oonks mä huora?

  • Viestiketjun aloittaja tyttö 13v
  • Ensimmäinen viesti
tyttö 13v
mua on kiusattu jo vähän aikaa koulussa huoraksi. nyt kun koulu alkaa niin pelkään taas sen kiusaamisen alkavan. mua kiusaa oikeestaan 14-vuotiaat tytöt. mä en oo tehny kenenkään kans viel mitään semmosta, harrastanu seksii siis ja harvemmin pussailukkaa tai halaillu tms. mut sit oon kyl seurustellu tosi monen kans ja ollu helppo ihastumaan ja ne suhteet on kestäny ehk noin viikon kunnes ollaan erottu ja löysin jonkun uuden ja sitten mun tyyli on kans ollu vähän sellanen ja enää en kyl sellaselta näytä, mut se ei auta ja sitten mullon ollu sellasii herutuskuvia ja joskus oon myös ollu ihastunu varattuihin ja epäsuoranaisesti yrittäny ehkä vietellä niitä. nyt kun oon joutunu tälläseen liemeen, nii en oo voinu muuta kun hakata päätäni seinään et miks mun piti olla niin tyhmä, enkä osannu toimii aikuismaisesti ja toisin!

mua huoritellaan päin näköö, mua on hakattu ja uhkailtu kaikella, mulle nauretaan, katotaan pahasti, levitellään juoruja et oisin pannu joidenki kaa millon missäkin vaikken oo..

mua ahdistaa joka päivä ihan hirveesti ja masentaa. enkä tiiä kauan jaksan enää, mietin vaan itsarii. eikä kukaan haluu enää aidosti seurustella mun kans tai olla mun kaveri, kun kaikki vaan häpee.

sit mulle myös sanotaan et sä oot ite aiheuttanu kiusaamises.
 
tyttö 13v
niin ja mulle myös nauretaan päin näköö. ja pojat vonkaa vaan nyt sitä yhtä, kun oon menny puhuu niiden kaa kaikkia seksi juttuja. kai musta tuntu niin hyvälle olla imarreltu ja haluttu :( liiankin haluttu..
 
tyttö 13v
no mä en kuule oo mikään aikuinen akka? meeppä ite tonne ylä-asteelle ja ota noista tilanteista selvää.. tiiä onks se sit koskaan ollu yhtä paha kun mulla tai monta tollast tilannetta löytyy et mun ikäsel tytöl on jo tosi tosi paha maine ilman et on harrastanu ees seksii...
 
"idea"
Hae terkkarilta todistus ettet oo harrastanu seksiä, siis pyydä sitä kirjoittamaan joku sellainen lappu allekirjoituksella (ei sen tarvi sua mitenkään tutkia, kyllä se sun sanaan luottaa) Sitten annat sen lapun niille kiusaajille, niin niiden on paha mennä sanomaan enää mitään.
 
tyttö 13v
[QUOTE="idea";28839272]Hae terkkarilta todistus ettet oo harrastanu seksiä, siis pyydä sitä kirjoittamaan joku sellainen lappu allekirjoituksella (ei sen tarvi sua mitenkään tutkia, kyllä se sun sanaan luottaa) Sitten annat sen lapun niille kiusaajille, niin niiden on paha mennä sanomaan enää mitään.[/QUOTE]

hyvä idea... mut nauraakohan ne mulle
 
tyttö 13v
[QUOTE="idea";28839275]Miksi ne naurais?[/QUOTE]

ne on vaan sellasii... lapsellisii, tyhmii?

mut sä et nyt vastannu tohon mun kysymykseen. et oonks mä susta sellanen.
 
tyttö 13v
[QUOTE="idea";28839280]Ai huorako? No et voi mitenkään olla huora jos oot neitsyt.[/QUOTE]

en ees, vaikka mulla on ollu useita poikaystäviä, puhunu useille seksijuttuja, herutellu kuvissa ja ollut ihastunut varattuihin ja koittanut vietellä niitä epäsuorannaisesti?
 
"idea"
No et oo silti huora, mutta ehkä sun pitää muuttaa vähän käyttäytymistäs ettei sinusta kuvitella moisia, eli unohda varattujen vietteleminen ja vähennä sitä kuvissa heruttelua ja seksijuttujen puhumista.
 
tyttö 13v
[QUOTE="idea";28839283]No et oo silti huora, mutta ehkä sun pitää muuttaa vähän käyttäytymistäs ettei sinusta kuvitella moisia, eli unohda varattujen vietteleminen ja vähennä sitä kuvissa heruttelua ja seksijuttujen puhumista.[/QUOTE]

okei =)
 
Täh
[QUOTE="idea";28839284]Mitä tämä tarkoitti? Mä kyllä uskon että aloittaja on oikeasti 13-vuotias tyttö eikä provo[/QUOTE]

Minäkin uskon joulupukkiin.

Tää on taas tää säälittävä ap, joka on välillä 16, välillä 14 ja nyt 13.
Aina samantyyppisiä aloituksia.
 
