossa. Minä, joka aiemmin vähääkään ravintolisistä kuullessani ja ihmeparantumisista lukiessani naureskelin kaikelle, päätin kokeilla ystäväni kehotuksesta tuotteita, olen ikionnellinen, etten jättänyt skeptisyydessäni kokeilematta.

Jo kahden viikon jälkeen iho muuttui "kuin vauvan pehmeä iho", kuten puoliso asian ilmaisi. Veriarvot, jotka olivat romahtaneet, eikä mitkään keinot piikityksistä veritankkaukseen auttaneet, alkoivat kohota. Solujen uudistumisen myötä myös elämän tasapaino alkoi löytyä; puolisokealle sanottiin, ettet tarvitse enää kuin lukulasit, kortisonia pumppaavalle lääkäri antoi luvan täsmähoitoon flunssa-aikoina, jos silloinkaan on tarvetta, jatkuvat antibioottikuurit ja estolääkkeet krooniseen virtsatieinfektioon, joita olin syönyt alle kouluikäisestä lähtien olivat kk käytön jälkeen historiaa, fibromyalgian oireet eivät ole vuosiin vaivanneet, nivelrikko pysyy aisoissa, kun ottaa silloin tällöin nivelkuntokuurin. Sydän ei enää reistaile, veri on sopivan sakeaa, ei ole tulpan vaaraa. Lääkärit eivät ole kyseenalaistaneet ravintolisieni käyttöä, päinvastoin tuumanneet, että taidanpa suositella omillekin potilailleni. Olihan kävelevästä, kuolemansairaasta luurangosta kuoriutunut kävelevä esimerkki hyvää tekevistä ravintolisistä. Totuus on siinä, miten niitä käytetään. Kaurapuurokin on myrkkyä jos sitä liikaa syö.

Sijoittaa voi monella eri tapaa. Toinen sijoittaa autoon joku huvijahtiin tai osakkeisiin. Minä sijoitan hyvään elämään, siihen ainoaan, joka meillä on vain kerran käytettävissämme. Kaikilla on oikeus sananvapauteen, kaikille eivät samat asiat toimi kuten jollekin taas toimii todella hyvin. Kaikkien on vain kokeiltava ja löydettävä itselleen se oikea väylä, jota pitkin kulkea ja saada elämä tasapainoon vaikka sitten paljon parjatuilla ravintolisillä. Itse en voi muuta kuin suositella nimen omaan Fit Lineä, jos olet jo kaikkia mahdollisia kokeillut etkä ole saanut mistään aiemmin kokeilluista oikeaa vastetta hyvinvointiisi. Joku tällä palstalla mainitsi testin, iltajuoman. Muuta en tarvitse nukkuakseni hyvät yöunet. Suosittelin viime syksynä vuosien takaiselle koulukaverilleni, jonka sattumalta tapasin ja joka sanoi, ettei 10 v. ole nukkunut kuin pätkissä ja muutaman tunnin yössä. Hän kokeili. Kk päästä kyselin kuulumisia; hän ei ikinä jätä restoa pois, nukkuu todella hyvin yönsä! Hänen unettomuutensa aiheuttamat terveyshaitat ovat alkaneet hävitä - ja elämä hymyilee!

Kiitos, kun jaksoit lukea minunkin kokemukseni, sen yhden muiden joukosta. Hyvää alkanutta, kohden kevättä rullaavaa vuotta kaikille!
 

Yhteistyössä