Miehellä jos on kaveri kylässä niin on mulle jotenkin töykeä

  • Viestiketjun aloittaja "Nyt harmaana"
  • Ensimmäinen viesti
"Nyt harmaana"
No MITÄ nyt taas, jos sanon jotain. Tuntuu et olen ilmaa ja ihan sama miten mulle vastaa

Tuntuu et pitää omassa kodissa olla ihan turpa kiinni ja suunnilleen ei tee mieli olla edes kotona silloin. No, tulin nukkumaan kun en kokenut oloani hyväksi alakerrassa.

Mies ei normaalisti puhu mulle noin
 
"vieras"
Pyöritko siinä ympärillä leikkimässä kätevää emäntää tai korostamassa, että tässä ollaan nyt parisuhteessa, jos mies haluaa viettää aikaa kaverinsa kanssa kahdenkesken? Tai sitten mies on moukka.
 
"A.p"
No meillä on alakerrassa olohuone ja keittiö, väkisinkin siinä ollaan samassa huoneessa

Hyvin tulen juttuun tuon kaverin kanssa, hän on tosi töykeä omalle vaimolleen aina kun ollaan siellä (vaimo on kyllä tosi topakka täti ja käskyttää miestään aina ku ollaan siellä) eli tavallaan ihan syystä on töykeä.
 
"A.p"
Ja mä nyt täällä itken et haluanko ees olla tollasen miehen kanssa joka puhuu mulle noin :( kaverillekkin vähän ikävästi vihjaisi minuun liittyen, kun XX teki niin, nyt meil ei sit oo sellasta..

Tosi inhottavaa :(
 
Mörmör
Nii, onhan tuo aika yleistä ja miehet on joskus tollasia ihme juntteja. Mä olen vastaavassa tilanteessa sanonut että tää on myös mun koti eikä mulle puhu kukaan mun kodissa noin. Hiljeni paskapuhe.
 
"A.p"
Ja mies ei koskaan puhu mulle noin, ollaan yhdessä ihmetelty ku tää kaveri puhuu vainolleen välillä ilkeään sävyyn, vaikka toisaalta aihetta on ollut ku käskyttää toista 24/7

Pyysin YHTÄ juttua, et ois laittanu koneelta mulle leffan pyörimään, eipä saanu aikaseks sitäkään ku kamun kanssa touhut kesken (istui koneella)
Aika pirun tylsää kuunnella miesten juttuja ku ei voi mitäön miehellekkään sanoa kun vastaukset on ilkeitä, mitä mä sit alakerrassa voin tehdä ku tuntuu etten mitään :(

Tää ei tosiaaankaan jää tähän.. Huomanna puhutaan
 
"A.p"
Ihan yhteinen tuttu on tää mies. Ja ei mua häiritse jos pyydän kaverin MEIDÄN kotiin että mies pyörii samassa huoneessa. Ei tulis mieleenkään olla hänelle töykeä.
Jos en halua että mies on siinä, en pyydä ystävää kotiimme vaan menen hänen luokse, mennään kahville tms

Tää on myös mun koti ja jos kaveri tulee tänne tyyliin neljäksi tunniksi niin en todellakaan aio kököttää makuuhuoneessa tuota aikaa
 
"vieras"
[QUOTE="A.p";28432429]Ihan yhteinen tuttu on tää mies. Ja ei mua häiritse jos pyydän kaverin MEIDÄN kotiin että mies pyörii samassa huoneessa. Ei tulis mieleenkään olla hänelle töykeä.
Jos en halua että mies on siinä, en pyydä ystävää kotiimme vaan menen hänen luokse, mennään kahville tms

Tää on myös mun koti ja jos kaveri tulee tänne tyyliin neljäksi tunniksi niin en todellakaan aio kököttää makuuhuoneessa tuota aikaa[/QUOTE]

No siellä kaverinkin luona on ilmeisesti vaimo? Ja ei niin kiva sinun sanomisestasi päätellen. Ja jos haluavat koneella tehdä jotain, niin ei se muualla istuminen silloin juurikaan lämmitä.

Joskus sitä vaan haluaa keskittyä siihen kaveriin ja jutella ilman ylimääräisiä korvia.
 
"vieras"
^ En minäkään kökkisi makuuhuoneessa neljää tuntia, mutta en myöskään hyörisi koko ajan miesten keskellä. Tai menisi vaatimaan mitään palvelua jos miehillä on juttu kesken, ellei kyse ole jostain akuutista hätätapauksesta, vaan rauhassa saavat rassata tietokoneitaan ja pelejään. En minäkään tykkää siitä, jos mies pyörii koko ajan ympärillä jos haluan jutella kaverini kanssa, vaikka yhteisessä kodissa ollaankin. Mun mielestä omassa kodissa pitää pystyä ylläpitämään myös niitä omia kaverisuhteitaan. Töykeä käytös ei silti ole hyväksyttävää tietenkään!

Jos mun mies olisi töykeä, kysyisin että huomasiko edes käyttäytyneensä ilkeästi mua kohtaan ja miksi käyttäytyi niin. Ja sanoisin että jatkossa ei tarvii mua kohdella inhottavasti, jos ei halua että alkaa riidellä vieraitten nähden. Jos olen esimerkiksi tiellä mielestään, niin voi tulla sanomaan nätistikin, ystävällisesti ja nolaamatta.
 