"vieras"
[QUOTE="idea";28839284]Mitä tämä tarkoitti? Mä kyllä uskon että aloittaja on oikeasti 13-vuotias tyttö eikä provo[/QUOTE]

Valitettavasti tuhlaat aikaasi. Kirjoittaja on 18-vuotias entinen koulukiusattu, joka ei hae moniin ongelmiinsa apua, vaikka häntä on koitettu kovasti siihen kannustaa. Välillä kirjoittaa itsenään ja tasaisin väliajoin jostain muusta näkökulmasta. Tarina on aina sama ja kirjoitustyylistä ei voi erehtyä.
 
tyttö 13v
Joo ja vittu lässyn lässyn. :)

Nytkään en oo tehny tänne pitkään aikaan enää yyyyyyyhtikäs mitään!! koska mä päätin että mulle riittää se paska ja lyön kirjotushanat poikki pari kk sitten, koska ei näin voi jatkua vaikka mulla onkin mielenterveysongelmia. =) kiitos, no kyseisien syiden esimerkiksi...

Halusin vain vielä kerran testata, että pitääkö joku oikeasti 13-vuotiasta LASTA huorana, jos mä esiintyisin sellasena mitä sillon olin ja mistä kärsin.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö 13v;28839293:
Joo ja vittu lässyn lässyn. :)

Nytkään en oo tehny tänne pitkään aikaan enää yyyyyyyhtikäs mitään!! koska mä päätin että mulle riittää se paska ja lyön kirjotushanat poikki pari kk sitten, koska ei näin voi jatkua vaikka mulla onkin mielenterveysongelmia. =) kiitos, no kyseisien syiden esimerkiksi...

Halusin vain vielä kerran testata, että pitääkö joku oikeasti 13-vuotiasta LASTA huorana, jos mä esiintyisin sellasena mitä sillon olin ja mistä kärsin.
Olisit kysynyt omana itsenäsi mieluummin. Ja ei, kukaan ei pidä sen aikaista sinua huorana.
 
"vieras"
[QUOTE="idea";28839272]Hae terkkarilta todistus ettet oo harrastanu seksiä, siis pyydä sitä kirjoittamaan joku sellainen lappu allekirjoituksella (ei sen tarvi sua mitenkään tutkia, kyllä se sun sanaan luottaa) Sitten annat sen lapun niille kiusaajille, niin niiden on paha mennä sanomaan enää mitään.[/QUOTE]

Tunge nuo idioottimaiset ehdotukset takapuoleesi. Ap:n ei tavitse todistella kiusaajille mitään. Aikuisten tehtävänä on lopettaa kiusaaminen, mutta se vaatii sitä että on kerrottava vanhemmille, opettajalle ja terveydenhoitajalle.
 
ap.
Alkuperäinen kirjoittaja Täh;28839296:
Ap, hanki oikeesti apua.
No hanki niinku vittu ite? Mua ei kiinosta mitä muut musta nykysin ajattelee, tai mihin mua kehotetaan tai ihan sama mitä tahansa vitun paskaa. Eniten mua vituttaa, joo, toi oma pää kun mä kaiken kokemani kiusan ja haukkumisen jälkeen en oikein pystyny muuta kun pyörittämään tiettyjä samoja ajatuksiani päässäni ja nolaamaan itteeni täällä, koska mä oon mielenterveysongelmainen...

Siis mä en haluu enää pahemmin ees miettii sitä et mä olin kiusattu ja blaablaablaa! Et sen saatanan leiman mä haluan karistaa itsestäni. Mä en aio enää olla mikään vitun uhri kenellekään.

Mut kyl sain hyvät naurut. Kun kuulin tuossa yhden tai parinkin, helvetin wt sakki, pyöräyttäneen pennun 17-18vuotiaana. :D no, tämän yhden suvussa tuntuu ainakin olevan tyypillistä se teininä lisääntyminen... :D
 
ap.
[QUOTE="vieras";28839297]Olisit kysynyt omana itsenäsi mieluummin. Ja ei, kukaan ei pidä sen aikaista sinua huorana.[/QUOTE]

No mä en ymmärrä miks mä sain sillon sitten sellasen kohtelun... MIKSI, MIKSI, MIKSI.................

Miksi mun piti kärsiä niin helvetisti koko ylä-asteeni ajan limasta vittua levittelevänä h.u.o.r.a.n.a jos mä en ollut sellanen ja kärsin niistä jäljistä vieläkin?
 
ap.
[QUOTE="vieras";28839302]Tunge nuo idioottimaiset ehdotukset takapuoleesi. Ap:n ei tavitse todistella kiusaajille mitään. Aikuisten tehtävänä on lopettaa kiusaaminen, mutta se vaatii sitä että on kerrottava vanhemmille, opettajalle ja terveydenhoitajalle.[/QUOTE]

No kerran mä meinasin tän tyyppistä "eksän" kanssa tehä.
 
"vieras"
No mä en ymmärrä miks mä sain sillon sitten sellasen kohtelun... MIKSI, MIKSI, MIKSI.................

Miksi mun piti kärsiä niin helvetisti koko ylä-asteeni ajan limasta vittua levittelevänä h.u.o.r.a.n.a jos mä en ollut sellanen ja kärsin niistä jäljistä vieläkin?
Koska olemuksesi ja tekosi ärsytti näitä kiusaajiasi ja laukaisi kiusaamisen. Koska nuoret voivat olla todella ilkeitä. Huora et tietenkään ollut.

Sinä vatvot tätä asiaa loputtomasti. Tarvitset ihan ilmiselvästi apua asian käsittelemiseen. Yksin et ongelmistasi pääse eroon.
 

Yhteistyössä