Rumana naisena olemisen hyviä puolia?

  • Viestiketjun aloittaja RumaForever
  • Ensimmäinen viesti
RumaForever
Listasin asioita yöllä ja mieleeni tuli:
1. Miehet jättävät rauhaan
2. Voit tehdä ihan mitä haluat
3. Kukaan ei pakota pariutumaan/perustamaan perhettä
4. Sinua ei pyydetä mihinkään juhliin rumuutesi takia


Muita?
 
  • Tykkää
Reactions: PiXX
Miehet ehkä jättävät rauhaan, mutta muut eivät. Jopa koulukavereideni vanhemmat katsoivat asiskseen arvostella ulkonäköäni. En ainakaan kehuna pitänyt huomiota, että silmäni ovat kuin paskovalla kissalla yms.
 
  • Tykkää
Reactions: Doves
Ainoa etu siinä on oikeasti se, että saa olla rauhassa suurimman aikaa. Oli mies tai nainen kyseessä.

Vain tyhmät vetää johtopäätöksiä toisen luontaisen ulkonäön perusteella, kun ei ole mitään muuta syytä olettaa jotain.
 
  • Tykkää
Reactions: päätön
"..."
Kukaan ei ole ruma, on vain ihmisiä jotka arvostavat erilaisia asioita,ja toisaalta jos koet olevasi ruma, sille voi jokainen halutessaan yrittää tehdä jotain. Sen sijaan jos olet vain tyhmä niin sille asialle ei paljoa voi, ja nyt tarkoitan siis sitä että istuu sosiaalisen pelisilmän päällä.

Nimim. Ei ole niin paljoa rahaa eikä niin isoa veistä että minusta tekisi ns. ihmisen näköisen
 
Blue
Täytyy sanoa että pelkkä rumuus ei riitä siihen että jostain ihmisestä tulee toisten karttama.

Hyvin moni "ruma" ihminen on sosiaalinen, mukava, parisuhteellinen. perheellinen yms.
 
Blue
Miehet ehkä jättävät rauhaan, mutta muut eivät. Jopa koulukavereideni vanhemmat katsoivat asiskseen arvostella ulkonäköäni. En ainakaan kehuna pitänyt huomiota, että silmäni ovat kuin paskovalla kissalla yms.
WTF?????? :O :O Ja sinähän olet oikeasti todella kaunis.

Tuo ei ole kyllä johdannaista sinun "rumuudestasi" vaan tuohan on ihan puhdasta kiusaamista millä ei ole mitään tekemistä ulkonäkösi kanssa.
 
Ken guru
Miehet ehkä jättävät rauhaan, mutta muut eivät. Jopa koulukavereideni vanhemmat katsoivat asiskseen arvostella ulkonäköäni. En ainakaan kehuna pitänyt huomiota, että silmäni ovat kuin paskovalla kissalla yms.
Novoivittu! Jo on joillain kusta päässä. Anteeksi karkea kielenkäyttöni mutta ottaa päähän tuollaiset kommentit. Miten kukaan VOI sanoa mitään tuollaista. Plus että sulla on kauniit silmät!
 
Novoivittu! Jo on joillain kusta päässä. Anteeksi karkea kielenkäyttöni mutta ottaa päähän tuollaiset kommentit. Miten kukaan VOI sanoa mitään tuollaista. Plus että sulla on kauniit silmät!
Oikeasti kateelliset ihmiset...? Se on niin helppo haukkua toista rumaksi tai oudonnäköiseksi tms... kun oikeasti se kauneus on siellä katsojan silmässä ja makuja niin monta..
 
Hot date
Rumana on helppoa olla. Olen kyllä yhden ukon onnistunut pyydystämään - mutta se kai on jo tottunut siihen että kauneus on katoavaista, rumuus senkun lisääntyy. Noh, kerron miten olen oikeasti ruma. Olen yli viidenkymmenen. Olen pitkä ja myös ylipainoinen. Mulla on hyllyviä ja tutisevia reisiläskejä. Vatsamakkaroita, oikein moninkertaisia. Iholla on katkenneita verisuonia, on suonikohjuja. Minulla on ohut tukka, josta on hiusraja paennut miesten tapaan. Tukka on pitkä ja ohut hiirenhäntä, se rasvoittuu päänahasta ja kuivat latvat senkun hamppuina katkeilee.