"A.p"
Niin ja siis pyysin laittamaan tietokoneelta telkkariin sen leffan, eli ei olis äirinnyt heitä millään tavalla.

Kaverisuhteitaan voi kotona pitää yllä, mut miks pitää olla töykeä? Jos ei halua et mä olen siinä niin sit voi pyytää sen kaverin silloin kun en ole kotona
 
mies1
Mikä jumalauta siinä on että naiset ovat niin huomionkipeitä ja tyhmiä etteivät osaa jättää miestään rauhaan edes silloin kun tällä on kaveri kylässä? Aina, AINA pitää tunkea jonkun pikkuasian kanssa kyselemään ja sitten jos ei saa huomiota niin rääytään ja nillitetään jossain internetpalstalla.

Moni parisuhde voisi NIIN paljon paremmin jos nainen ymmärtäisi antaa miehelle tilaa. Ja ymmärtäisi että sitä tilaa annetaan niin että annetaan olla sataprosenttisesti joskus omissa jutuissaan joskus. Mutta ei, eihän hormoniensa riivaama huomioriippuvainen ämmä sitä ymmärrä. Aina pitää jotain keksiä ja sitten nousee draama kun asiat eivät menekään niinkuin prinsessa haluaa.

Get a fucking grip.
 
mies1
[QUOTE="A.p";28432377]Ja mä nyt täällä itken et haluanko ees olla tollasen miehen kanssa joka puhuu mulle noin :( kaverillekkin vähän ikävästi vihjaisi minuun liittyen, kun XX teki niin, nyt meil ei sit oo sellasta..

Tosi inhottavaa :([/QUOTE]:LOL:

Naiset kehittävät draaman ihan MISTÄ tahansa. Ihan mistä tahansa jotta saa rääkyä, nillittää ja valittaa.

Parisuhde jo katkolla tuollaisesta asiasta. Ei jumaliste.
 
Blue
Tämä neropatti paskantaisi omaan pesäänsä ja luulee että se jotenkin auttaa.
Ai että vittumainen käytös sallitaan vain miehille (eikun sori, omaan pesään paskominenko sallitaan vain miehille)??

Ei toki, täältä saa samalla mitalla takaisin jos hankalaksi ryhtyy. Ja katsopa kummaa, vieläkin olen naimisissa eikä kummankaan tarvitse "kouluttaa" toista tiuskimalla, nillittämällä. tai rääkymällä. :)
 
Blue
[QUOTE="vieras";28432514]Jos minä olisin eksälle sanonutr että mulle ei omassa kodissa noin puhuta, se olis heittänyt mut ulos alta aikayksikön...[/QUOTE]

Onneksi tulit järkiisi kuitenkin ja mies on nyt ex.
 
..
[QUOTE="A.p";28432408]

Tää ei tosiaaankaan jää tähän.. Huomanna puhutaan[/QUOTE]

Tehosta asiaa jo valmiiksi laittamalla heti takin niskaan ja kaverille tai hotelliin yöksi! Ei tuollainen mies varmaan tajua, jos ei kunnolla herättele.
 
..
Mikä jumalauta siinä on että naiset ovat niin huomionkipeitä ja tyhmiä etteivät osaa jättää miestään rauhaan edes silloin kun tällä on kaveri kylässä?
Jos haluaa tavata kaveria kahdestaan, tapaaminen tapahtuu muualla kuin jomman kumman kodissa! Jos tapaa jomman kumman kodissa, hyväksyy samalla sen, että kaikki perheenjäsenet ovat paikalla ja puhumaan oikeutettuja.
 
"vieras"
No jos asetun miehesi asemaan, niin häntä varmaan tympi se, että sinä et voinut nyt tulla toimeen yksinäsi sillä välin, kun hän on kaverinsa kanssa. Itse ainakin kun mietin, niin ärsyttää pirusti, kun itse yritän rentoutua ja uppoutua omiin juttuihini, ja mies vaan änkeää siihen väliin ja pyytää tekemään sitä ja tätä. Että ehkä voisitte vähän puolin ja toisin miettiä käytöstänne. Vaikka mistä minä tiedän sen tarkemmin, mitä miehelläsi liikkuu päässä.
 
"HETKINEN"
[QUOTE="vieras";28432540]No jos asetun miehesi asemaan, niin häntä varmaan tympi se, että sinä et voinut nyt tulla toimeen yksinäsi sillä välin, kun hän on kaverinsa kanssa. Itse ainakin kun mietin, niin ärsyttää pirusti, kun itse yritän rentoutua ja uppoutua omiin juttuihini, ja mies vaan änkeää siihen väliin ja pyytää tekemään sitä ja tätä. Että ehkä voisitte vähän puolin ja toisin miettiä käytöstänne. Vaikka mistä minä tiedän sen tarkemmin, mitä miehelläsi liikkuu päässä.[/QUOTE]


A.P antoi heidän olla. PYYSI miestään laittaa leffa pyrimään. Mikä VITTU siin oli miehel vaikeaa? ESITTI niin miestä tärkeää. FIKSU mies oin auttanut vaimoaan. Mutta kun ei oli niin KOVAMIES ETTÄ kaverin nähden !!
 

Yhteistyössä