kuinka nopeasti etenitte suhteessa? yhteenmuutto? häät? lapset? oliko ylllätys raskaus?

  • Viestiketjun aloittaja "ffff"
  • Ensimmäinen viesti
"tiipii"
Me tavattiin toukokuussa, kihlauduimme syyskuussa ja aloimme "suunnitella" vauvaa sekä häitä. Häät vietimme maaliskuussa ja esikoinen syntyi elokuussa.. Yhteen muutimme "vasta" tammikuussa, kun olin plussannut, Ja tuosta on kulunut aikaa reilut 25 vuotta, ja lapsiakin tullut 5 lisää sen esikoisen jälkeen.
 
Surobz
Yhteenmuutto 1kk tapaamisesta (huom! oltiin yhdessä vain 1vko, sitten 3vko erossa, jonka jälkeen muutin suoraan miehen luokse), kihloihin 1v, naimisiin 1,5v, lapsi 2,5v. Kaikki laskettuna tapaamispäivästä. Ollaan oltu yhdessä nyt 16v.
 
Peyote
Seurusteltiin ennen naimisiinmenoa 2 vuotta aika tarkalleen. yhteen muutettiin samalla kun mentiin naimisiin. Kyllä, eka lapsi oli yllätys ja aikaisti hääsuunnitelmia suunnilleen puolella vuodella.
 
tiipii jatkaa
[QUOTE="Vieras";28667288]Mutta minkä ikäisiä olette olleet näiden tapahtuessa?

Meillä 16-vuotiaana tavattiin,
6kk muutettiin yhteen ja samana päivänä kihloihin,
4 vuotta kihlauksella jälkeen naimisiin ja
Ensimmäinen lapsi 5 vuoden yhdessä olon jälkeen.

Näin! :)[/QUOTE]

Mä olin tavatessamme 21 ja mies 23
 
Kolmen kohta teinin äiti
25 v kun tavattiin, viikon jälkeen muutettiin yhteen, 3kk kihloihin, 2,5v tapaamisesta naimisiin, 10kk sen jälkeen 1. lapsi ihan suunnitellusti ja muut kaksi seuraavina muutamana vuotena. Nyt vuosia takana pian 18.
 
"Vieras"
Seurustelemaan alettiin 3kk kuluttua siitä, kun oltiin tavattu ekan kerran. Seksiä oli ekan kerran 2 vkon päästä seurustelun alusta.

Yhteen muutettiin 9kk kuluttua seurustelun alkamisesta

Kihloihin mentiin oltuamme yhdessä vajaa 5,5v ja naimisiin mentiin kun yhteiseloa oli takana reilu 14v

Ensimmäinen lapsi syntyi reilun 2v yhdessä olon jälkeen, ei ollut yllätysraskaus (tai oli yllätys, että tärppäsi niin nopeasti koska mulle oli sanottu, etten välttämättä saa lapsia luomusti, mutta ehkäisy siis jätettiin pois ihan tarkoituksella)

Lapsia on yhteensä 4
 
"Vieras"
[QUOTE="Vieras";28667503]Seurustelemaan alettiin 3kk kuluttua siitä, kun oltiin tavattu ekan kerran. Seksiä oli ekan kerran 2 vkon päästä seurustelun alusta.

Yhteen muutettiin 9kk kuluttua seurustelun alkamisesta

Kihloihin mentiin oltuamme yhdessä vajaa 5,5v ja naimisiin mentiin kun yhteiseloa oli takana reilu 14v

Ensimmäinen lapsi syntyi reilun 2v yhdessä olon jälkeen, ei ollut yllätysraskaus (tai oli yllätys, että tärppäsi niin nopeasti koska mulle oli sanottu, etten välttämättä saa lapsia luomusti, mutta ehkäisy siis jätettiin pois ihan tarkoituksella)

Lapsia on yhteensä 4[/QUOTE]

Ja nyt siis yhteisiä vuosia takana 19
 
[QUOTE="Vieras";28667288]Mutta minkä ikäisiä olette olleet näiden tapahtuessa?

Meillä 16-vuotiaana tavattiin,
6kk muutettiin yhteen ja samana päivänä kihloihin,
4 vuotta kihlauksella jälkeen naimisiin ja
Ensimmäinen lapsi 5 vuoden yhdessä olon jälkeen.

Näin! :)[/QUOTE]

Olin 16v, kun tavattiin ja mentiin kihloihin.
17v, kun muutettiin yhteen ja syntyi esikoinen.
19v, kun mentiin naimisiin.
20v, kun syntyi kuopus.
Ja nyt 22v, kun tulee 6 vuotta täyteen :)

Mies vuoden vanhempi.
 
