*

miten laitan puhelinasetukset, ettei mene ulkomailla puhelimen netti päälle??
+ Vastaa ketjuun
Näytetään tulokset 1 - 16. Osumia 16

Ketju: miten laitan puhelinasetukset, ettei mene ulkomailla puhelimen netti päälle??

lumia900
    Vierailija

miten laitan puhelinasetukset, ettei mene ulkomailla puhelimen netti päälle??

Eli että käyttäisi vaan wlania ulkomailla. Koht olis reissuunlähtö eessä...

"vieras"
    Vierailija
    Mä kävin elisa shopissa puhelimen kanssa ja kuulemma nettiä ei saa puhelimesta pois, kun olisin halunnut ettei kotimaassakaan se menisi nettiin kun mulla ei ole data liittymää.

"vieras"
    Vierailija
    Tosi helppoa! Voiko noin tyhmää ihmistä olla?!

"bloo"
    Vierailija
    Miksi nainet hankkivat älypuhelimen jota eivät osaa käyttää? Ja miksi wlania ei voi käyttää jos on ilmainen? Ja miksi ei hankita rajatonta nettiliittymää alle kympillä kuussa?

"vieras"
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja "bloo" Näytä viesti
    Miksi nainet hankkivat älypuhelimen jota eivät osaa käyttää? Ja miksi wlania ei voi käyttää jos on ilmainen? Ja miksi ei hankita rajatonta nettiliittymää alle kympillä kuussa?
    No ei se ulkomailla auta, vaikka olisi kuinka "rajaton nettiliittymä".

dah
    Vierailija
    Mobiilidata asetuksista pois

dah
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja "vieras" Näytä viesti
    Mä kävin elisa shopissa puhelimen kanssa ja kuulemma nettiä ei saa puhelimesta pois, kun olisin halunnut ettei kotimaassakaan se menisi nettiin kun mulla ei ole data liittymää.
    Puutaheinää mikäli Lumiasta puhut.

"..."
    Vierailija
    Pakettidatan tosiaan saa asetuksista pois päältä (ainakin Lumia 820). En pysty tähän hätään neuvomaan, missä kohtaa asetuksia se tarkalleen on, kun mies on töissä ja itellä ei Lumiaa ole. Aika asiantuntematonta palvelua Elisalla.

gyujj
    Vierailija
    Asetukset-matkapuhelunverkko-datayhteys.

pwinv
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja dah Näytä viesti
    Puutaheinää mikäli Lumiasta puhut.
    Operaattorit eivät tee sopimusta data-roaming estosta tiskillä, vaikka se olisi oikeasti hyvä ja kannattava palvelu.

lumia900
    Vierailija
    No johan on joukkoon mahtunut taas puutteessaolevien päänaukomisia. Kiitos asiallisesti vastanneille!!! Itse en älypuhelinta hankkinut,vaan työnantaja. Ja jos joku pässi luulee että rajaton netti on rajaton myös ulkomailla, niin ihan kannattaisi vaikka sopimusehdot käydä lukemassa. Ja toki mä wlania voin käyttää, mutta pointtina tässä oli se etteipakettidata menis VAHINGOSSAKAAN päälle vieraassa maassa...päivityksien tms takia. Mutta täytyy yrittää tutkailla vielä noita puhelimen asetuksia

"hippi"
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja lumia900 Näytä viesti
    No johan on joukkoon mahtunut taas puutteessaolevien päänaukomisia. Kiitos asiallisesti vastanneille!!! Itse en älypuhelinta hankkinut,vaan työnantaja. Ja jos joku pässi luulee että rajaton netti on rajaton myös ulkomailla, niin ihan kannattaisi vaikka sopimusehdot käydä lukemassa. Ja toki mä wlania voin käyttää, mutta pointtina tässä oli se etteipakettidata menis VAHINGOSSAKAAN päälle vieraassa maassa...päivityksien tms takia. Mutta täytyy yrittää tutkailla vielä noita puhelimen asetuksia
    DNA tarjoaa dataan limittiä. Vähentää riskiä...

"mie"
    Vierailija
    Poista Datayhteys ja lisäksi vielä poista data yhteys sallittu. Auttoiko?

tele
    Vierailija
    Naiset...

"vieras"
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja "vieras" Näytä viesti
    MIksi kukaan ostaa älypuhelinta, jos ei ole dataliittymää ???

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja pwinv Näytä viesti
    Operaattorit eivät tee sopimusta data-roaming estosta tiskillä, vaikka se olisi oikeasti hyvä ja kannattava palvelu.
    Paitsi jos on Saunalahden liittymä, koska Saunalahti käyttää Elisan verkkoa. Ainakin tietokoneen mobiililaajakaistan yhteysohjelma kuvittelee minun koko ajan käyttävän roaming-datasiirtoa vaikka ihan Pirkanmaalla asun. Myös kännykkä valittaa että olen käyttämässä roamingia kun haluan käyttää karttasovellusta (Saunalahden liittymä siinäkin).

Pikavastaus Pikavastaus

Asiakaspalvelut

Lehtiesittely
Tilaa lehti
Osoitteenmuutos
Tilausmuutokset

Mediatiedot

Lehti
Ilmestymis-ja aineistoaikataulu
Ilmoitushinnat
Verkkopalvelu
Ilmoitushinnat ja mainosmuodot