*

Sain oman rillimukin ja masennuin :-(
+ Vastaa ketjuun
Sivu(t) 3 / 4 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234 ViimeinenViimeinen
Näytetään tulokset 51 - 75. Osumia 91

Ketju: Sain oman rillimukin ja masennuin :-(

mä olen sen verran vanha jarru ja ulkona näistä muotikeräilykuvioista, että kun kaveri pisti muumimukit pöytään kun olin kahvilla, ihmettelin hiljaa mielessäni eikö sillä ressukalla oo aikuisten kahvikuppeja kun lasten mukeista pitää tarjota
    Vasemman käen rukkanen ja päätön tykkäsi tästä.

Mikä ihmeen RILLImuki? Missä ne rillit on? Wtf
    http://pientamuttasuurta.blogspot.fi...alaseilla.html
    Ei tossa näy kenelläkään rillejä päässä? Mä en ymmärrä

"..."
    Vierailija

Ihan mahtavaa! Miten ihmiset lähtee mukaan tollaseen?! Onneks muuten on tämä palsta, muutama päivä sitten jo ihmettelinkin, että mikä on "rillimuki" no nyt selvisi.

Ja tosiaan, katsokaa nyt että on leimat ja tarrat ja tillit kohdillaan, ettei mene tunnelma pilalle.

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja matrjoshka Näytä viesti
    Mikä ihmeen RILLImuki? Missä ne rillit on? Wtf
    http://pientamuttasuurta.blogspot.fi...alaseilla.html
    Ei tossa näy kenelläkään rillejä päässä? Mä en ymmärrä
    http://pientamuttasuurta.blogspot.fi...ves-party.html

oikeesti soikeesti
    Vierailija
    työntäkää ne rillit jo haitariinne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nuo muutama musta viiva mukin sisäpinnalla ovat saaneet tämän valtavan massahysterian aikaan? Hyvät ihmiset, menkää vaikka kävelylle tai lasten kanssa leikkipuistoon....

ok
    Vierailija
    Ehkä nyt opit elämästä jotain. Muumimuki ei tehnytkään onnelliseksi.
    Anna sairaslomalla olevien ystävien levätä.

ok
    Vierailija
    Kyllä vaan ne markkinaihmiset keksii, miten hölmöiltä saa rahat pois.

tota
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja hmmmm Näytä viesti
    Just... Miksi kukaan ostais huutiksesta rillittömiä kun niitä saa kaupastakin Siis jos samaan hintaan myydään, eli 30e kipale.

Aivan, ne tarrat
    Eikö niissä kaupan mukeissa ole nimenomaan ne tarrat.

bfghuej
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja tota Näytä viesti
    Eikö niissä kaupan mukeissa ole nimenomaan ne tarrat.
    ON,ainakin tarrahälyttimet ja saatana niitä ei saa kunnolla edes revittyä irti,edes wanha kunnon myymälä varas

tota
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja vieras, Näytä viesti
    Huutiksessa näkyi olevan 6 kpl näitä juhlamukeja, uusia, pakkauksessaan, yhdessä rillit ja lopuissa ei. Paketin hinta 240 € Huom! Elintärkeät tarrat paikoillaan
    Tuossahan tulee vaivaiset 60 euroa voittoa, saman saisi, jos myisi pelkän rillimukin 90 eurolla. Mutta antakaa kun arvaan, nyt niitä kerätään niin, että pitää olla koko alkuperäinen pakkaus. Ja tarrat

"Tuutikki"
    Vierailija
    Me kiertelimme kaupoissa kolme päivää rillimukeja etsien. Otin Pekkkaspäivät tähän väliin, että saamme varmasti mukit ennenkuin loppuvat.

Kolmivuotias näppäräsormisena pikaselasi hänelle kantamiani mukipinoja ja yksivuotias vahti löytämiäni ettei joku ahne ja kateellinen meidän rillejämme veisi. Kolme kaksitoistatuntista päivää siinä meni, lapset saivat pitemmillä siirtymämatkoilla kaupungista toiseen autossa vähän evästä ja juotavaa, itse haukkasin energiapatukkaa ja hörpin energiajuomaa toinen käsi ratissa.

Ja nyt, kun puoli tusinaa rillimukia komeilee astiakaapin eturivillä, lapset itkevät etteivät enää tahdo kuullakaan mistään muumeista. "Mutta kun näitä mukeja tehdään vain tänä vuonna, ei ollut vaihtoehtoa.", yritän selittää, "Ja niitä rillimukeja on vain yksi kuudesta", perustelen. Ei ne tajua, ei ymmärrä miten vain heidän parastaan ajatellen hankimme rillimukit jokaiselle.

Eivät ymmärrä kun sanon että näin ehkäistään koulukiusaamistakin. Päätyisivät paaria-luokkaan jos luokkakavereille selviää ettei täyttä muumisarjaa rilleineen meillä ole. Köyhiksi haukkuisivat, ja muumittomiksi. Olisiko sitten Muumiton-Muumio kiva lempinimi?
    Eivät ne ymmärrä, lapset, mitä kaikkea sitä vanhemmat joutuvat heidän eteensä tekemään. Ei mitään arvostusta vaikka kolme työpäivää uhrasin heidän tulevaisuutensa eteen. Kiittämättömyys on maailman palkka.

Kolmivuotiaskin aamulla itkumarisi, että heillä olisi kerhossa ollut savitöitä eilen iltapäivällä. Olisi kuulemma kiva ollut kerhokaverien kanssa savesta muovailla. Jotain kippoja ja kappoja olisivat kuulemma väsänneet, mutta mitä me sellaisella krääsällä tehtäisiin??

