Sini Sabotage: LEVIKSET REPEE??

  • Viestiketjun aloittaja Kukkeli
  • Ensimmäinen viesti
"mie"
Just, haukkumaan aletaan - ei pelkästään tätä biisiä vaan ihmisryhmiä jotka on tehty omassa päässä. Eli rasismia.
Rasistit fuck you!

Kappale on hieno, monelle palstaämmälle vaan tekee sen katsomisen pahaksi kun siellä on niin hyvän näköinen nainen laulamassa.
 
Iharapska
Änäri = NHL (Jääkiekkoliiga P-Amerikassa. Se missä Teemu Selänne pelaa)
Taagi = mahtava, hyvä tms. Ekan kerran kuulin tän sanan MoonTV:llä joskus 10 vuotta sitten.

KVG = Kato vittu googlesta
 
tiedänpäs
etelän puhuminen muuten tarkoittaa sitä suuseksiä. sini sabotage itse sanoi niin nrj:n haastattelussa jokin aika sitten. ei suinkaan stadin slangia, niin kuin ensiksi luulisi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tiedänpäs;28585217:
etelän puhuminen muuten tarkoittaa sitä suuseksiä. sini sabotage itse sanoi niin nrj:n haastattelussa jokin aika sitten. ei suinkaan stadin slangia, niin kuin ensiksi luulisi.
Niin ja lauletaanhan tuossa "kenen huulil on tällä kertaa sabotage" :whistle:
 
"tippi"
Alkuperäinen kirjoittaja tiedänpäs;28585217:
etelän puhuminen muuten tarkoittaa sitä suuseksiä. sini sabotage itse sanoi niin nrj:n haastattelussa jokin aika sitten. ei suinkaan stadin slangia, niin kuin ensiksi luulisi.
Joo. Kuuntelin saman haastattelun, mutta Sini itse sanoi siinä, että oli ajatellut tämän etelän puumisen nimenomaan stadin slangin synonyymiksi ja nyt vasta myöhemmin sitten kuullut että pohjois-Suomessa tämä tarkoittaisikin maton nuolentaa. Että sikäli muuten. Mutta jos ihan tosissaan ajatellaan asiaa, niin jos äläri on otettu pohjoisen murteista niin en ihmetelis jos toi toinenkin..
 

Yhteistyössä