Miehellä jos on kaveri kylässä niin on mulle jotenkin töykeä

  • Viestiketjun aloittaja "Nyt harmaana"
  • Ensimmäinen viesti
"Vvv"
Jos haluaa tavata kaveria kahdestaan, tapaaminen tapahtuu muualla kuin jomman kumman kodissa! Jos tapaa jomman kumman kodissa, hyväksyy samalla sen, että kaikki perheenjäsenet ovat paikalla ja puhumaan oikeutettuja.
Niin kuin pikkulapsi saatana... Ei ihme jos suhteet voi huonosti.
Meillä saa olla tarpeen mukaan rauhassa ihan kotona, ei tarvi paeta kahvilaan. Voi vittu.
 
..
[QUOTE="Vvv";28432558]Niin kuin pikkulapsi saatana... Ei ihme jos suhteet voi huonosti.
Meillä saa olla tarpeen mukaan rauhassa ihan kotona, ei tarvi paeta kahvilaan. Voi vittu.[/QUOTE]

Yksittäisen asian pyytäminen pitänee erottaa jatkuvasta äänenhölöttämisestä, kun muilla ihan toinen keskustelunaihe meneillään. Ap:n tapauksessa oli käsittääkseni kyse ensin mainitusta.
 
"vieras"
Olkoonkin tilanne mikä tahansa, niin tiuskia ei tarvitse, ap:n mieskin olisi voinut vastata asiallisesti, eikä tiuskia. Minusta tuo on selkeää näyttämistä sille kaverille, että hän on MIES, vaikka todellisuudessa todellinen mies ei noin toimi.
Mun exä oli ihan samanlainen, aina kun oltiin sen kavereilla tai miehen kaverit oli täällä, niin mies kohteli mua kuin alempaa ja kerran yksi miehen kaveri mulle sanoikin, että ei noin saa naista kohdella. No mies on nyt ex ja minä olen siitä vaan onnellinen.
 
no ehkä kannattais antaa miehesi ja hänen kaverinsa keskustella keskenään. niin mä ainakin teen. en tunne mitään tarvetta hästätä siinä omine juttuineni ja kysymyksineni. keitän kahvit ja pistän pöytään. sanon, että juokaa siitä ja menen tekemään omia touhujani.
 
"vieras"
Mikä jumalauta siinä on että naiset ovat niin huomionkipeitä ja tyhmiä etteivät osaa jättää miestään rauhaan edes silloin kun tällä on kaveri kylässä? Aina, AINA pitää tunkea jonkun pikkuasian kanssa kyselemään ja sitten jos ei saa huomiota niin rääytään ja nillitetään jossain internetpalstalla.

Moni parisuhde voisi NIIN paljon paremmin jos nainen ymmärtäisi antaa miehelle tilaa. Ja ymmärtäisi että sitä tilaa annetaan niin että annetaan olla sataprosenttisesti joskus omissa jutuissaan joskus. Mutta ei, eihän hormoniensa riivaama huomioriippuvainen ämmä sitä ymmärrä. Aina pitää jotain keksiä ja sitten nousee draama kun asiat eivät menekään niinkuin prinsessa haluaa.

Get a fucking grip.
No hei daa jou getafuckinggrip ite nyt. Kyllä mies voinee normaalia kanssakäymistä jatkaa siitä huolimatta, että on kaveri kylässä.
 
"A.p"
Ja mitä mun ois pitänyt tehdä? Iltamyöhään mun touhut on joko jumppaus (en oo jumppaamassa miehen kaverin nähden), leffan katsominen (no mies ei laittanut), netissä surffailu (4h en millään jaksa surffailla)
Siinä mun iltamyöhä touhut
 
Tuo juttu vähän riippuu siitä että miten töykeään sävyyn mies vastailee. Mun mies on huomaavainen eikä musta puhu pahaa muille, mutta kyllä hänelläkin on hajamielisyyttä, hitautta ja töksäyttelyä mua kohtaan silloin kun on kaverinsa kanssa. Tai jos soitan hänelle silloin kun on jonkun äijän kanssa niin vastaukset on hyvin lyhyitä. Mun mielestä tuo kuuluu äijäkulttuuriin enkä sitä ole riistämässä häneltä.
Mutta jos tiuskisi mulle äkäisesti niin sitten vetäisin vieraan lähdettyä hernettä nenään ja sanoisin miehelle, että mua ei häpäistä muiden silmissä.
 
ehdotus
[QUOTE="A.p";28433046]Ja mitä mun ois pitänyt tehdä? Iltamyöhään mun touhut on joko jumppaus (en oo jumppaamassa miehen kaverin nähden), leffan katsominen (no mies ei laittanut), netissä surffailu (4h en millään jaksa surffailla)
Siinä mun iltamyöhä touhut[/QUOTE]

Ihan ekana tulee mieleen, että olisit ottanut vaikka kirjan ja lukenut sitä vuoteessa. Siis sinänsähän sun pyyntösi oli ok, mutta kun ne kundit nyt vaan halus olla rauhassa, onko se niin vaikea tajuta.
 
"a.p"
Kaikki mun iltatekemiset on sellaisia, etten niitä viitsi tehdä jos täällä on joku miehen kaveri. Ja AINA on ollut niin, että me vaimotkin ollaan oltu miesten jutuissa mukana, siis jos ollaan oltu jommankumman kotona. Nyt kun sanoin jotain niin sain töykeän vastauksen. Meidän alakerta on abauttiarallaa 40 neliöinen, ei täällä hirveästi piiloon mennä. Yläkerrassa nukkuu lapset, ei siellä voi metelöidä ja kirjojakaan en lue, joten menin nukkumaan kun alakerrassa ei ollut mukava olla
 
"a.p"
Ja mulle ei ole iltasella ongelma mennä sit vaikka nukkumaan, mutta se on aika iso ongelma, että mies puhuu mulle niinkuin inhoaisi. Nyt tässä ei ollu kyse mun tekemisistä, en häirinnyt miehiä mitenkään, paitsi kysymällä sitä leffaa, jonka mies ois saanut kahdella klikkauksella laitettua mulle
 
"vieras"
Tästä syystä kannattaa pitää huoli naiset siitä että koti on vain teidän nimissänne. Silloin on vähän paha lähteä miehellä kavereiden kylästellessä elvistelemään koska tietää että huonosti käyttäytyessä nainen voi pyytää poistumaan omasta ja itse maksamastaan kodista. Meillä koti on mun nimissäni.
 
hasanen kulli janne
ei ole paljon rahaa on kyllä tyttö ystävä vanvainen aikuinen ihminen koska muo vituttaa vähäiset rahat sossussa asinointi mulletehtiin petos laskujen tilaus tuli iso lasku yli 728 euroa käyn aurinkossa itisessä aamupalalla nussimassa seppo paakista koska olen homo 46v 1968 homo mies malmin kartanosta. nussin kissan kuoliaksi söin sen koska ei ollut rahaa ruokaa.
 

Yhteistyössä