Naama on kuin petolinnun p*rse. On ryppyjä ja juonteita, vanhuuden syyliä. Oikean silmän alla on semmonen ruskea syyläpatti, joka alkoi viime kuukausina kasvamaan pituutta. Sormelin sitä ja huomasin, että sitähän voi murentaa pala palalta pois. Se katkeili. Nyt on jäljellä herneen kokoinen ruskea nystyrä, jonka poistamista saksilla harkitsen. Naamassakin on katkenneita verisuonia, se punoittaa. Hampaat ovat epätasaiset ja keltaiset. Henki haisee pahalle, ja piereskelen. On jatkuva aamuripuli. Hikoilen rinnasta, kainaloista ja eritoten jaloista. Haisen hirveälle puolen tunnin kuluttua suihkussa käynnistä. Varpaankynnet ovat paksut ja keltaiset. Sormenkynnet ovat hauraat ja liuskoittuvat.

Minulla on epämääräistä valkovuotoa, joka ei johdu sairaudesta. Minulla on vaikeaa
virtsankarkailua, jonka takia (jumpasta huolimatta) joudun käyttämään Tenoja päivittäin, joten molemmat vuodot menee samaan rättiin. Minulla on alapäässä rämemajava koska en jaksa sitä ajella, samoin on puskat kainaloissa ja säärissä, ei jaksa välittää. Säärissä on myös karseat ihottumat, jotka raavin öisin verille varpaankynsillä. Taipeet ovat verillä ihottuman takia.

Tämä on oikeasti se karu totuus, valitan ;) Ja näillä spekseillä käyn töissä. Jos olisin sinkku, en taitaisi olla kovin kovaa valuuttaa vai mitä? ;) No onhan minussa ehkä jotain hyviäkin puolia, mutta se onkin sitä ns. sisäistä kauneutta :D
 
Minusta on erittäin hämmentävää vietettyäni hyvän pätkän elämästäni syrjittynä rumana että jotkut näkevät minussa jotain kaunistakin. Se on niin ristiriitaista, että sitä on vaikea hyväksyä. Olen kuullut ulkomuodostani vain negatiivista palautetta, rullahuuli/tuplahuuli, rillipöllö, hamsterinposki yms.

Ehkä voin jotenkin käsittää asian niin, että kriteerit ulkonäölle vaihtelevat, olenhan täällä palstallakin monen mielestä alienin tai vajakin näköinen.
 
Minusta on erittäin hämmentävää vietettyäni hyvän pätkän elämästäni syrjittynä rumana että jotkut näkevät minussa jotain kaunistakin. Se on niin ristiriitaista, että sitä on vaikea hyväksyä. Olen kuullut ulkomuodostani vain negatiivista palautetta, rullahuuli/tuplahuuli, rillipöllö, hamsterinposki yms.

Ehkä voin jotenkin käsittää asian niin, että kriteerit ulkonäölle vaihtelevat, olenhan täällä palstallakin monen mielestä alienin tai vajakin näköinen.
Mun mielestä sä oot kaunis ja persoonallisen näköönen. Persoonallinen ulkonäkö on positiivinen asia koska se antaa ihmiselle enemmän luonnetta ulkonäköön kuin sellaanen pikkusievätusinatyylinmissi.
 
Sorry nyt vaan rakkaat "rumat" naiset ja miksei miehetkin. Täytynee karsia jokunen harhaluulo.
Jos nyt vaikkapa otantana käytän pienen reviirini sisällä sijaitsevien anniskeluravintoloiden kuluttajia, niin en nyt saa mieleeni ensimmäistäkään henkilöä joka olisi niin susiruma, että olisi ulkonäkönsä puolesta vastenmielinen. Otannassa on aikamoinen lauma ihmisiä laidasta laitaan ja sosiaaliluokasta toiseen.

Se rumuus on asia, joka on tekemällä tehtyä. Jos näyttää ja haisee just katuojasta nousseelta, niin se ei ole kovin kaunista, mutta sille voi tehdä jotain.

Toisinpäin. Ulkoisesti hyvin kauniit ihmiset ovat monasti paljastuneet todella rumiksi. Kuten eräskin mallimittainen ja -näköinen lentoemo, joka on kolme paukkua otettuaan yksinomaan rääväsuinen ja vittumainen ämmä. Tai vaikkapa tänä aamuna kulmakuppilassa aamukahville mennessäni pöydässä istui kankkusta parantelemassa treenattu, atleettinen, hyväkroppainen ja epäilemättä hyvännäköinen bodarimies. Mutta vissiin muutama bodaripilleri liikaa nautittu, kun aamuyhdeksältä pää on täynnä joutavaa testosteroniuhoa ja pienemmilleen vittuilua. Joten nautiskelin muutaman kupillisen aamukahvia viereisessä terassipöydässä huomattavasti miellyttävämmässä seurassa. Noin satakuuskytsenttiä ja arvaukselta vajaat satakiloa fiksua ja mukavaa naisseuraa, jossa vierähti huomaamatta aamukahvilla yli kaksi tuntia.
 
