Miten lähellä uskotte olevan antikristuksen tulon ja

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Mulla on ihan arkipäivän asioitakin mietittävänä, joten en jaksa keskittyä epäolennaisiin asioihin. Se tulee sitten, kun se tulee ja oma loppu tulee joka tapauksessa (ennen tuon jessen saapumista), joten keskityn tähän päivään, enkä murehdi tuollasia höpötyksiä, jotka ei todenäköisesti vaikuta mun eikä vielä mun lapsenikaan elämään millään tavalla.
 
sanaselitys
Sana antikristus merkitsee Kristuksen vastainen. Eli kaikki jotka taii mtikä toimii tai puhuu Kristusta vastustavasti tai antaa hänestä väärää tietoa ovat antikristuksia.
 
Määä
Jesse on yrittänyt tulla jo monta kertaa, mutta se on joutunut aina suljetulle, tai jäänyt huuteleen kylttiensä kanssa sinne ameriikan tienvarsille.
Se ristiinnaulitaan kerta toisensa jälkeen...
Jaa antikristus... se varmaankin tullee hell-sinkistä.
 
Ihan pian....
....tulee uni.
Ja Jeesus- älä tuu mun uniin :D

Mutta illan naurut sai kyllä :) Jeesus tulee-suu auki. Ja kellokosken sairaala ap:lle sopivin paikka :D :D

Tuli tai ei, huumorin kukka kukkii :) Sitä paitsi, Jumala on luonut meidät kuvakseen / kaltaisekseen. No mitä vttua, näinkö p... se itsekin on? Vai onko se jeesus sitten jotenkin eri juttu kuin tää yläkerran keisari.
 
Varokaa! Jeesus tulee
silloin kun vähiten odotatte...



...kummittelemaan uniin, kelloon....


Huuuuiiii! Varokaa!






Apuaaaaaaaaaaaaa!!!!!!! IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIHH!!
Pelästyitkö?

En minäkään




sillä ei jeesusta










OLE OLEMASSA!!


Sama kuin kysyisi, että millon uskot joulupukin tulevan?
Tai joulupukin muorin?
Tai Keijukaisen?
Tai lottovoiton :D
 
Mabus
NOSTRADAMUS QUATRAIN #2-62

"Mabus puis tost alors mourra, viendra
De gens & bestes vne horrible defaite:
Puis tost à coup la vengence on verra
Cet, main, soif, faim, quand courra la comete."

Komeetta tai taivaalta putoavat raketit aloittavat tapahtumat. Mabuksen on arveltu olevan Obama.
 

Yhteistyössä