Nyt iski paniikki.. :(

  • Viestiketjun aloittaja ApuVA! :(
  • Ensimmäinen viesti
ApuVA! :(
Kävin verikokeissa viikko aijemmin ja lääkäri passitti suoraan uusiin kokeisiin
ja hoitaja sanoi, ettei ole ikinä nähnyt näin korkeaa arvoa ikinä kenelläkään..
Leukkarit koholla ja trombo-arvot juuri ne mitä ei ole koskaan nähnyt näin hurjan korkeana kenelläkään koskaan!

Jännityksellä ootan uusia tuloksia ja mietin, että mikä mulla nyt mahtaa ollakkaan!

Onko jollain samantapasta ollut????
 
ApuVA! :(
En minäkään ruvennu siinä sitten kyselee mitään, kun tuo tuli niin suoraan..
Varmasti näki järkytyksen munkin kasvoilta! :(
Jotain yli 800 ne oli ...

Sovittiin vaan, että lääkäri soittaa!
Pitkä aika ootella tässä, että onko kaikki kuitenkaan hyvin.. toivon parasta!
 
ApuVA! :(
Väsymys on ihan mahoton ja nyt ruvennut tulemaan ns. luukipuja..

Minustakin tuo kuulosti niin oudolta, että noin voidaan sanoa , vaikka onhan se kiva tietää missä mennään , mutta enempiä ei sitten selitellyt ja oisin kyllä muutakin voinut tahtoa kuulla..
ehkei tosin sairaanhoitajille kuulu tuo diagnosointi, mutta olisi mielummin ollut sitten, vaikka hiljaa! ! :(


Onhan ne tosiaan korkealla, kun vertaa viitearvoja, mutta juuri tämä tietämättömyys ja odottelu on ihan kauheeta! :(
 
Mieh
Odottele sitä lääkärin soittoa ja koeta keksiä sitä odotellessa jotain muuta ajateltavaa. Koska soittelee? Parempi kun ei mieti sitä. Ja vinkkinä ÄLÄ KOSKE GOOGLEEN! menetät vaan yöunesi koska se antaa aina pahimman vastauksen ekana. esim. kun googletat kuume niin ekana saa tyyliin koronaviruksen tai sarsin vastaukseksi.
 
ApuVA! :(
Odottele sitä lääkärin soittoa ja koeta keksiä sitä odotellessa jotain muuta ajateltavaa. Koska soittelee? Parempi kun ei mieti sitä. Ja vinkkinä ÄLÄ KOSKE GOOGLEEN! menetät vaan yöunesi koska se antaa aina pahimman vastauksen ekana. esim. kun googletat kuume niin ekana saa tyyliin koronaviruksen tai sarsin vastaukseksi.

Niin olen aatellut, etten koske googleen , koska vastausta en taida sieltä saada.. ainakaan sitä oikeaa!
Lääkäri soittelee maanantaina, joten aikaa siihenkin vielä on! :(
 
ApuVA! :(
[QUOTE="Vieras";28481578]Mulla oli trompot koholla kun olin ylirasittunut, tosin leukkarit normaalit. Tsemppiä odotukseen, älä mieti liikaa..[/QUOTE]

Paljonko sun arvot oli? muistatko yhtään?

Kiitos tsempeistä ja täytyy koittaa siirtää ajatuksia nyt muualle, kunnes asia ratkeaa...
 
"vieras"
Koskaan en ole yksityisellä käynyt, mutta..
minulta on kuitenkin uudet labrat nyt otettu ja niiden tuloksia vielä odottelen, joten onko se turhaa lähteä yksityiselle nyt tässä vaiheessa??
Huomenna on jo perjantai ja ottaisivat siellä kuitenkin uudet kokeet. Niihin menee aikaa joten lääkärisi soitto maanantaina tulee nopeammin. Odota rauhassa ja yritä saada ajatukset muualle. Jos olisi joku hätä niin uskon, että lääkäri kyllä soittaisi aikaisemmin.
 
ApuVA! :(
[QUOTE="vieras";28481646]Huomenna on jo perjantai ja ottaisivat siellä kuitenkin uudet kokeet. Niihin menee aikaa joten lääkärisi soitto maanantaina tulee nopeammin. Odota rauhassa ja yritä saada ajatukset muualle. Jos olisi joku hätä niin uskon, että lääkäri kyllä soittaisi aikaisemmin.[/QUOTE]

No luulisi, että soittaa aijemmin, vaikka hoitaja painotti kyllä vaan maanantaita..

Nyt vaan odotusta ja varautua kaikkeen maholliseen..
 
ApuVA! :(
[QUOTE="vieras";28481647]Googlettaa ei sitten saa, sieltä löytyy ihan kaikkea taivaan ja maan väliltä. Tämä neuvo jo tulikin täällä aikaisemmin. Sitä neuvoa kannattaa noudattaa.[/QUOTE]

Olet oikeassa!
Tulee vaan pahempi olo, kun lukee mitä kaikkea voisi ollakkaan! :(

Lääkäri kertoo, jos on kerrottavaa ja laittaa lisätutkimuksiin, jos on tarvetta!
 
"vieras"
No luulisi, että soittaa aijemmin, vaikka hoitaja painotti kyllä vaan maanantaita..

Nyt vaan odotusta ja varautua kaikkeen maholliseen..
Hoitaja noudattaa hälle annettuja ohjeita ja siksi sanoo niin (lääkärillä varmaan yleinen soittoaika maanantaina). Olen kuullut monelta eri ihmiseltä, että lääkäri (niin tk kuin yksityinenkin) on sanonut soittavansa aikaisemmin mikäli jotain poikkeavaa kokeista löytyy.
 
ApuVA! :(
[QUOTE="vieras";28481676]Odottavan aika on pitkä, varsinkin ne viimeiset tunnit ennen kuin lääkärin pitäisi soittaa. Koska olit viimeksi kokeissa?[/QUOTE]

Viimeksi olin viimeviikon keskiviikkona tai torstaina kokeissa ja nyt eilen piti mennä uudestaan..
 
"vieras"
Ihmehoitaja. Mulle hoitaja kauhisteli, että kauheen korkee verenpaine, pitää hakea lääkäri. Ja se paine oli 140/100, joo on liian korkea, mutta eihän tuossa nyt mitään hätää ollut. Mä jo ehdin säikähtää, että huiteleeko se jossain 200 tienoilla ja joudunko sairaalaan.
 
ApuVA! :(
Paljonko ne sun valkosolut oli?

Trombosyyttien lisääntyminen voi pahimmillaan johtua syövästä, mutta paljon tavallisempia ovat hyvänlaatuiset syyt, esim. raudanpuute, raju liikunta tai infektiot.
Valkosoluja ei sanottu, mutta kerrottiin vaan, että nekin on koholla..
mulla yleensä aina ollut kyllä leukkarit koholla, mutta trombot huolettaa kyllä, kun noin sanotaan suoraan! :(
 
I could be the one
älä hätäile. se voi olla unen puutteesta ja jos sinulla on ollut huono ruokavalio tai jotain sellaista, kehosi voi olla tulhedustilassa. oletko ylipainoinen? tai onko sinulla ruokavaliossa liikaa sokeria?

eräällä tutullani on kanssa äskettäin todettu valkosolujen olevan koholla ja häneltä otettii kaikkia tartuntatauti-testejä ynnä muuta, eikä mitään ollut. keho elää omaa elämäänsä.
 

Yhteistyössä