Viimeksi muokattu:
"muu"
[QUOTE="muu";28667563]3 vuotta kihloihin, 3++ vuotta raskaana, 4 vuotta naimisiin, 4++ vuotta lapsi syntyi, nyt kohta 7 yhteistä vuotta takana. Yhteen muutettiin jossain vaiheessa.[/QUOTE]
Niin, ja olin 16v kun alettiin seukkaa, mies 22v. Nyt olen 23v ja mies 29v, lapsi 2,5v.
 
"vieras"
Alettiin seurustella parikymppisinä vuonna 2001, mentiin kihloihin 2004. Opiskeltiin eri paikkakunnilla ja kun valmistuimme, niin muutettiin yhteen 2005 vuokrakämppään ja omakotitalo ostettiin 2006. Häät oli 2007 ja lapset ovat syntyneet 2009 ja 2011. Eli ei kovin nopeita yllätyskäänteitä ole ollut.
 
"jenni"
Eksän kans
Alettiin seurustelemaan elokuu 2009
Yhteenmuutto Huhtikuu 2010
Lapsi syntyi Helmikuussa 2011, ei ollut suunniteltu
Erottiiin Jouluna 2012

Nytten ollut uusi mies kuukauden verran matkassa ja tuntuu siltä että hänen kanssa voisi matkata loppuelämän. <3
 
Ensitapaamisesta 4 kk kuluttua olin raskaana.
Yhteen muutettiin, kun esikoinen oli 6 kk ikäinen.
Naimisiin mentiin muutama viikko sitten. Lapset on 3 ja 5 v.

Perinteiset aikataulut ei sovi meille :D
 
Viimeksi muokattu:
fg
Ensitapaamisesta meni n. 3kk kun tulis raskaaksi, yhteen muutettiin sit 7kk ensitapaamisesta ja lapsi syntyi aika tasan vuoden päästä tapaamisesta. Edelleenkään ei olla kihloissa eikä naimisissa, enkä usko että mennäänkään. Tällä hetkellä ajatuksissa on vain, että jatkuuko tämä vai ei.
 
"Vieras"
Yhteenmuutto vajaan kolmen vuoden seurustelun jälkeen.
Kihlat vajaan neljän vuoden seurustelun jälkeen.
Häät reilun kuuden ja puolen vuoden seurustelun jälkeen.
Ehkäisy pois seitsemän ja puolen vuoden seurustelun jälkeen.

Oltiin nuoria tavatessamme ja ollaan edelleen, joten eipä ole ollut kiirettä. :)
 
"joooo"
Ensitreffit jouluna 2005. Alettiin heti bunkkaamaan vuorotellen toistemme luona kaikki yöt, mut virallisesti yhteenmuutto syksyllä 2006.
Kihloihin mentiin 4kk tapaamisesta.
Vauva sai luvan tulla jo pari kuukautta ensitapaamisen jälkeen, valitettavasti jouduimme silti odottamaan vuosia esikoistamme.
Naimisiin mentiin 1,5v jälkeen.
Esikoinen syntyi alkuvuodesta 2011 ja toinen lapsi keväällä 2013.

Ikää meillä oli 23 ja 24 vuotta tavatessamme. Nyt yhteisiä vuosia takana 7,5 ja niistä pian kuusi vuotta oltu naimisissa <3
 
"Vieras"
Tavattiin 12/05, muutettiin yhteen 3/06, vauvaa alettiin yrittämään 4/06 --> lapsi syntyi 9/07.
Naimisissa ei olla eikä varmaan mennäkään. Lapsia nyt kaksi ja edelleen onnellisia yhdessä =)
 
vuoden seurustelun jälkeen kihlat, 5 vuoden seurustelun jälkeen yhteenmuutto, 6 vuoden jälkeen esikoinen, 8 vuoden jälkeen naimisiin ja keskimmäinen, 9 vuoden jälkeen kohtukuolema ja 10 vuoden jälkeen kuopus. Aikaa ensitapaamisesta 29 vuotta.
 
Sama vieras
[QUOTE="Vieras";28668279]Tavattiin 12/05, muutettiin yhteen 3/06, vauvaa alettiin yrittämään 4/06 --> lapsi syntyi 9/07.
Naimisissa ei olla eikä varmaan mennäkään. Lapsia nyt kaksi ja edelleen onnellisia yhdessä =)[/QUOTE]

Ja seurustelun alussa mies oli 20 ja minä 23.
 

Yhteistyössä