Sain oman rillimukin ja masennuin :-(

  • Viestiketjun aloittaja "voi itku"
  • Ensimmäinen viesti
"..."
:LOL:

Ihan mahtavaa! Miten ihmiset lähtee mukaan tollaseen?! Onneks muuten on tämä palsta, muutama päivä sitten jo ihmettelinkin, että mikä on "rillimuki" :D no nyt selvisi.

Ja tosiaan, katsokaa nyt että on leimat ja tarrat ja tillit kohdillaan, ettei mene tunnelma pilalle.
 
tota
Huutiksessa näkyi olevan 6 kpl näitä juhlamukeja, uusia, pakkauksessaan, yhdessä rillit ja lopuissa ei. Paketin hinta 240 € :O Huom! Elintärkeät tarrat paikoillaan :rolleyes:
Tuossahan tulee vaivaiset 60 euroa voittoa, saman saisi, jos myisi pelkän rillimukin 90 eurolla. Mutta antakaa kun arvaan, nyt niitä kerätään niin, että pitää olla koko alkuperäinen pakkaus. Ja tarrat
 
"Tuutikki"
Me kiertelimme kaupoissa kolme päivää rillimukeja etsien. Otin Pekkkaspäivät tähän väliin, että saamme varmasti mukit ennenkuin loppuvat.

Kolmivuotias näppäräsormisena pikaselasi hänelle kantamiani mukipinoja ja yksivuotias vahti löytämiäni ettei joku ahne ja kateellinen meidän rillejämme veisi. Kolme kaksitoistatuntista päivää siinä meni, lapset saivat pitemmillä siirtymämatkoilla kaupungista toiseen autossa vähän evästä ja juotavaa, itse haukkasin energiapatukkaa ja hörpin energiajuomaa toinen käsi ratissa.

Ja nyt, kun puoli tusinaa rillimukia komeilee astiakaapin eturivillä, lapset itkevät etteivät enää tahdo kuullakaan mistään muumeista. "Mutta kun näitä mukeja tehdään vain tänä vuonna, ei ollut vaihtoehtoa.", yritän selittää, "Ja niitä rillimukeja on vain yksi kuudesta", perustelen. Ei ne tajua, ei ymmärrä miten vain heidän parastaan ajatellen hankimme rillimukit jokaiselle.

Eivät ymmärrä kun sanon että näin ehkäistään koulukiusaamistakin. Päätyisivät paaria-luokkaan jos luokkakavereille selviää ettei täyttä muumisarjaa rilleineen meillä ole. Köyhiksi haukkuisivat, ja muumittomiksi. Olisiko sitten Muumiton-Muumio kiva lempinimi?
Eivät ne ymmärrä, lapset, mitä kaikkea sitä vanhemmat joutuvat heidän eteensä tekemään. Ei mitään arvostusta vaikka kolme työpäivää uhrasin heidän tulevaisuutensa eteen. Kiittämättömyys on maailman palkka.

Kolmivuotiaskin aamulla itkumarisi, että heillä olisi kerhossa ollut savitöitä eilen iltapäivällä. Olisi kuulemma kiva ollut kerhokaverien kanssa savesta muovailla. Jotain kippoja ja kappoja olisivat kuulemma väsänneet, mutta mitä me sellaisella krääsällä tehtäisiin??
 
"nuuh"
Voihan lasikeramiikka! Kai se on lähdettävä Kiinaan ostamaan joku lapsityövoimalasikeramiikkatehdas ja alettava kopioimaan noita pulleita persereiättömiä MUTTA silmälaseilla varustettuja sarjakuvahahmo mukiloita. Sitten on palkattava joku vironvenäläinen höyrypää joka somettaa "ihaania riiliä meilä hyylyissa taynä".
Sillon sekoo Suomen kotiäidit ja mä rikastun piraatti-rilleillä niin että muutan Muumilaaksoon.
 
..
En mä ymmärrä tätäkään, miksi joku maksais tästä mukista 16e huuto netissä kun sen saa ainakin täällä päin kaupasta 10,90e :O

http://salattu.huuto.net/kohteet/muumimuki-rakkaus/295214752
 
"niinpä"
Heh, sitä se ahneus teettää.... Mua on alkanut tympimään jo ennen tätä rillimukia nää muumimukit, vaikka itsekin "keräilijöihin" kuulun. Mulla ei ole läheskään kaikkia mukeja ja joulumuki 2013 esim. jäi ostamatta, on tainnut jo loppua. En lähde saalistamaan näitä mukeja, ostan kun eteen tulee - jos ostan.

Trokaaminen ja helvetinmoinen vouhkaaminen noista mukeista on vienyt mun innostuksen mennessään.
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
säpäle harmaana
[QUOTE="niinpä";29427772]Heh, sitä se ahneus teettää.... Mua on alkanut tympimään jo ennen tätä rillimukia nää muumimukit, vaikka itsekin "keräilijöihin" kuulun. Mulla ei ole läheskään kaikkia mukeja ja joulumuki 2013 esim. jäi ostamatta, on tainnut jo loppua. En lähde saalistamaan näitä mukeja, ostan kun eteen tulee - jos ostan.

Trokaaminen ja helvetinmoinen vouhkaaminen noista mukeista on vienyt mun innostuksen mennessään.[/QUOTE]

Ja mitä tapahtuu, jos keräilijä ei saa ihan jokaista kuppia? Ei yhtään mitään. Jotenkin vielä ymmärrän sen keräilyn, mutta en sitä, että jokaikinen kuppi on pakko saada hinnalla millä hyvänsä.
 
vieras*
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29427862:
Ja mitä tapahtuu, jos keräilijä ei saa ihan jokaista kuppia? Ei yhtään mitään. Jotenkin vielä ymmärrän sen keräilyn, mutta en sitä, että jokaikinen kuppi on pakko saada hinnalla millä hyvänsä.
No vähemmästäkin voi kyllä masis iskeä, jos ei saa mitä haluuuuu :D
 
mukiton
En voi käsittää että te ihan oikeasti vouhkaatte täällä rillimukeista. Se eka pari kertaa kun kuulin tätä vouhkaamista meni jotenkin, mutta nyt kun tää on tällasta hysteriaa, en voi vaan käsittää. Muumimukista.
 
"vieras1"
[QUOTE="nuuh";29427673]Voihan lasikeramiikka! Kai se on lähdettävä Kiinaan ostamaan joku lapsityövoimalasikeramiikkatehdas ja alettava kopioimaan noita pulleita persereiättömiä MUTTA silmälaseilla varustettuja sarjakuvahahmo mukiloita. Sitten on palkattava joku vironvenäläinen höyrypää joka somettaa "ihaania riiliä meilä hyylyissa taynä".
Sillon sekoo Suomen kotiäidit ja mä rikastun piraatti-rilleillä niin että muutan Muumilaaksoon.[/QUOTE]

Reps kops :LOL:

Siinä kiteytyi koko viime päivien vouhotus.
 
Ja voihan ne rillit itsekin siihen mukiin piirtää, hommaa vaan sellasen permanent-tussin :D
ei pysy tiskikoneessa, pitäisi piirtää aina uudestaa.
Ai, miksi tiedän? koska yritin merkata töissä muumimukeja ja -lautasia, joita osasto sai lahjoituksena lasten käyttöön. Ne katoaa käytöstä, koska ihmiset varastaa niitä, syöpälapsilta!?!
luulisi kahvin siitä mukista maistuvan todella myrkylliseltä :mad:
 

Yhteistyössä