Kuin kauan idioottimainen ihastus suhteen ulkopuoliseen voi kestää??

  • Viestiketjun aloittaja hermoromahduksen partaalla
  • Ensimmäinen viesti
hermoromahduksen partaalla
Yli puolitoista vuotta takana ja multa alkaa kärvähtää käpy, en jaksa enää. Mikä tähän auttaa, miten saan väärän miehen pois mielestä? Suhde omaan mieheen kunnossa, rakkautta on enkä tosiaan aio erota tai tehdä mitään tyhmää.

Tunne luultavasti molemminpuolinen, ja näen tätä hemmoa säännöllisen epäsäännöllisesti, eikä tyypin välttely ole käytännössä mahdollista. Tekis mieli hakata päätä seinään. Oon niin kyllästynyt saamaan näitä sydäreitä, kiipimään seinille ja käyttäytymään kuin heikkopäinen, kun en vaan mahda mitään näille fyysisille reaktioille jotka iskee välittömästi kun mies on lähettyvillä. Sydän hakkaa, kädet tärisee, sekoilen sanoissa ja maha kääntyy nurin kun katseet kohtaa. Ei ole hauskaa. Kaikkein paskinta on se, että tämä väärä mies on mielessä jatkuvasti.

Kaikkialla toitotetaan että ei ole harvinaista pitkässä suhteessa ja SE MENEE OHI ja älä vaan tee mitään, mutta voisko joku kertoa kuin kauan tässä pitää vielä odotella?? Haudassa varmasti helpottaa, juu.
 
"mie"
Mulla vaikuttais olevan täysin sama tilanne..Ei olla ikinä sanaakaan vaihdettu mut katseita senkin edestä.Ja kun pieni kylä niin silloin tällöin nähdään kaupassa,leikkarilla tms..Toisaalta tuo piristystä elämään mut enemmän tää on kuitenkin hermoja raastavaa kun tosi ihastunut olen kuitenkin mutta en aio asialle mitään tehdä vaan yritän vaan kaikin voimin taistella tunteita vastaan..ja tätä kestänyt vuodesta 2010.Voi helvetti.
 
"vieras"
Järkeile asia itsellesi. Mitä tapahtuisi jos vaihtaisit miestäsi? Toivottavasti siis huonompaan suuntaan kun kerta olet valinnut mielestäsi 'paremman' vaihtoehdon eli miehesi. Sitten mietit minkälaista oman miehesi kanssa oli alussa ja suuntaat muutenkin ihastumisesi tunteet omaan mieheesi ja lakkaat miettimästä muita. Niin yksinkertaista se on, se menee ohi jos olet onnellinen oman miehesi kanssa. Outoa minusta olla pitkiä ihastumisia toisiin, yleensä ne ovat jotain kuvitelmia jotka eivät vastaa todellisuutta.
 
hermoromahduksen partaalla
Toki olen järkeillyt asiat moneenkin kertaan mielessäni. En halua muuttaa mitään muuta kuin että saan tämän ihastuksen pois päästäni. Voin toki yrittää olla ajattelematta päivisin, mutta sitten mies tulee uniin. Tunnemme toisemme hyvin, ja olosuhteiden pakosta olemme tekemisissä usein. Ja kyllä tiedostan ärsyttävätkin piirteet tyypissä.

Olisin minäkin voinut toista kymmentä vuotta väittää, ettei muihin ihastuta jos omassa suhteessa kaikki on kunnossa. En minä kyllä tiedä mikä siinä pielessäkään olisi, enkä mitään muuttaisi.

Miten sitä innostuisi jostain muusta fiksummasta, että saisi todella ne ajatukset irti tästä typerästä oravanpyörästä joka ei mihinkään johda? Näkisi taas lähelle kunnolla.
 
täällä yks
Mun idioottimainen ihastus on kestänyt nyt arviolta 8 vuotta. Mutta jossain vaiheessa oon saattanut seota laskuissa... ;) <3

Silti olen yhä oman ihanan mieheni kanssa, koska olen järkeillyt asiaa.
 
hermoromahduksen partaalla
Voi kamala, 8v ??! :O ei siis mitään toivoa? Saanko kysyä, vaikuttaako tämä ihastuksesi paljon arkielämääsi? Vai onko se satunnaista harmitonta haaveilua, tai onko ihastuksen laatu muuttunut matkan varrella?
 

Yhteistyössä