? !
    Vierailija
    Amerikoissa Arabia saisi ison kasan korvausvaatimuksia masennuksen aiheuttamista työkyvyn menettämisistä.

"nuuh"
    Vierailija
    Voihan lasikeramiikka! Kai se on lähdettävä Kiinaan ostamaan joku lapsityövoimalasikeramiikkatehdas ja alettava kopioimaan noita pulleita persereiättömiä MUTTA silmälaseilla varustettuja sarjakuvahahmo mukiloita. Sitten on palkattava joku vironvenäläinen höyrypää joka somettaa "ihaania riiliä meilä hyylyissa taynä".
    Sillon sekoo Suomen kotiäidit ja mä rikastun piraatti-rilleillä niin että muutan Muumilaaksoon.

vieras,
    Vierailija
    Au, mahaan sattuu jo tää nauraminen

Jhuti
    Vierailija
    Nyt rillataan!

..
    Vierailija
    En mä ymmärrä tätäkään, miksi joku maksais tästä mukista 16e huuto netissä kun sen saa ainakin täällä päin kaupasta 10,90e

http://salattu.huuto.net/kohteet/muumimuki-rakkaus/295214752

"niinpä"
    Vierailija
    Heh, sitä se ahneus teettää.... Mua on alkanut tympimään jo ennen tätä rillimukia nää muumimukit, vaikka itsekin "keräilijöihin" kuulun. Mulla ei ole läheskään kaikkia mukeja ja joulumuki 2013 esim. jäi ostamatta, on tainnut jo loppua. En lähde saalistamaan näitä mukeja, ostan kun eteen tulee - jos ostan.

Trokaaminen ja helvetinmoinen vouhkaaminen noista mukeista on vienyt mun innostuksen mennessään.
    Bitch tykkäsi tästä.

säpäle harmaana
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja "niinpä" Näytä viesti
    Heh, sitä se ahneus teettää.... Mua on alkanut tympimään jo ennen tätä rillimukia nää muumimukit, vaikka itsekin "keräilijöihin" kuulun. Mulla ei ole läheskään kaikkia mukeja ja joulumuki 2013 esim. jäi ostamatta, on tainnut jo loppua. En lähde saalistamaan näitä mukeja, ostan kun eteen tulee - jos ostan.

Trokaaminen ja helvetinmoinen vouhkaaminen noista mukeista on vienyt mun innostuksen mennessään.
    Ja mitä tapahtuu, jos keräilijä ei saa ihan jokaista kuppia? Ei yhtään mitään. Jotenkin vielä ymmärrän sen keräilyn, mutta en sitä, että jokaikinen kuppi on pakko saada hinnalla millä hyvänsä.

vieras*
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana Näytä viesti
    Ja mitä tapahtuu, jos keräilijä ei saa ihan jokaista kuppia? Ei yhtään mitään. Jotenkin vielä ymmärrän sen keräilyn, mutta en sitä, että jokaikinen kuppi on pakko saada hinnalla millä hyvänsä.
    No vähemmästäkin voi kyllä masis iskeä, jos ei saa mitä haluuuuu

mukiton
    Vierailija
    En voi käsittää että te ihan oikeasti vouhkaatte täällä rillimukeista. Se eka pari kertaa kun kuulin tätä vouhkaamista meni jotenkin, mutta nyt kun tää on tällasta hysteriaa, en voi vaan käsittää. Muumimukista.

"vieras1"
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja "nuuh" Näytä viesti
    Voihan lasikeramiikka! Kai se on lähdettävä Kiinaan ostamaan joku lapsityövoimalasikeramiikkatehdas ja alettava kopioimaan noita pulleita persereiättömiä MUTTA silmälaseilla varustettuja sarjakuvahahmo mukiloita. Sitten on palkattava joku vironvenäläinen höyrypää joka somettaa "ihaania riiliä meilä hyylyissa taynä".
    Sillon sekoo Suomen kotiäidit ja mä rikastun piraatti-rilleillä niin että muutan Muumilaaksoon.
    Reps kops

Siinä kiteytyi koko viime päivien vouhotus.

Ikea oli nostanut mun kahvimukien hintaa 50 sentistä 90 senttiin. Katsoin oikein rillit päässä. Johtuneeko Suomea raastavasta mukihysteriasta...

Vier
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Miiiii Näytä viesti
    mummot vetreytyy kun pomppivat kauppoihin (näin).
    Hyvä kun mummot vetreinä pomppivat kaupoissa...pitää kuntoa ja terveyttä yllä, ja, rahasta kun aina puhutaan, säästää terveydenhoitomenoja.

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja vieras, Näytä viesti
    Ja voihan ne rillit itsekin siihen mukiin piirtää, hommaa vaan sellasen permanent-tussin
    ei pysy tiskikoneessa, pitäisi piirtää aina uudestaa.
    Ai, miksi tiedän? koska yritin merkata töissä muumimukeja ja -lautasia, joita osasto sai lahjoituksena lasten käyttöön. Ne katoaa käytöstä, koska ihmiset varastaa niitä, syöpälapsilta!?!
    luulisi kahvin siitä mukista maistuvan todella myrkylliseltä

Sivu(t) 3 / 4 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234 ViimeinenViimeinen

Pikavastaus Pikavastaus

Asiakaspalvelut

Lehtiesittely
Tilaa lehti
Osoitteenmuutos
Tilausmuutokset

Mediatiedot

Lehti
Ilmestymis-ja aineistoaikataulu
Ilmoitushinnat