Mitä työtä teet ja paljonko saat palkkaa?

  • Viestiketjun aloittaja "utelias ulla"
  • Ensimmäinen viesti
"utelias ulla"
Mitä työtä teet ja paljonko saat suurinpiirtein palkkaa kuussa?

Kyselen uteliaisuuttani, koska minä teen työtä jota inhoan, mutta mistä maksetaan ilmeisesti ihan hyvin, koska etsiessäni muita töitä olen huomennut, etten voi mennä mihinkään töihin sillä niistä töistä maksetaan niin vähän. Nykyisinkin tekee pärjääminen tiukkaa niin entäpä sitten jos tienaisi vielä vähemmän.
 
Minä :(
[QUOTE="utelias ulla";28976442]Mitä tekee myyntiassari ja minkälainen koulutus siihen on?[/QUOTE]

Myynnin tukitehtäviä, yrityksen alasta riippuu hyvin paljon mitä tekee siis.
Mulla ei ole tähän koulutusta, mutta usein ovat kai merkonomeja ym.
 
"utelias ulla"
[QUOTE="vieras";28976471]Myyntipäällikkö, teen itse myyntiä + minulla on alaisia. Proviikoista riippuen 4000-6000e + n. 3000e km-korvaukset + päivärahat.[/QUOTE]

Jessus sentään, mitä sä myyt?
 
"vieras"
[QUOTE="utelias ulla";28976483]Jessus sentään, mitä sä myyt?[/QUOTE]

Teollisuuskemikaaleja provisio palkalla. Toki tuota palkkaa "vääristää" se, että olen myynyt ko. aineita kohta 25 vuotta, 4 eri firmassa ja saan jokaisen alaisteni kk-myynneistä pienen siivun itselleni omaan palkkaani omien provisioideni päälle.

Mutta henkilösuhteisiin perustuu pitkälti kaupankäynti ja luonnollisesti vajaassa 25 vuodessa on löytänyt ne "parhaat" asiakkaa jo ja heidän kanssaan olen solminut toimitus-sopimukset. Käytännössä tällöin provisiotulo on ympärivuotista, kunnes vuoden päätteeksi neuvoitellaan aina uusi sopimus.

Joka jannulla on tässä nykyisessä työpaikassa periaatteessa mahdollisuus samaan kuin minulla, mutta käytännössä nuo 1-3 vuotta myyneet alaiseni eivät pääse samoihin provisioihin. Lienevät saavan palkkaa sen 1500-3000e + suurinpiirtein samat km-korvaukset + päivärahat mitä minä.
 

Yhteistyössä