määäää
No kyllä se taitaa se ainoa hyvä puoli tässä olla se, ettei tosiaan tule erehdyttyä puolivahingossa enää yhdenkään kusipäämiehen hyväksikäytettäväksi ja pahoinpideltäväksi, kun ei miehet tee aloitteita.
Mä kun olen niin hölmö ja vietävissä, niin tasan lankeaisin jos joku alkaisi piirittää, vaikka itse en enää aktiivisesti kuljekaan yöelämässä yms. yrittämässä iskeä edes jotain suohirviötä.
 
vieras mies
Sorry nyt vaan rakkaat "rumat" naiset ja miksei miehetkin. Täytynee karsia jokunen harhaluulo.
Jos nyt vaikkapa otantana käytän pienen reviirini sisällä sijaitsevien anniskeluravintoloiden kuluttajia, niin en nyt saa mieleeni ensimmäistäkään henkilöä joka olisi niin susiruma, että olisi ulkonäkönsä puolesta vastenmielinen. Otannassa on aikamoinen lauma ihmisiä laidasta laitaan ja sosiaaliluokasta toiseen.

Se rumuus on asia, joka on tekemällä tehtyä. Jos näyttää ja haisee just katuojasta nousseelta, niin se ei ole kovin kaunista, mutta sille voi tehdä jotain.

Toisinpäin. Ulkoisesti hyvin kauniit ihmiset ovat monasti paljastuneet todella rumiksi. Kuten eräskin mallimittainen ja -näköinen lentoemo, joka on kolme paukkua otettuaan yksinomaan rääväsuinen ja vittumainen ämmä. Tai vaikkapa tänä aamuna kulmakuppilassa aamukahville mennessäni pöydässä istui kankkusta parantelemassa treenattu, atleettinen, hyväkroppainen ja epäilemättä hyvännäköinen bodarimies. Mutta vissiin muutama bodaripilleri liikaa nautittu, kun aamuyhdeksältä pää on täynnä joutavaa testosteroniuhoa ja pienemmilleen vittuilua. Joten nautiskelin muutaman kupillisen aamukahvia viereisessä terassipöydässä huomattavasti miellyttävämmässä seurassa. Noin satakuuskytsenttiä ja arvaukselta vajaat satakiloa fiksua ja mukavaa naisseuraa, jossa vierähti huomaamatta aamukahvilla yli kaksi tuntia.
Anniskeluravintolat ovat täynnä rumia ihmisiä ja etenkin päiväsaikaan ne viihtyvät siellä laumoissa. Myös iltaisin niitä löytyy ja rumuuden poistamiseen löytyy lääkettä tiskin takaa suoraan hanasta.

Itse en väitä olevani mikään Brad Pitt tai olevani kaunis mies mutta mulle on jopa lähiravintoloissa sanottu että hei, sä et kuulu tänne koska oot noin komee. Ja oikeasti minuun on suhtauduttu ylimielisesti ja välinpitämättömästi näiden rumien porukoissa joihin itse olen yrittänyt mennä ihan vain sosiaalisuuden vuoksi.
 
purna
Nimimerkki "hot daten" kannattaisi käydä lääkärissä otattamassa verikokeet hormonitasojen selvittämiseksi. Eipä lääkityksellä kukaan kauniiksi tule, mutta moni noista mainituista ongelmista voisi olla hoidettavissakin.

Minä tykkään rumuudessani siitä, että mun ei tarvitse olla ulkonäkökeskeinen. En kummene meikkaamallakaan, joten voin kaikessa rauhassa olla tällainen kuin olen. Huolehdin tietysti henkilökohtaisesta hygieniastani, se riittää.
 
??
Miehet ehkä jättävät rauhaan, mutta muut eivät. Jopa koulukavereideni vanhemmat katsoivat asiskseen arvostella ulkonäköäni. En ainakaan kehuna pitänyt huomiota, että silmäni ovat kuin paskovalla kissalla yms.
Siis mitä ihmettä :0 Ethän sinä ole edes ruma ja tuskin ollutkaan..mitä ihmisten päässä oikeen liikkuu, taisivat olla kyllä aika idiootteja :0
 

Yhteistyössä