Rakastan tämän naisen elämänasennetta ja ulkonäköä

  • Viestiketjun aloittaja Feniiks
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Veikkaisin, että normaalipainon ylärajoilla tai hieman ylipainoinen. Miksi hän olisi nuorisolle terveellinen malliesimerkki?? Että ylipaino tai sen rajoilla keikkuminen olisi jotenkin toivottavaa...? Varmasti elämänasenne on tytöllä kohdillaan ja siltä osin hyvä roolimalli, mutta onhan hänellä nuoreksi ihmiseksi todellakin ylimääräisiä kiloja.
 
Feniiks
[QUOTE="vieras";28409590]Veikkaisin, että normaalipainon ylärajoilla tai hieman ylipainoinen. Miksi hän olisi nuorisolle terveellinen malliesimerkki?? Että ylipaino tai sen rajoilla keikkuminen olisi jotenkin toivottavaa...? Varmasti elämänasenne on tytöllä kohdillaan ja siltä osin hyvä roolimalli, mutta onhan hänellä nuoreksi ihmiseksi todellakin ylimääräisiä kiloja.[/QUOTE]

Tähänkö tämä taas menikin... Modet voivat poistaa ketjun, en halua pahaa mieltä kyseiselle bloggaajalle.
 
oma suosikkini
On kyllä kaunis nainen aloittajan laittamassa blogissa. Oma suosikkini on nainen joka kirjoittaa blogia mustikoitajamansikoita.blogspot.fi. kuvat ei ollenkaan yhtä laadukkaita ja nainen ei kovin muodikas. Kuitenkin sympaattisen oloinen ja hyvin kaunis minun mielestäni.
 
Hiutwkvdkr
Normaalipainoinylärajoillaki oleva onnormaalipainoinen. Ja entä sitten vaikka vähän olisiylipainoalin, jos se paino pysyy siinä ja elämäntavat on terveelliset? Ylipaino itsessään ei juurikasn aiheuta sairauksia vaan elämäntavat tekee sen. Ja mistä voitte kenenkään painontietää, jos ette ole nähnyt vaa'an lukemaa?
 
"vieras"
Ylipainoa? Eiköhän hän ole normaalipainoinen.
On kyllä hieman ylipainoa hänellä.

Ja ylipaino on ihan ok, mutta pitäisi kiinnittää huomiota siihen että pukeutuu vartaloonsa sopivalla tavalla. Jos lihoaa niin kaikki hoikempana käytetyt vaatteet ei välttämättä näytä enää yhtä hyvälle ja se on vain hyväksyttävä+ muutettava pukeutumistyyliä.
 
Fit
http://lindamanuella.blogspot.fi/ minun mielestäni tässä olisi nuorisolle loistava malleimerkki terveellisistä elämäntavoista ja kropasta, jota tavoitella! Ei aloittajankaan laittama blogin tyttö ruma ollut, mutta ylipainoa löytyy. Usein tällaisia keskusteluja näkee ja auttamatta tulee mieleen, että aloittaja itse ja hänen komppaajat ovat hieman ylipainoisia ja siksi linkittelevät tänne tämmöisiä, jotta oma itsetunto säilyy.
 
  • Tykkää
Reactions: Porho
"VICHY"
Niasellinen vartalo? ennemminkin ylipaino on piilottanut ne muodot. saman tien tyyli horjahtaa tanttaan. ei voi mitään. ihanat kengät ja laukku jaaaaaa tukkakin oli tosi kiva :)
 
"huh"
Tässä olikin mainio esimerkki siitä, milloin legginssit ovat Pelastus.
Ylipainoinen nainen, selluliittireidet ja noin lyhyt mekko.. Myötähäpeää nuo kuvat aiheuttaa, ei ihastusta. Mekko on niin säkkimäinen, että menisi tunikana legginssien kanssa.
Mutta kasvoiltaan kaunis nainen ja takuulla itsevarma, kun kehtaa esiintyä noin :D
 
myyyh
Se mekko saa näyttämään aika punkerolta, mutta niissä muissa kuvissa ei kyllä yhtään ylipainoisen näköinen. Reidet ja peppu on sen näköiset, että harrastaa jotain mikä kasvattaa lihaksia juuri näillä alueilla.
 
"vieras"
Ai tuo pullukka on hyvä ja terveellinen esimerkki nuorille? Huh. Onneksi omat teinityttöni ainakin ihailevat urheilullisen hoikkia naisia, jotka pitävät itsestään huolta.
 
"vieras"
Joko mulla tai muutamilla kommentoijilla on nyt pahasti vääristynyt kuva siitä miltä normaalipainoinen nainen näyttää.

Olenko se todella minä, jonka käsitys on vääristynyt kun näen tässä ihan normaalipainoisen hyvävartaloisen naisen?
http://moumou.indiedays.com/2011/10/04/kipua-tuskaa-ja-karsimysta/

(Ja oikeasti mitä jonkun bloggarin painolla tai vartalon mallilla on kenellekään väliä? En ymmärrä monia naisia, vaikka nainen olenkin.)
 

Yhteistyössä