Kerro paras suomalainen, ruotsalainen ja norjalainen- vitsi, mikä mieleesi tulee. :D

  • Viestiketjun aloittaja "sipsu"
  • Ensimmäinen viesti
"sipsu"
Tässäpä yksi hyvä:

Suomalainen, norjalainen ja ruotsalainen istuivat ruotsinlaivan peräkannella. Suomalainen oli sokea, norjalainen oli kuuro ja ruotsalainen istui pyörätuolissa.

Meren kuohuista nousi äkkiä hyvä haltija, joka sanoi, että jokainen saisi esittää yhden toivomuksen.

Toivomukset kerrottiin, ja hyvä haltija toteutti ne.

-Jihuu! Minä näen! Kiljui suomalainen.

Norjalainen riemuitsi: -Jippii! Minä kuulen!

Ruotsalainen taputti käsiään ja hihkui:
-Huraa! Minulla on nastarenkaat! :D
 
hipsterström
Vähän liippaa lähelle, mut laitan kuitenkin. Ehkä paras minkä oon kuullut.

Suomalainen, ruotsalainen ja englantilainen haaksirikkoutui ihmissyöjäsaarelle, ja heimon päällikkö julisti, että kukin kolmesta saa esittää yhden toiveen, ennenkuin heidät syödään ja heidän nahoista tehdään veneitä.

Ruotsalaiselta kysyttiin toivetta, hän sanoi että saako puukon. Hän sai puukon, huusi "Eläköön kuningas" ja veti kurkkunsa auki.

Sitten englantilaisen vuoro. Hänkin toivoi puukkoa ja sai sen. Sitten hän huusi että "Eläköön kuningatar" ja veti kurkkunsa auki.

Sitten tuli suomalaisen vuoro, hän toivoi haarukkaa. Ja sai sen. Sitten hän hakkasi itsensä sillä täyteen reikiä ja sanoi "Senkun syötte minut vaan, mutta venettä ette minusta tee!"
 
  • Tykkää
Reactions: Alfa Lyrae
"vvieras"
Ihan surkee mutta kerron silti...

Suomalainen, ruotsalainen, norjalainen kilpailivat kuka pystyy nuolemaan naisen värkkiä, joka ei ole käynyt suihkussa vuoteen.

Norjalalainen pysti minuutin

Ruotsalainen kesti viisi

Suomalainen kesti 20 minuuttia kunnes lopetti. Tässä välissä nainen myös pieraisi, mutta suomalainen ei lopettanut.

Norski ja svedu kysyivät miten pystyit tuohon. Suomalainen vastasi "4 minuutin kohdalla olin luovuttaa kunnes jostain tuli raikasta ilmaa".

Sori oli pakko...lapsena nauratti...hirveitä vitsejä. Tykkäsin lapsena niistä kaksmielisistä.
 
  • Tykkää
Reactions: Alfa Lyrae
df
[QUOTE="Musti";29604580]Mustaa huumoria:
Suomalainen, ruotsalainen ja norjalainen menivät saarelle, norjalainen ampui kaikki.

Anteeksi jos joku nyt loukkaantui.[/QUOTE]

Harvoin nauran! Tää oli k.a.u.h.e.e.n hyvä!
 
hih hih
Olipa kerran Suomalainen , Ruotsalainen ja Norjalainen.He kilpailivat kuka uskaltaa hypätä vuorelta alas.Ensin meni Ruotsalainen.Siellä oli nainen.Nainen sanoi : "Hyppää alas". Ruotsalainen hyppäsi ja kuoli. Sama tapahtui Norjalaiselle. Sitten meni Suomalainen.Hän näki saman naisen. Nainen sanoi: " Hyppää alas". Suomalainen vastasi:"Naiset ensin"
 
Minni-hiiri harmaana
Matkustajakoneessa oli samanaikaisesti suomalainen, ruotsalainen, norjalainen, britti sekä ranskalainen muiden matkustajien lisäksi. Stuertin ikävä velvollisuus oli kertoa matkustajille koneen syöksyvän maahan, ellei painoa kevennetä nopeasti.

Hetkeäkään epäröimättä britti avasi koneen oven ja hyppäsi alas huutaen “God save the Queen, eläköön Britannia!” Tilanne parani hetkellisesti, mutta painoa oli edelleen vähennettävä. Ranskalainen päätti uhrautua ja hypättyään hän huusi “Eläköön vapaus, veljeys ja tasa-arvo, eläköön Ranska!”

Vielä oli kuitenkin yhden matkustajan poistuttava koneesta. Norjalainen ja suomalainen katsoivat toisiaan... yhteistuumin he heittivät ruotsalaisen ulos koneesta huutaen “Eläköön pohjoismainen yhteistyö!”
 
