Erinlaiset äidit nyt kolmosella

  • Viestiketjun aloittaja Joo o
  • Ensimmäinen viesti
tupahiiri
[QUOTE="vieras";28600752]Oma on elämäntapansa, mutta ihmettelen vain sitä että miten ovat kehdanneet mennä telkkariin kertomaan kaikille muillekin...[/QUOTE]

Ne saa rahaa siitä. Ja sitähän ne tarvii.
 
dddd
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;28600773:
Pöyristyttävää! Onko tuollaisia perheitä paljonkin joilla ei ole edes aikomusta tulla toimeen omillaan? Onkohan sossu maksanut ämmän aiFouninkin?
Onko se vielä yllätys, että tuota ohjelmaa on pätkitty liki kaikkien osallistujien kohdalla "miten sattuu".
 
voi luoja
että ihan kokeeksi ostetaan 600e kone. :) on se työttömänä olo kanttavaa kun on lapsia. meillä työssä käyvänä oli jo 400e kone vetää talousen konkurssiin. ja ei sossut auta.
 
dddd
[QUOTE="Mie";28600836]Selvästi tiedät asioista enemmän. Oletko kenties noiden ystävä tai jompikumpi itse?[/QUOTE]

:D No enpä tunne heitä. Mä en ehkä vaan pidä siitä, että dissataan lyttyyn näkemättä koko kokonaisuutta.
 
Kun jakso tuli ensimmäisen kerran televisiosta, niin perheen äiti oli mm. tälläkin palstalla kirjoittelemassa. Ohjelmasta sai hyvin yksipuolisen kuvan heidän perheestään, tarkoituksellahan se oli tehty niin, että heistä sai mahdollisimman huonon kuvan.
 
koomista
Hyvä tuo kommetti äidiltä. että tulee riittättömyydentunne kun ei pysty lastaan ruokkimaan rintamaidolla :) Eihän se kykene muitakaan... kun pitää pummia sossusta :D HAHAAAA
 
dddd
Kun jakso tuli ensimmäisen kerran televisiosta, niin perheen äiti oli mm. tälläkin palstalla kirjoittelemassa. Ohjelmasta sai hyvin yksipuolisen kuvan heidän perheestään, tarkoituksellahan se oli tehty niin, että heistä sai mahdollisimman huonon kuvan.
Sama muistakin jaksoista. Mm. erään jakson äiti kirjoitti itse, että miehensä kyllä vaihtaa oikeasti vaippoja, eikä ketään ole ympärileikattukaan.
 
"hmmm"
Eräs asia pisti silmään. Nämä ihmiset vaikuttivat onnellisilta. Mutta tietysti kurjaa, että rahat ei riitä ja ovat niin naivia, että vain lisääntyvät miettimättä tuon taivaallista tulevaisuutta.
 
dddd
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;28600956:
Jätkähän ihan selkeästi sanoi ettei sitä työhommat kiinnosta. Kaipa se oli sitten dubattu tai jotain.
No kiinnostaako sua 24/7 työt? Voi olla, että kiinnostaakin, mutta kaikkia ei.
Olen jopa kuullut työssäkäyvien suusta, ettei nyt kiinnosta työhommat. Ei kannata vetää hernettä nenään yhdestä kommentista.
 

Yhteistyössä