kuinka nopeasti etenitte suhteessa? yhteenmuutto? häät? lapset? oliko ylllätys raskaus?

  • Viestiketjun aloittaja "ffff"
  • Ensimmäinen viesti
"äeti"
kihloihin puolen vuoden seukkaamisen jälkeen (minä olin17 mies 24), yhteenmuutto heti tämän jälkeen. Naimisiin noin 1,5 vuoden päästä (minä 18 mies 25), eka lapsi kolmen aviovuoden jälkeen (minä 21 ja mies 28), toka lapsi siitä pari vuotta (minä 23 ja mies 30). Kolmonen syntyi neljä vuotta sitten kun olin36 ja mies 43. Kaksi ekaa lasta suunniteltuja, kolmonen pääsi hieman yllättämään :D
 
Alettiin seurustelemaan kun olin täyttämässä 15, mies 17. Lapsi syntyi kun olin 17, mies 19, samoihin aikoihin muutettiin yhteen. Nyt siis reilu 3 vuotta takana, kihloissa ollaan ja naimisiin mennään heti kun on rahaa ja aikaa (ja kun olen laihempi :D )
 
jeppps
ehkä joku tunnistaa..terkut tutuille!
tapasin ukon 22v. (2010)
2päivän jälkeen kihloihin
2viikonpäästä yhteen muutto
(2012)naimisiin 1v7kk jälkeen
(2012)muksu suntu 1v 8kk yhdessä olon jälkeen,suunnniteltu raskaus.
kohta vuos olu naimisissa ja lähempänä joulua tulee 3yhteistä vuotta täyteen <3
 
"vieras"
Seurustelu alkoi muutaman viikon päästä tapaamisesta, oltiin 18- ja 19-vuotiaita.
Yhteenmuutto käytännössä heti, koska mies asui kotonaan, mutta oleskeli sitten minun asunnossani. Seksiä (kummankin eka kerta) joku muutama viikko seurustelun alkamisesta.
Kolme ja puoli vuotta yhdessä nyt, kihloja odotellessa mutta se ei ole meille mikään "juttu", ei kuuluta kirkkoonkaan. Lapsia sitten lähempänä kolmeakymppiä, kun on opiskelut opiskeltu sun muuta. :)
 
2008 alkuvuodesta alettiin seurustella, 2009 syksyllä yhteen, 2010 keväällä kihloihin, 2011 kesällä naimisiin, esikoisen la 29.12.2013. Eli esikoinen joko 2013 tai 2014, jännää!! Ja ollaan nyt minä 27 ja mies 29.
 
dididi
Alettiin seurustelemaan 9/2008.
6/2011 muutettiin yhteen, mutta yhteinen kämppä oli jo aiemmin. Ukko vain oli silloin intissä ja minä puoli vuotta ulkomailla.
Kihloihin mentiin 12/2012 eli vähän reilu 4 vuoden seurustelun jälkeen. Naimisiin en tiiä millon mennään, ei mulla ainakaan kiire ole, kun mieluummin haluaisin isot häät isohkolla budjetillakin ja hyvää kannattaa odottaa.
Lapsi ei ole ajankohtainen ja en osaa sanoa tuleeko koskaan olemaankaan.
 
Kihloihin 9kk:n kuluttua tapaamisesta, naimisiin 3 kk:n kuluttua kihlauksesta, eka lapsi 10kkn kuluttua naimisiinmenosta, toinen lapsi parin vuoden kuluttua, kolmas kolmen vuoden kuluttua, neljäs neljän vuoden kuluttua, viides 7 vuoden kuluttua.

Elokuussa pitäisi tulla 23v hääpäivä:heart:
 
1/94 tavattiin
4/94 kihloihin
5/94 raskaana ihan suunnitellusti
9/94 muutettiin yhteen. Mulla loppui määräaikainen työsuhde ja pääsin muuttamaan miehen perässä toiselle paikkakunnalle.
2/95 esikoinen syntyy
3/95 naimisiin

Nyt oltu yhdessä 19,5 vuotta ja kahdeksan lasta.
 
Hitaasti hyvää tulee
Tutustumisesta (21-vuotiaina) 4 vuoden kuluttua alettiin seurustelemaan, siitä vuoden päästä yhteenmuutto, 5 vuoden seurustelun jälkeen kihlat, tästä 2 v myöhemmin yllätysraskaus ja häät. Nyt oltu 9v. yhdessä.
 
"vieras"
Tapaaminen - yhteenmuutto = 1 vuosi
Yhteenmuutto - kihlat = 2 vuotta (tapaamisesta 3 vuotta)
Kihlat - häät = 4 vuotta (tapaamisesta 7 vuotta)
Häät - lapsi = 5 vuotta (tapaamisesta 11 vuotta)

Lapsi oli erittäin toivottu ja kauan haaveiltu. :)
 
"Vieras"
Tavattiin helmikuussa 2000.
Seuraavana jouluna mies muutti samalle paikkakunnalle.
2001 mentiin kihloihin.
2002 kesällä oli häät ja muutettiin yhteen.
Suunniteltu lapsi syntyi syksyllä 2003 ja toinen 2005.

Naimisissa oltu yli 10v.
 
"ilona"
Yhteen muutettiin 3 vuoden tapailun/seurustelun jälkeen, 5 vuotta siitä syntyi ensimmäinen lapsi (suunnitellusti). Nyt kaksi lasta 3v. ja 4kk. Naimisissa emme ole vieläkään ja tuskin mennäänkään.
 
"nela"
yhteenmuutto heti, häät 4kk kuluttua ensitapaamisesta, positiivinen raskaustesti toisesta häiden jälkeisestä kuukautiskierrosta. tänä vuonna tulee kuusi vuotta häistä. raskaus ei ollut yllätys vaan heti toivottiin vauvaa häiden jälkeen.
 
"xXx"
Alettiin seurustella kun olin 21v, mies 23v, 12/2004.
Yhteenmuutto 6/2005
Kihlaus 8/2007
Oman asunnon osto 12/2008
Ensimmäisen lapsen yritys alkoi 1/2009
Esikoisen syntymä 3/2010
Naimisiin 10/2010
... Ja pian tulee 9 vuotta yhdessäoloa, toista lasta aloitetaan kohta yrittämään ;)
 
"Vieras"
[QUOTE="tiina";28666985]Yhteenmuutto viikko tapaamisesta, kohloihin melkein 3 viikkoa tapaamisesta, häät 9kk tapamisesta suunniteltu lapsi 1v10kk naimisiin menosta.[/QUOTE]

Entä ero?
 
jåv jatkaa
[QUOTE="jåv";28667179]- kihloihin 12/97 eli noin 4 kk:n sisällä seurustelun alkamisesta (mies tosin oli ollut yksi parhaista ystävistäni jo useiden vuosien ajan)
- avioon 06/00
- yhteenmuutto 06/00
- esikoinen syntyi 07/00 (ei ollut yllätysvauva, vaan ihan harkiten alkunsa saanut)
- keskimmäinen syntyi 06/03
- kuopus syntyi 05/07

Edelleen olemme siis yhdessä, ja yhdessäolovuosia on siis tähän mennessä kertynyt melkein 16, joista aviossa reilut 13 vuotta.[/QUOTE]

Kihloihin mennessämme minä olin vähän aiemmin täyttänyt 20 vuotta, mies taas täytti juuri kihlajaispäivänämme 24 vuotta.
 

Yhteistyössä