"Pottu"
Olipa kerran homer simpson, Marge simpson, ja suomalainen XDD Marge hyppäsi... vuorelta...8D...jaa Homer Hyppäsi kanssa XDD mutta lasku ei ollut pehmeä :D ja Sitten suomalainen ;D Suomalainen hyppäsi ja otti laskuvarjon ja sanoi ''ootteko muinaismuistoja ku ette tienneet laskuvarjosta, vai??? :eek:'' XDDDD

joo joku tyhmä..:D Mut löytää sit movesta : www.Moviestarplanet.fi. 8)
 
"Aku Ankka"
Olipa kerran Suomalainen, Ruotsalainen ja Norjalainen.He kilpailivat siitä että kuka pystyy olemaan kauiten jättiläisen pepussa,Norjalainen oli 5 minuuttia,Ruotsalainen oli 10 minuuttia ja Suomalainen oli vain 2 minuuttia.Kisan jälkeen Ruotsalainen kysyi suomalaiselta:miksi pystyit olemaan vain 2 minuuttia?Suomalainen vastasi:tuli ruskea juna vastaan.:)
 
Olensuomaleinen
Suomalainen, ruotsalainen ja venäläinen kisasivat kuka pystyi olemaan kauiten pimeässä huoneessa. Ruotsalainen aloitti. Kun hän oli ollut huoneessa hän kuuli lauseen "yksi,kaksi,kolme minä syön sinut minä syön sinut" ruotsalainen juoksi pois. Venäläiselle kävi sama juttu. Kun suomalainen meni huoneeseen ja kuuli myös tämän kyseisen lauseen hän laittoi valot päälle ja katsoi hän näki nurkassa apinan joka kuori banaania ja sanoi "yksi,kaksi,kolme minä syön sinut minä syön sinut"
 
m1es
Norjalainen, ruotsalainen ja suomalainen naishiitäjä olivat yhteisellä valmennusleirillä. Illalla suihkun jälkeen tuli puheeksi "lisäravinteiden" vaikutukset ulkonäköön.

Norjalainen: minulla on kulmakarvat tuuheutuneet valtaviksi ja joudun niitä koko ajan nyppimään.
Ruotsalainen: minulla on alapään karvoitus levinnyt ja joudun jatkuvasti siistimään bikinirajaa.
Suomalainen: minua eivät käsivarsien, säärien, pakaroiden ja rinnan karvaisuus haittaa, hiihtopuku peittää ne. Mutta parran joudun nykyään ajelemaan kahdesti päivässä, jätän vain sievät viikset...
 
  • Tykkää
Reactions: Heartless Bitch
tällänen
Suomalainen ruotsalainen ja norjalainen päätti kokeilla itsemurhaa. Ensin yritti norjalainen ja sitten ruotsalainen ja kumpikin mieluummin epäonnistui. Sitten tuli suomalaisen vuoro ja suomalainen tappoi itsensä. Ruotsalainen ja norjalainen sanoi siihen että suomalainen voittaa aina.
 
lisäää
Suomalainen ruotsalainen ja norjalainen kokeili kuka pystyy kauimmin makaamaan haudassa. ensin meni norjalainen ja halusi heti pois. Sitten ruotsalainen oli 3 minuuttia ja halusi pois. suomalainen oli ollut jo tunnin niin norjalainen ja ruotsalainen sanoi tämän jo voittaneen että voi tulla jo pois. Suomalainen sanoi siihen että olen suomalainen.
 
Englantilainen, suomalainen ja ruotsalainen kilpailivat siitä, kenen kieli on kauneimman kuuloinen. Valittiin runo, jonka jokainen lausuisi omalla kielellään.
Englantilainen aloitti:
"Island, island,
grassy island,
grassy islands lady."
Suomalainen jatkoi:
"Saari, saari,
heinäsaari,
heinäsaaren neito."
Ruotsalainen lausui:
"Ö, ö,
hö ö,
hö ös mö."
 
TinaNeula
Suomalainen, Ruotsalainen ja Norjalainen oli aavikolla. He olivat janoisia ja eksyneet. Maasta tuli noita joka sanoi että se vie heidät pois jos he onnistuvat kahdessa testissä. Heidän piti hakea hedelmiä. Kaikki kolme juoksi eri suuntiin. Lopulta suomalainen tuli takaisin viinirypäleiden kanssa.
"Tämä oli vasta ensimmäinen testi. Nyt tulee toinen." Hän sanoi ja alkoi työntää rypäleitä suomalaisen peppuun. Suomalainen itki ja nauroi samaan aikaan. Henki kysyi: "Sattuuko?" "Kyllä!" Vastasi suomalainen. "Miksi sitten naurat?" Henki ihmetteli. "No kun tolla ruotsalaisella on meloni!"
 
,hn k,hb
Suomalainen ruotsalainen ja norjalainen
haaksirikoutuivat autiolle saarelle ilman mitään apu valineitä
kunnes ilmes tyi haltia ja antoi kulekkin yhden toiveen
norjalainen toivoi että lentokone tulisi hakemaan hänet
suomalainen toivoi että helikopteri hakisi hänet
kun suomalainen ja norjalainen olivat poissa ruotsalainen oli yksinäinen niin hän toivo
heidät takaisin
 

Yhteistyössä