Sain oman rillimukin ja masennuin :-(

  • Viestiketjun aloittaja "voi itku"
  • Ensimmäinen viesti
Kuuno
Piti oikein pistää googlesta hakuun, että mikä helvetti se semmoinen rillimuki on.
Siellähän oli kuvaa ja juttua. Iski silmään, että huutonetissä oli ainakin ollut myynnissä kuuden pakkaus ja hinta oliko nyt alle 300€.
Mulle kelpaa vanhat jugurttipurkit. Niissäkin on kuvia.
 
eiymmärrä
Vittu miten ihmiset on ahneita, eikö yks rillillinen muki riittäisi, eikä hamstraa monia kappaleita itselleen, niin että monelle muullekkin niitä jäisi. Rajoitus niissäkin pitäisi olla 1per asiakas. Kyllä huomaa maailman heillä pyörivän rahan/ahneuden ympärillä..
 
"muusa"
tää kertoo vaan ihmisten tyhmyydestä. kotirouvilla ei ole muuta sisältöä elämässä, kuin hankkia krääsää ja mennä massan mukana. yks muki horjuttaa elämää. hohhoijjaa.
 
RILLITÖN
Tämä rilli touhotus on kyllä jotain aivan hölmöä,huutiksesta niitä kaupataan 100 euron hintaan ja joku ostaa no rahoillaan voi tehdä mitä haluaa,mutta mitä enemmän niitä satasella ostetaan sen vähemmän itse kukakin kaupasta sillä 30euron hinnalla saa.Jokainen joka satasen mukistaan saa lamppoo seuraavana päivänä kauppoihin ja tyhjää hyllyt rillimukeista niin homma pyörii.Kun kukaan ei osta niin pysyy mukit kaupassa kaikkien saatavilla.Niitä myydään tämä vosi luulisi jossain välissä nappaavan kun trokarit häipyy.Eli älkää hölmöt maksako mninkertaista hintaa. Ei se tuon mukin arvoa tulevaisuudessa nosta pätkääkään jos niistä nyt jo maksetaan melkein sama kun alkuvuosien mukeista.
 
"fiksu"
Alkuperäinen kirjoittaja RILLITÖN;29446431:
Tämä rilli touhotus on kyllä jotain aivan hölmöä,huutiksesta niitä kaupataan 100 euron hintaan ja joku ostaa no rahoillaan voi tehdä mitä haluaa,mutta mitä enemmän niitä satasella ostetaan sen vähemmän itse kukakin kaupasta sillä 30euron hinnalla saa.Jokainen joka satasen mukistaan saa lamppoo seuraavana päivänä kauppoihin ja tyhjää hyllyt rillimukeista niin homma pyörii.Kun kukaan ei osta niin pysyy mukit kaupassa kaikkien saatavilla.Niitä myydään tämä vosi luulisi jossain välissä nappaavan kun trokarit häipyy.Eli älkää hölmöt maksako mninkertaista hintaa. Ei se tuon mukin arvoa tulevaisuudessa nosta pätkääkään jos niistä nyt jo maksetaan melkein sama kun alkuvuosien mukeista.
Jep, trokarit on epärehellisiä. Yksikin täällä palstalla mainosti miten osti rillimukit perheelle vitriiniin, ja pari päivää myöhemmin sillä oli kaikki ne rillimukit huutiksessa kaupan. Ostajat vaan päättää sitten sen että kannatetaanko tällaista touhua vai ei, minä en ainakaan kannata.
 

Yhteistyössä