Onko täällä moottoripyöräileviä naisia paikalla?

  • Viestiketjun aloittaja a-kortti
  • Ensimmäinen viesti
Prätkähiiri
Itse ajoin A-kortin 33-vuotiaana, lyhyenläntänä... Nuorempana ei varmaan ois niin pelottanu aluksi mutta äkkiä sitä kyllä oppi miten niillä ajetaan. Eka ja ainoa pyöräni on 500-kuutioinen Honda Shadow, tykkään customeista.
 
ristus, semmonen on hieno vehe

mulla oli 10v sitten uus R1 mutta gikseri olis vielä parempi
Kyllä R1 myös tietä nielee ihan kivasti.

Nykyään tulee vaan harvemmin lähettyä vaikka iltalenkille, kerran kesässä käydään akkaporukassa muutaman päivän road trip. Työmatkatkin vedän polkukoneella kuntomielessä
 
  • Tykkää
Reactions: krut
kaikki tapaamani
moottoripyöräilevät naiset on ihan saatanan tyhmiä jotenkin niin lapsellisia. Se pyörä on kaikki heidän maailmassaan ja siihen ei muuta mahdu Moottoripyöräni ja minä..... alkaa aina noitten narttujen lauseet
 
Mies75
En tunne yhtään moottoripyöräilevää naista ja miehiäkin yllättävän vähän. Maalta kun oon kotoisin, niin melkein kaikilla pojilla oli mopo - paitsi mulla. Ja aika monella oli lukiossa kevari. Yksikään kevaristi ei muuten välttynyt onnettomuudelta, yhdelle kävi pahemminkin.

Mut joo. Itse en ole pahemmin harrastanut vauhdin hurmaa-lajeja, ellei nyt laskettelua lasketa sellaiseksi. Mutta se kai tässä on se juttu. Ainoo mitä mietin, että jos motarilla itte ajaisin, niin ei siinä kauaa menis kun olis vaan pakko kaahata yli 200 km/H. Joten ehkä parempi jättää väliin...

Eli onko Suomessa mitään järkeä ostaa moottoripyörää ja kihnuttaa sitten 80:ä...
 
Motukka
Itse ajoin viime kesänä 34-vuotiaana a-kortin enkä ollu sitä ennen ajanu muutakuin skootterilla pari kertaa jokunen vuos takaperin. Hieman jännitti ajotunnit, mut niimpä vain tuli heti ekalla yrittäällä kortti taskuun =) Nyt on oma pyörä rakenteilla ja en malta oottaa, et pääsen ajelemaan =)
 
Motukka
moottoripyöräilevät naiset on ihan saatanan tyhmiä jotenkin niin lapsellisia. Se pyörä on kaikki heidän maailmassaan ja siihen ei muuta mahdu Moottoripyöräni ja minä..... alkaa aina noitten narttujen lauseet
Kaikille se moottoripyörä ei ole koko maailma. Itselläni se on vain yksi harrastus muiden joukossa. Todella pieni osa. Elämään mahtuu niin paljon enemmän. Pääasiassa vain työmatkoja ajelen moottoripyörällä.
 
"vieras."
Tälläkin rouvas ihmisellä löytyy muutaman vuoden vanha kortti taskusta, motskari vaan puuttuu. Aikasempi oli pikku customi, nyt haluttais jotain ihan muuta, keksis vaan mitä.
 
siu
[QUOTE="vieras.";29821044]Tälläkin rouvas ihmisellä löytyy muutaman vuoden vanha kortti taskusta, motskari vaan puuttuu. Aikasempi oli pikku customi, nyt haluttais jotain ihan muuta, keksis vaan mitä.[/QUOTE]

Seksiä?
 
[QUOTE="vieras.";29821044]Tälläkin rouvas ihmisellä löytyy muutaman vuoden vanha kortti taskusta, motskari vaan puuttuu. Aikasempi oli pikku customi, nyt haluttais jotain ihan muuta, keksis vaan mitä.[/QUOTE]

kuussatanen cebari?
 
prätkähiiri
Jahas, jokakeväinen motoristien haukkuminen voi alkaa? Ostakaa se pyörä ja lähtekää ajamaan, älkääkä urputtako meistä jotka se kykenee ja uskaltaa tehdä! On se vaan niiiiin parasta :)
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch

Yhteistyössä